Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Instytucje otoczenia biznesu WROCŁAW

30-01-2014, 8:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik ksBETA
numer aukcji: 3902376615
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 1   
Koniec: 30-01-2014 08:39:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


TYTUŁ: Instytucje otoczenia biznesu. Rozwój, wsparcie, instrumenty 

 

 

 

 

ISBN:[zasłonięte]978-8351-991-7

Data wydania: 2009

Liczba stron/format: 292/B5

Okładka: miękka

 

 

Książka stanowi obszerne i wieloaspektowe studium teoretyczno-poznawcze i analityczne miejsca oraz roli instytucji otoczenia biznesu w kreowaniu przedsiębiorczości w środowisku lokalnym (ze szczególnym uwzględnieniem prezentacji i oceny instrumentów stymulowania przedsiębiorczości). Odznacza się oryginalnym i nowatorskim podejściem do problematyki kształtowania relacji między samorządem terytorialnym a instytucjami otoczenia biznesu i przedsiębiorcami.

 

Autorzy kładą nacisk nie tylko na potrzebę tworzenia tych relacji, ale również wskazują kierunki oddziaływania na przebieg procesów pobudzania przedsiębiorczości. Lektura książki pozwala czytelnikowi na poznanie nie tylko teoretycznych zagadnień kształtowania relacji między instytucjami nansowymi, przedsiębiorcami, sektorem pozarządowym i samorządami jako partnerami kreującymi rozwój przedsiębiorczości, zawiera również sporą porcję przydatnej w praktyce wiedzy.

 

 

Spis treści:

 

Wstęp 

 

Rozdział 1. Lokalna przedsiębiorczość jako szansa na aktywizację społeczności lokalnych 

 

1.1. Lokalna przedsiębiorczość i elementy lokalnego rozwoju gospodarczego

1.2. Rola i wpływ małych i średnich przedsiębiorstw na gospodarkę lokalną

1.3. Uwarunkowania funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce

1.4. Zasoby (instrumenty) finansowe i niefinansowe w budowaniu rozwoju przedsiębiorczości podmiotów sektora MSP

1.5. Instytucje wspierające przedsiębiorczość 

 

Rozdział 2. Rola samorządu terytorialnego we wspieraniu lokalnej przedsiębiorczości 

 

2.1. Zadania władz samorządowych we wspieraniu lokalnej przedsiębiorczości

2.2. Budżetowe instrumenty we wspieraniu przedsiębiorczości

2.3. Współpraca samorządu z instytucjami otoczenia biznesu

2.4. Inne formy instytucjonalnych i pozainstytucjonalnych działań samorządu na rzecz wspierania lokalnej przedsiębiorczości 

 

Rozdział 3. Organizacje pozarządowe w świetle teorii i praktyki gospodarczej 

 

3.1. Istota organizacji pozarządowych w polskim systemie gospodarczym i demokratycznym państwie

3.2. Uwarunkowania funkcjonowania organizacji pozarządowych zajmujących się wspieraniem lokalnej przedsiębiorczości

3.3. Współpraca organizacji pozarządowych z sektorem samorządowym w zakresie wspierania małej i średniej przedsiębiorczości

3.4. Współdziałanie organizacji pozarządowych w realizacji działań polskiego Rządu dotyczących misji wspierania sektora MSP przy wykorzystaniu pomocy Unii Europejskiej 

i innych funduszy

 

Rozdział 4. Sformalizowany i niesformalizowany rynek kapitału prywatnego w finansowaniu rozwoju przedsiębiorczości 

 

4.1. Sformalizowany i niesformalizowany rynek pozyskiwania kapitału prywatnego

4.2. NewConnect w finansowaniu innowacyjności przedsiębiorstw

4.3. Rynek „private equity” i „venture capital” jako alternatywna forma finansowania przedsiębiorczości

4.4. Znaczenie „business angels” w finansowaniu innowacyjności

4.5. Project Finance w finansowaniu przedsiębiorczości i innowacyjności

4.6. Franchising jako alternatywna forma finansowania rozwoju przedsiębiorczości 

 

Rozdział 5. Miejsce funduszy pożyczkowych i funduszy poręczeń kredytowych w aktywizacji gospodarczej rozwoju

 

5.1. Fundusze pożyczkowe i poręczeniowe jako instytucjonalna forma łagodzenia zgłaszanych przez MSP barier w dostępie do zewnętrznego finansowania MSP

5.2. Praktyczny zakres współpracy MSP i funduszy pożyczkowych i poręczeniowych

5.3. Wyznaczniki kontynuacji współpracy MSP z funduszami w okresie spłaty zaciągniętych wierzytelności 

 

Rozdział 6. Model aktywnego wspierania rozwoju MSP przez instytucje otoczenia biznesu, fundusze pożyczkowe i fundusze poręczeń kredytowych 

 

6.1. Wyznaczniki wspierania lokalnej przedsiębiorczości przez instytucje otoczenia biznesu

6.2. Model aktywnego wspierania sektora MSP przez instytucje otoczenia biznesu

6.3. Wyznaczniki zmian w relacjach instytucji otoczenia biznesu i partnerów publicznych jako podmiotów wspierających przedsiębiorczość

6.4. Praktyczne wyznaczniki korzystania przez przedsiębiorców z oferty instytucji otoczenia biznesu 

 

Bibliografia

 

 

 

 

Zapraszamy serdecznie na nasze pozostałe aukcje.

 

 

 

Do każdej kolejnej książki doliczamy jedynie 1zł do kosztów przesyłki !!!!!!

 

 

 

Istnieje możliwość odbioru osobistego w Księgarni Beta w CH ASTRA we Wrocławiu.




Dodano 2[zasłonięte]012-03 16:15
UWAGA! DO KAŻDEJ AUKCJI ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYBORU WYSYŁKI KURIERSKIEJ!!!!
KOSZT TO 17 ZŁ BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ ZAMÓWIONYCH KSIĄŻEK!!!