Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Inteligencja emocjonalna w biznesie [nowa]

24-01-2012, 5:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 52.10 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2002362098
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 15-01-2012 16:53:36
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi

Reldan S. Nadler

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-3219-0
  • liczba stron: 360
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: OnePress
  • seria: vip
  • wymiary: 158 x 235 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-09
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Idealny poradnik dla liderów chcących poprawić swoją inteligencję emocjonalną, zwiększając przy okazji zaangażowanie, wydajność i retencję pracowników. Łatwy w zastosowaniu i pełen praktycznych wskazówek oraz narzędzi.
    Sharon Jordan-Evans,
    współautorka Love 'Em or Lose 'Em: Getting Good People to Stay


    Biznes to praca zespołowa, dla ludzi inteligentnych... emocjonalnie!

    Temat inteligencji emocjonalnej wypełnia opasłe tomiszcza, napisane we wszystkich językach świata. Problem z tymi książkami jest tylko jeden, ale za to kluczowy - mnóstwo teorii, mało praktyki. Szczególnie praktyki dedykowanej menedżerom. Zadaniem publikacji, którą trzymasz w ręku, jest uzupełnienie luki między teorią a praktyką. Dzięki niej uda Ci się podnieść poziom inteligencji emocjonalnej zarówno własny, jak i Twoich bezpośrednich podwładnych lub klientów, a także IE Twojej organizacji. Pozwoli Ci ona poznać nowe strategie oraz metody, poprawić wydajność pracy i uzyskać znakomite wyniki we wszystkich Twoich przedsięwzięciach.

    Znajdziesz tu kompletny i praktyczny plan działania, zawierający arkusze robocze, ćwiczenia, quizy do samodzielnego rozwiązywania i wiele innych narzędzi, pokazujących, w jaki sposób wybitni liderzy wykorzystują w praktyce inteligencję emocjonalną. Poznasz sekrety Najlepszych z Najlepszych. Dowiesz się, jak zostać jednym z 10% najwybitniejszych specjalistów w Twojej dziedzinie. Realizacja nawet kilku z zaproponowanych tu działań wywrze ogromny i powszechnie zauważalny wpływ na wyniki Twojej pracy. Wykorzystaj pełnię swojego potencjału, nie grzej już ławki rezerwowych, tylko znajdź się w pierwszej lidze - tam, gdzie Twoje miejsce.
    • Jak rozwijać swoje mocne strony?
    • Jak stać się świetnym pracownikiem i wybitnym liderem?
    • Jak poprawić swoją samokontrolę emocjonalną?
    • Jak najefektywniej pracować w zespole?
    • Jak nauczyć się oddziaływać na ludzi wokół Ciebie?
    • Jak pracować nad umiejętnościami komunikacji oraz empatii?
    • Jak słuchać i budować porozumienie?


    Przedmowa (19)
    Podziękowania (21)
    Wprowadzenie: Dlaczego właśnie "inteligencja emocjonalna"? (23)
    Rozdział 1. Czy jesteś Najlepszym z Najlepszych czy tylko średniakiem? (41)
    • Braki w umiejętnościach kadry kierowniczej (42)
    • Jak umiejętności przywódcze mogą pomóc dzisiejszym organizacjom? (44)
    • EQ, IQ czy wiedza fachowa? (46)
    • Cztery obszary inteligencji emocjonalnej (50)
    • Sylwetki Najlepszych z Najlepszych (51)
      • Jak błyszczą Najlepsi z Najlepszych? (53)
      • Warren Buffett (53)
      • Carly Fiorina (58)
      • Jeffrey Immelt (62)
      • Sergey Brin (67)
      • Pete Carroll (71)
      • Meg Whitman (75)
      • Bill Clinton (78)
      • Earvin "Magic" Johnson (81)
    • Brak samokontroli i nieumiejętność odraczania gratyfikacji (86)
      • Eksperyment z pianką (87)
    • Rozwijanie mocnych stron: jak z dobrego stać się wybitnym przywódcą (88)
    • Mikroinicjatywy: SR wybitnych liderów (91)
      • Kącik trenera: ocena kompetencji (95)
    • Przeprowadzanie oceny kompetencji emocjonalnych (96)
    • Czy Ty bądź Twój szef działacie na swoich podwładnych paraliżująco? (99)
      • Kim jest paraliżujący szef? (100)
      • Brak zaangażowania pracowników i jego koszt (100)
      • Czego oczekują pracownicy? (101)
      • Potęga przywództwa (101)
      • Rozwiązanie problemu paraliżującego szefa lub bycia nim (102)
    • Korzystanie z detektora kul u nogi (103)
    • Strategiczne wykorzystanie mocnych stron (106)
    • Plan działania (108)

