GWARANCJA 24 miesięcy gwarancji . | | Ładowarka do akumulatorów żelowych i bezobsługowych AGM, kwasowych Prostownik - Zasilacz (12V, 0-10A) do ładowania akumulatorów żelowych motocyklowych, samochodowych i głebokiego rozładowania . Inteligentny w pełni automatyczny. Jedyny na polskim rynku tak dużej mocy i tak mały.
Idealny do motocykla i na łódkę. Naładuje precyzyjnie akumulator mały i duży. Jest 10 razy mniejszy i 10 razy lżejszy od tradycyjnego. Zbudowany na najnowszej przetwornicy impulsowej firmy DELL" Wymiarami i wagą zbliżoną do telefonu komórkowego. (115x50x35mm / 0,2kg)
| Posiada aktywny system chłodzenia z kontrolą i kompensacją temperatury. Zabezpieczony prądowo, termicznie ,oraz przed odwrotnym podłączeniem. Brak iskry przy zwarciu. Zabezpieczony przed prądem udarowym z akumulatora na wypadek uszkodzenia przewodów podłączeniowych. Posiada wielopunktowy system pomiarowy. Badaliśmy wiele typów prostowników oferowanych na naszym rynku, lecz żaden nie był w stanie się z nim porównać w kategoriach: wymiaru, stabilności, systemu kontroli (odsiarczanie, ładowanie zasadnicze, poprawa dynamiki, ładowanie buforowe z kontrolą upływności), , małej wagi (0,2kg) i prądu (max10A). Akumulatory żelowe i bezobsługowe wymagają precyzyjnego systemu ładowania.
Urządzenie jako prostownik z systemem Inteligentnym DELTA(-U) DETEKTOR Pozwala na ładowanie akumulatorów w krótkim czasie i różnych pojemności od (4 do 120 Ah). Przeznaczony jest głównie do ładowania akumulatorów bezobsługowych. Proces ładowania zasadniczego podejmuje od napięcia (6,8V) Sprawdza czy akumulator nie jest częściowo zasiarczony. Jeżeli test jest pozytywny, to załącza funkcję odsiarczania ładując małym prądem nawet kilka godzin. Gdy zakończy się już funkcja odsiarczania, załącza ładowanie zasadnicze. Przy akumulatorach sprawnych, a tylko wyładowanych podejmuje ładowanie zasadnicze jako pierwsze. Prąd ładowania wówczas zależy od parametrów dynamicznych akumulatora, oraz jego pojemności. W trakcie ładowania osiąga napięcie (14V) a prąd ładowania ograniczany jest przez źródło prądowe, które precyzyjnie doładowuje akumulator. W przedziale pomiędzy (14 do 14,5V) następuje ograniczanie prądu do (2A) przy którym zachodzi zjawisko delty napięcia i lawinowo przechodzi do (13,7V) redukując przy tym prąd ładowania (0-2A). Napięcie w przedziale (13,7V) utrzymywane jest z tolerancją od (13,65 do 13,72V) Możliwe jest doładowywanie pulsacyjne, w celu poprawy parametrów dynamicznych akumulatora. Przy małych pojemnościach akumulatorów do (25Ah) uaktywniana jest dodatkowa funkcja ładowania precyzyjnego,(pulsuje dioda zielona) lecz załączana jest dopiero po około dwóch dniach ładowania. Prąd ładowania wówczas jest pompowany impulsami do o wartości nie przekraczającej (0,01A) Załączenie się tej funkcji jest testem akumulatora na jego upływność. Jeżeli ta funkcja się uaktywnia to akumulator ma dobrą kondycję i w stanie zasilania buforowego może być podłączony przez wiele miesięcy (nawet cały sezon zimowy), bez obawy odparowania elektrolitu. Jest to stan zasilania buforowego. W przypadku chwilowego poboru prądu z akumulatora energia jest natychmiast uzupełniana ładowaniem zasadniczym. Posiada system podnoszenia wyładowanego akumulatora od (0V). Prostownik rozpoznaje poszczególne etapy naładowania akumulatora, sygnalizuje zakończenie ładowania zasadniczego. Może być podpięty do akumulatora w motocyklu, samochodzie, lub poza nim (nie powoduje zakłóceń pracy komputerów). Tętnienia napięcia przy prądzie (10A) są na poziomie (0,4V). Jest odporny na zmiany napięcia zasilania sieci pracując stabilnie od ( 130V- 240V). Posiada zbilansowany system informacji na dwóch zintegrowanych diodach (zielonej i czerwonej),oraz obracający się element wentylatora też jest informacją poglądową.
