Opis: Jest to praca poświęcona zintegrowanemu podejściu do nauczania części systemu językowego, które przyczynia się nie tylko do podniesienia efektywności procesu dydaktycznego, lecz także sprawia, że staje się on bardziej przyjazny i użyteczny dla samych uczących się. Dzięki sprzężonemu nauczaniu podsystemów języka są oni bowiem w stanie szybciej dostrzegać relacje między tym, co słyszą/mówią, a tym, co widzą/piszą, i w rezultacie pełniej rozwijać kompetencję lingwistyczną, bez której osiągnięcie biegłości językowej nie jest możliwe.W książce ukazanych zostało wiele sposobów łączenia technik rozwijających poszczególne umiejętności językowe, zaś proponowane w niej rozwiązania dydaktyczne pokazują, jak w naturalny sposób włączyć ćwiczenia językowe, mające sensu stricto charakter przedkomunikacyjny, w tok zajęć rozwijających sprawności językowe.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Lipińska Ewa, Seretny Anna
- Podtytuł: na przykładzie języka polskiego jako obcego/drugiego
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 22200
- Rok wydania: 2013
- Objętość: 232
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.38
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]63826
- Miejscowość: Kraków
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]63826
- Wysokość: 13
- PKWiU: 58.11.1
|