Dane firmy:
Księgarnia internetowa
BookMaster_pl
ul. Stroma 18a
00-100 Warszawa
poniedziałek-piątek 10-18
Odbiór osobisty:
Każdą zakupiony produkt możesz odebrać osobiście,
oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.
|
BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane produkty są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną " o mnie".
Zapraszamy do licytacji.
Przedmiotem licytacji jest:
Integracja wczoraj i dziś w kształceniu polonistycznym, t. I
Agata Kucharska-Babula, Alicja Jakubowska-Ożóg, Elżbieta Kozłowska
|
|
Szczegóły:
ISBN:[zasłonięte]978-8338-960-1liczba stron: 212okładka: miękkawydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiegowymiary: 176 x 250 mmRok wydania: 2013Stan: NOWA, NIEUŻYWANA
|
Integracja wczoraj i dziś w kształceniu polonistycznym, t. I opis:
Zapraszamy
- 1. Zapoznaj się ze stroną o nas
- 2. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym produkty w trakcie transportu.
- 3. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
- 4. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
- 5. Sprawdź nasze komentarze
Wprowadzenie Henryk Kurczab Z doświadczeń nauczyciela polonisty. Od praktyki do teorii nauczania integrującego Wiesława Wantuch "Metodyka błądzenia" między integracją a interdyscyplinarnością Małgorzata Potent-Ambroziewicz Polonista - mistrz i celebryta w kulturze masowej Stanisław Bortnowski Jak w zmienionych warunkach cywilizacyjnych rozumieć pojęcie integracji na lekcjach języka polskiego? Agata Kucharska-Babula Integracja literatury i muzyki na lekcjach języka polskiego w dobie reformy II etapu kształcenia Marta Szymańska Problemy integracji społeczeństwa w podręcznikach dla szkoły podstawowej Tadeusz Półchłopek Współczesne aspekty integracji kształcenia literackiego i kulturowego w gimnazjum Danuta Hejda Sztuka na lekcjach języka polskiego w gimnazjum (zarys problematyki) Iwona Morawska Czytanie jako integracja czy dezintegracja? Refleksje inspirowane udziałem studentów w praktykach metodycznych Dorota Karkut Integracja czy specjalizacja - o przygotowaniu do zawodu nauczyciela studentów polonistyki i historii Grażyna Różańska Czytanie obrazu w edukacji polonistycznej na przykładzie wybranych tekstów romantycznych Rafał Mazur Tworzenie obrazów miłości w piosenkach Jonasza Kofty na podstawie utworów: Jej portret i Niedomówienie Elżbieta Mazur Poetyckie i ikoniczne znaki róży Zbigniewa Herberta Alicja Jakubowska-Ożóg Integracja w szkole i jej efekty. Kilka uwag o interpretacjach wiersza Czesława Miłosza Dwór Monika Kaźmierczak Josepha Conrada lekcja światła i lekcja ciemności Małgorzata Gajak-Toczek Figura międzypokoleniowego lęku w procesie doświadczania Historii - o Fotoamatorze Dariusza Jabłońskiego i Miejscach nieparzystych Elżbiety Janickiej
|