|
|
26 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 739172
|
Odbiór osobisty w Łodzi
|
BIALASOWA24 Bartosz Karwas
Kościuszki 132
90-451 Łódź
NIP: 726[zasłonięte]7087
REGON: 101[zasłonięte]162
[zasłonięte]@bialasowa24.pl
(pon.-pt. w godz. 10-18)
|
|
|
INTELIGENCJA ANALITYCZNA W BIZNESIE TW
Autor: THOMAS H. DAVENPORT, JEANNE G. HARRIS
Data wydania: 2010
Rodzaj okładki: twarda
Ilość stron: 242
Format: 16 x 23,5 cm
Stan: Nowa
Cena rynkowa: 64,90 zł
Nasza Cena: 52,14 zł
Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz.
Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywali?
Jeśli nie, to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne.
Thomas H. Davenport i Jeanne G. Harris twierdzą, że zdecydowanie rozszerzył się zakres używania danych w działalności biznesowej. Czołowe firmy nie poprzestają na gromadzeniu i przechowywaniu dużych ilości informacji. Budują swoje strategie konkurencyjne wokół obserwacji i wniosków uzyskiwanych dzięki danym, co przynosi imponujące wyniki biznesowe.
Jaka jest ich sekretna broń?
Analityka: wyrafinowana analiza statystyczna i ilościowa oraz modelowanie prognostyczne, wspierane przez zorientowanych w zagadnieniu menedżerów wyższego szczebla i zaawansowaną technologię informacyjną.
Dlaczego warto konkurować w oparciu o analitykę? W czasach, gdy firmy w wielu branżach oferują podobne produkty i używają podobnej technologii, odrębne procesy biznesowe zaliczają się do ostatnich pozostających jeszcze punktów różnicowania. Wiele wcześniejszych podstaw konkurencji – takich jak przewaga geograficzna lub przepisy ochronne – zostało podkopanych przez globalizację.
Jako podstawy konkurencji pozostają zatem trzy rzeczy: efektywna i skuteczna realizacja, mądre podejmowanie decyzji oraz zdolność do wyciśnięcia do ostatniej kropli wartości z procesów biznesowych – a wszystko to można osiągnąć poprzez odpowiednie wykorzystanie analityki.
Davenport i Harris pokazują, jak pewne wzorcowe organizacje – bardzo różnorodne, między innymi drużyna baseballowa Boston Red Sox oraz firmy Netflix, Amazon.com, CEMEX, Capital One, Harrah’s Entertainment, Procter & Gamble i Best Buy – stosują nowe narzędzia do przebicia rywali. Poprzez analitykę firmy te rozpoznają najbardziej dochodowych klientów, przyspieszają innowacje produktowe, optymalizują ceny i łańcuchy dostaw, a także efektywnie wykorzystują czynniki faktycznie mające wpływ na wyniki finansowe.
Inteligencja analityczna w biznesie to książka na czasie i bardzo potrzebne kompendium wiedzy, które może ukształtować na nowo rządzące konkurencją reguły.
|