- zielona miga - brak zasilania (zabezpieczony) - zielona pulsuje prąd (0 do 0,01A) doładowywanie precyzyjne - świeci na zielono prąd (0,01 do 2A) doładowywanie buforowe - świeci na żółto, prąd pobierany w zakresie (2 do 3A) końcowy etap ładowania zasadniczego - świeci na pomarańczowo, od żółtego do czerwonego w przejściach tonalnych prąd (3 do 10A). - wentylator pracuje od (2 do 10A) w trakcie ładowania zasadniczego. - krokodylki podłączeniowe są b.solidne wykonane z grubej blachy. - łączna długość przewodów z prostownikiem 310cm. - w przeprowadzonych testach pojazd można uruchomić po 10 min. ładowania akumulatora.
Jeżeli podłączony prostownik do akumulatora pojemności (45Ah) załącza ładowanie zasadnicze na dłużej niż na 10 minut oznacza to, że akumulator wymagał doładowania. lub na skutek niskich temperatur utracił część ładunku. Każdy akumulator ma swoją niepożądaną rezystancję równoległą poprzez którą rozładowuje swój ładunek, im starszy akumulator tym ta rezystancja jest mniejsza i w krótszym czasie może nastąpić samo rozładowanie oraz zasiarczenie. Aby można było długi czas eksploatować akumulator niezbędne jest utrzymywanie go w stanie wysokiego naładowania i sprawdzanie poziomu elektrolitu. Prostownik może być podłączony buforowo do akumulatora 12V pojemności od (4 do 120Ah.) przez wiele miesięcy. W stanie zasilania buforowego pobiera b.mało prądu z sieci zaledwie kilka Watów, czyli około 10 razy mniej od tradycyjnego. Akumulator zaś będzie w stanie pełnego naładowania. W trakcie ładowania zasadniczego moc pobierana z sieci zawiera się od( 90-140 Watów). Moc pobierana z sieci w momencie przejścia w stan zasilania buforowego jest poniżej (25 Watów). Dla akumulatora o pojemności np. 45Ah po dwóch dniach ładowania buforowego moc pobierana jest na poziomie (4 Watów) po dwóch tygodniach pobór mocy spada do ok. (2.5Wata). Moc strat bez obciążenia jest na poziomie (1 Wata). W bilansie za 6 m-cy koszt zasilania buforowego akumulatora, przy stawce brutto 45gr/kWh. Wyniesie poniżej 5zł.Tak małe straty, możliwe są do osiągnięcia jedynie z zastosowaniem nowych technologii V-MOSFET w przetwornicach impulsowych. Urządzenie jako zasilacz z systemem zabezpieczenia prądowego (12V 10A)
- posiada wymienne przewody, z krokodylkami lub gniazdem zapalniczkowym, w którym zabudowany jest detektor, zmieniający funkcję z prostownika na zasilacz (DC12V,10A). - może służyć do zasilania np. lodówki turystycznej prąd ok.(6A), radia samochodowego do ok.(8A) CB radia dużej mocy, ładowarek do tel., ładowarek PDA, nawigacji i innych o poborze prądu do (10A). - łączna długość przewodów z urządzeniem 230cm. - obudowa wykonana jest z plastiku ABS-Poliwęglan (odporne na upadki). - urządzenie jest estetycznie wykonane, wygodne w użyciu i transporcie. - można je mieć zawsze w aucie lub motocyklu nawet w małym schowku, czy kieszeni bocznej drzwi. - zapakowane z przewodami w kartonowe foliowane pudełko o wym. 170/115/55mm.
| Po zakupie czekamy na kontakt z państwa strony z informacją o sposobie wysyłki i zapłaty Przedmioty wysyłane są listami poleconymi lub paczkami w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia otrzymania wpłaty lub ustalenia wysyłki za pobraniem. Przy zamówieniu kilku przedmiotów z różnych aukcji za wysyłkę płacisz tylko jeden raz. Wszystkie przedmioty wysyłamy bezpiecznie zapakowane w kopertach lub w grubych kartonowych opakowaniach co minimalizuje możliwość uszkodzenia podczas transportu. Jeżeli adres wysyłki jest inny niż podany w danych z Allegro prosimy go podać zaraz po zalicytowaniu. Za pobraniem wysyłamy wyłącznie posiadaczom 5 pozytywnych komentarzy . |