Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Inteligencja ekonomiczna - Daniel Goleman - nowa

19-06-2015, 1:15
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 10 zł     
Użytkownik barli_1
numer aukcji: 5434558659
Miejscowość Gniezno
Wyświetleń: 1   
Koniec: 19-06-2015 01:20:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.30 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĄŻKA NOWA

 

Inteligencja ekologiczna

 

Daniel Goleman

Wydawca: Rebis
Oprawa: Miękka
Format: 15.0x22.5cm
Liczba stron: 248
Wydanie: 1
Rok wydania: 2009


 

Daniel Goleman, autor takich bestsellerów jak Inteligencja społeczna i Emocje destrukcyjne, ujawnia, w jaki sposób to, co wytwarzamy i kupujemy może skrycie wpływać na środowisko naturalne i pokazuje, w jaki sposób podmioty działające na nowoczesnym rynku mogą się stawać pionierami istotnych zmian niezbędnych do ratowania naszej planety.

Chętnie wrzucamy butelki do pojemników na surowce wtórne, ale jednocześnie przemierzamy całe kilometry naszymi paliwożernymi samochodami, by zrobić zakupy. Do sklepu zabieramy ekologiczne torby, ale kupujemy owoce z Ameryki Południowej. David Goleman tłumaczy w swej książce dlaczego „zielone to miraż” i dowodzi, jacy jesteśmy niekonsekwentni w naszym podejściu do kryzysu ekologicznego.

W oparciu o wyniki przełomowych badań Goleman wyjaśnia, dlaczego jako konsumenci nie potrafimy się rozeznać w tym, jak szkodliwe są nasze zakupy dla środowiska naturalnego i naszego zdrowia. Zbiorowo nie przyjmujemy do wiadomości, jak szkodliwe są rzeczy, które wytwarzamy i kupujemy. Problem dodatkowo pogłębia zjawisko zaciemniania informacji na temat szkodliwości dóbr, które produkujemy, importujemy, pakujemy, dystrybuujemy i wyrzucamy.

Najnowsze technologie, które uwzględniają ekologiczne dane produktów, sprawią, że te istotne informacje staną się dostępne dla konsumentów wtedy, gdy będą najbardziej przydatne, czyli w chwili zakupu. Równowaga sił, dowodzi Coleman, przeniesie ciężar ze sprzedającego na kupującego. Owa „radykalna transparentność” pozwoli konsumentom dokonywać mądrzejszych decyzji zakupowych i sprawi, że producenci będą reformowali swoje praktyki biznesowe.

 

 

Udostępniam możliwość wysyłki za pobraniem (ubezpieczona) oraz odbioru osobistego we wcześniej uzgodnionym miejscu.

 

Dla osób zainteresowanych pozostawiam maila: [zasłonięte]@wp.pl lub proszę kontaktować się bezpośrednio przez Allegro.