    Rozdział 2. Narzędzia i strategie poprawy samokontroli emocjonalnej (111)
    • Czym jest samokontrola emocjonalna? (112)
    • Przykłady badań (112)
      • Stres, EQ i IQ (113)
    • Gdzie się podziało moje IQ? (114)
      • Neurobiologia: co powoduje porwanie emocjonalne? (115)
    • Słynne przypadki porwania emocjonalnego (117)
      • Cios głową Zinedine'a Zidane'a (117)
      • Skandal obyczajowy z udziałem Tigera Woodsa (118)
      • Wybuch Joe Wilsona (118)
      • Wybuch Sereny Williams (119)
      • Inne słynne porwania emocjonalne (120)
    • Kącik trenera: 8 strategii poprawiających samokontrolę emocjonalną (121)
      • 1. Samoświadomość: czy jesteś przewidywalny? (121)
      • 2. Etykietowanie emocji (123)
      • 3. Audyt emocjonalny (124)
      • 4. Wciskanie hamulca (128)
      • 5. Uważność (130)
      • 6. Przenoszenie uwagi między wewnętrznymi a zewnętrznymi doznaniami (132)
      • 7. Rozpoznawanie "wyzwalaczy" (133)
      • 8. Reinterpretacja (134)
    • Plan działania (134)

    Rozdział 3. Narzędzia i strategie poprawy wiary w siebie (137)
    • Czym jest wiara w siebie? (137)
    • Przykłady badań (138)
    • Sylwetka Najlepszego z Najlepszych: Henrik Fisker, prezes firmy Fisker Coachbuild (139)
    • 10 tajników i praktyk Henrika Fiskera - Najlepszego z Najlepszych (141)
      • 1. Znajdź czas na pracę w odosobnieniu (141)
      • 2. Zasięgaj opinii innych (141)
      • 3. Oceniaj możliwości podwładnych (141)
      • 4. Podejmuj szybkie decyzje (142)
      • 5. Podążaj za swoimi wewnętrznymi przeczuciami (142)
      • 6. Podejmuj inicjatywę (143)
      • 7. Poznaj swoje mocne i słabe strony (143)
      • 8. Bierz odpowiedzialność za swoje błędy (143)
      • 9. Umacniaj ludzi (144)
      • 10. Bądź gotowy na podejmowanie decyzji stanowiących wyjątek od reguły (144)
    • Kącik trenera: 10 strategii poprawy wiary w siebie (145)
      • 1. Krytycyzm a bycie po swojej stronie (145)
      • 2. Analiza sposobu myślenia (150)
      • 3. Przełamywanie perfekcjonizmu: tworzenie realistycznych oczekiwań (152)
      • 4. Reguły sukcesu: kto Tobą kieruje? (157)
      • 5. Wykaz sukcesów (159)
      • 6. Wykaz obecnych sukcesów (160)
      • 7. Pięć kluczowych osób w Twoim życiu (161)
      • 8. Wizualizacja (162)
      • 9. Podejmowanie decyzji (162)
      • 10. Potęga przeczucia (164)
    • Plan działania (165)

    Rozdział 4. Narzędzia i strategie współdziałania i pracy zespołowej (167)
    • Czym są współdziałanie i praca zespołowa? (167)
    • Przykłady badań nad inteligencją emocjonalną (168)
    • Sylwetka Najlepszego z Najlepszych: Paulette Jones, dyrektor ds. technicznego i strategicznego rozwoju przedsiębiorstwa w NMB Technologies Corporation (169)
    • 10 tajników i praktyk Paulette Jones - Najlepszego z Najlepszych (170)
      • 1. Rozpoczynaj dzień z nastawieniem pełnym wdzięczności (170)
      • 2. Pamiętaj o witaniu się z innymi (171)
      • 3. Zapewnij właściwą komunikację (171)
      • 4. Organizuj spotkania alarmowe (171)
      • 5. ...i spotkania na temat stanu bieżących przychodów (172)
      • 6. Miej do dyspozycji zespoły analityków (172)
      • 7. Organizuj spotkania zespołowe (172)
      • 8. Nieustannie dokonuj oceny procesów (173)
      • 9. Doceniaj pracowników (173)
      • 10. Śmiej się (173)
    • Kącik trenera: 23 strategie współdziałania i pracy zespołowej (174)
      • 1. Wspólna wizja przyszłości (175)
      • 2. Zaufanie w zespole (176)
      • 3. Oczekiwania i wytyczne (176)
      • 4. Umiejętności komunikacyjne i rozwiązywanie konfliktów (177)
      • 5. Myślenie systemowe (178)
      • 6. Osobiste umiejętności przywódcze (178)
      • 7. Docenianie różnic (179)
      • 8. Odpowiedzialność i konsekwencje (180)
      • 9. Stałe uczenie się i pochwały (181)
      • 10. Bycie mentorem dla innych (181)
      • 11. Mistrz spotkań i postrach spotkań (182)
      • 12. Sterowanie procesem kształtowania się wizerunku: "reguła jednej ręki" (184)
      • 13. Test na bycie postrachem spotkań (186)
      • 14. Spotkania zespołowe (188)
      • 15. Wskazówki dotyczące poprowadzenia efektywnego spotkania (189)
      • 16. Ustalenie podziału ról w zespole (190)
      • 17. Krótkie spotkania "na stojąco" (191)
      • 18. Lista kontrolna spotkania (192)
      • 19. Ćwiczenie teambuildingowe: "Gwoździe" (198)
      • 20. Ćwiczenie teambuildingowe: "Wyniki i odpowiedzialność" (203)
      • 21. Ćwiczenie: "Oczekiwania" (206)
      • 22. Ocena zespołu (207)
      • 23. Ankieta dotycząca cech efektywnej pracy zespołowej (209)
    • Plan działania najlepszego pracownika (211)

