Przedmiotem tej aukcji jest książka
Instrumenty prawne marketingu
Stanisław Malarski
Autor stawia sobie za cel przedstawienie bogatego i złożonego oprzyrządowania prawno-organizacyjnego strategii i działalności marketingowej. Punktem wyjścia opracowania jest mechanizm rynkowy, kształtujący różnorodne relacje i stosunki pomiędzy producentem a nabywcą (konsumentem). W konsekwencji opracowanie nie ogranicza się do prezentacji tradycyjnych zagadnień prawa gospodarczego i cywilnego, lecz obejmuje również występujące w nowoczesnym marketingu instrumenty prawne z zakresu prawa administracyjnego, finansowego, ekologicznego, ochrony konsumenta, wynalazczego, autorskiego, prawa wykroczeń, prawa karnego i in. Integracja tych instrumentów ukierunkowana jest na podejmowanie i rozwijanie przedsiębiorczości, wyższą efektywność w skali makroi mikroekonomicznej, a w perspektywie strategicznej na wszechstronny rozwój cywilizacyjny, obejmujący produkcję, technikę, wymianę rynkową i konsumpcję w ramach szeroko pojmowanego marketingu
Wydawnictwo:Profesjonalnej Szkoły Biznesu Kraków 1996
stron 280
KONIECZNIE ZOBACZ MOJE INNE AUKCJE !!!
Pamiętaj że kupując więcej przedmiotów oszczędzasz na przesyłce !!!!!!
Polecam lekturę "O mnie "
zapraszam do licytacji
|