    Rozdział 5. Narzędzia i strategie doskonalenia innych (213)
    • Czym jest doskonalenie innych? (213)
    • Przykłady badań (214)
    • Sylwetka Najlepszego z Najlepszych: Mark French, emerytowany główny trener kobiecej drużyny koszykówki, Uniwersytet Kalifornijski w Santa Barbara (UCSB) (216)
    • 13 tajników i praktyk Marka Frencha - Najlepszego z Najlepszych (219)
      • 1. Punkt widzenia lidera: koszykówka jako metafora życia (219)
      • 2. Praktyka (220)
      • 3. Budowanie więzi i spotkania całego zespołu (221)
      • 4. Rekrutacja gwiazd (222)
      • 5. Budowanie efektywnych relacji (223)
      • 6. Samoocena i wyznaczanie celów (224)
      • 7. Spotkania indywidualne (225)
      • 8. Samodoskonalenie (225)
      • 9. Informacja zwrotna na czas (226)
      • 10. Koncentracja na mocnych stronach (227)
      • 11. Przyjęcie osobistej odpowiedzialności (228)
      • 12. Ocena wyników (229)
      • 13. Odprawy przed i po meczu (230)
    • Kącik trenera: 11 strategii doskonalenia innych (232)
      • 1. Zatrudnianie gwiazd: liderzy inteligentni emocjonalnie mają większe szanse na zatrudnienie i stanie się wybitnymi menedżerami (233)
      • 2. Lista pytań behawioralnych (234)
      • 3. Spotkania w cztery oczy (247)
      • 4. Doskonalenie mocnych stron (252)
      • 5. Wkład + 1 (254)
      • 6. Krąg wpływu (255)
      • 7. Wyniki = Potencjał - Zakłócenia (lub: W = P - Z) (258)
      • 8. Delegowanie zadań (259)
      • 9. Coaching wspomagający efektywność (261)
      • 10. Pytania skalujące (264)
      • 11. Po pierwsze doskonalenie (266)
    • Plan działania (268)

    Rozdział 6. Narzędzia i strategie komunikacji oraz empatii (271)
    • Czym jest kompetencja w dziedzinie komunikacji (porozumienia z innymi)? (272)
    • Przykłady badań inteligencji emocjonalnej (272)
    • Sylwetka Najlepszego z Najlepszych: John Davies, założyciel i dyrektor generalny Davies Public Relations (273)
    • 11 tajników i praktyk Johna Daviesa - Najlepszego z Najlepszych (275)
      • 1. Przemów do serca (275)
      • 2. Zrozum, na czym zależy innym (275)
      • 3. Odnajdź pasję (276)
      • 4. Odkryj własną wyjątkowość (277)
      • 5. Zgłębiaj wiedzę o innych (277)
      • 6. Potwierdzaj i nie obrażaj (279)
      • 7. Streszczaj i integruj (279)
      • 8. Bądź przygotowany (279)
      • 9. Trenuj i rozwijaj innych (280)
      • 10. Zapewniaj wysoką jakość we wszystkich obszarach (281)
      • 11. Szukaj igły w stogu siana (281)
    • Kącik trenera: 12 strategii doskonalenia komunikacji i empatii (283)
      • 1. Empatia (285)
      • 2. Umiejętności słuchania i budowania porozumienia (290)
      • 3. Problemy z pustymi miejscami (294)
      • 4. Rozdźwięk pomiędzy intencją a interpretacją (297)
      • 5. Potęga języka: metafory, opowieści i słowa (301)
      • 6. Klarowność: droga ku lepszej przyszłości (306)
      • 7. Udzielanie informacji zwrotnej: SSBIR (308)
      • 8. Drabina założeń: budowanie i przekazywanie komunikatu (313)
      • 9. Równoważenie dociekania i twierdzenia (319)
      • 10. Lewa kolumna (321)
      • 11. Dialog kontra dyskusja (322)
      • 12. Role w dialogu (324)
    • Plan działania (325)

    Rozdział 7. Plan działania (327)
    • Praktyki (330)
    • Notowanie wyników: karta wyników Twoich umiejętności przywódczych (336)

    Bibliografia (339)
    Materiały dodatkowe (347)
    Skorowidz (351)
    O autorze (359)

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.