Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Instrumenty i obszary przeobrażeń... [nowa]

19-01-2012, 22:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 83.70 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2003093464
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 16-01-2012 00:48:04
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Instrumenty i obszary przeobrażeń i zmian organizacyjnych w warunkach globalizacji
Potocki Arkadiusz

Instrumenty i obszary przeobrażeń i zmian organizacyjnych w warunkach globalizacji
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64112
  • liczba stron: 556
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    W książce zaprezentowano poglądy praktyków i teoretyków zarządzania jak nie ulec w walce konkurencyjnej w warunkach globalizacji, a także w sytuacji obecnego globalnego kryzysu ekonomicznego. Jak nie ulec, to znaczy jakie stosować instrumenty zarządzania i w jakich obszarach działalności.
    Pierwszy fragment książki poświęcony jest dwu zagadnieniom. Pierwsze dotyczy odpowiedzi na pytanie: czy adaptować się do zmian w otoczeniu, czy kształtować otoczenie zewnętrzne? Jakie przyjmować formy organizacyjne współpracy z innymi podmiotami gospodarczymi? Jaką przyjąć strategię? Jednak równie ważne jest wskazanie, co zrobić wewnątrz firmy, aby sprostać wyzwaniom globalizacji. Czy dotychczas stosowane metody zarządzania, w tym metody motywacji, tworzenia i wdrażania innowacji, zachęcają pracowników do angażowania się w rozwiązywanie problemów przedsiębiorstwa?
    Gospodarka oparta na wiedzy zwróciła uwagę praktyków i teoretyków zarządzania na możliwości jakie niesie właściwe wykorzystanie zasobów niematerialnych w walce konkurencyjnej. Odpowiednią uwagę przywiązuje się do marki, reputacji, czy zachowania organizacji są etyczne i czy cieszy się ona zaufaniem wśród własnych pracowników, a także
    w otoczeniu. Podkreśla się rolę kapitału intelektualnego organizacji, a szczególnie jej relacje
    z klientami. Globalna reklama, globalny rynek przekłada się na postawy i zachowania konsumentów oczekujących zaspokojenia określonych potrzeb jakościowych towarów i usług. Zatem jakość obok ceny staje się podstawowym instrumentem walki konkurencyjnej.
    Owa walka to nie tylko działania kierownictw organizacji, ale i ogółu w nich zatrudnionych.
    Tej problematyce poświęcono trzeci rozdział publikacji.
    Następny rozdział książki poświęcony jest przeobrażeniom w organizacjach niebiznesowych. Autorzy poszczególnych fragmentów starają się odpowiedzieć na pytania: czy w Polsce mamy już do czynienia z "nowym zarządzaniem publicznym"?, czy nastąpiły zmiany w kierowaniu na wzór organizacji biznesowych?, na ile Unia Europejska przyczynia się do przeobrażeń
    w funkcjonowaniu społeczności lokalnych?, czy owe przemiany przekładają się na zaspokojenie lokalnych potrzeb społecznych?

    Spis treści:
    Wprowadzenie
    Arkadiusz Potocki
    Rozdział 1. Metody zmian wewnątrz organizacji i przeobrażeń w relacjach z jej otoczeniem
    Wpływ globalizacji na strukturę związków współpracy MSP
    Anna Adamik
    Alianse wielostronne jako koncepcja zarządzania rozwojem przedsiębiorstw
    Beata Barczak
    Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw w warunkach integracji europejskiej
    Katarzyna Bartusik
    Kierunki rozwoju organizacyjnego polskich przedsiębiorstw - orientacja na procesy a efektywność
    Wojciech Cieśliński
    Kryzysy we wdrażaniu organizacji zorientowanej na procesy
    Szymon Cyfert
    Aktualne tendencje i bariery w doskonaleniu systemów wynagrodzeń na przykładzie wybranych polskich przedsiębiorstw
    Janusz Czekaj
    Globalizacja i integracja rynków finansowych a polski sektor bankowy - wybrane aspekty
    Beata Domańska-Szaruga
    Wirtualne drzewa wytwórcze
    Marek Dudek
    Rynki lokalne w strategiach korporacji zagranicznych
    Agnieszka Dziubińska
    Innowacyjność przedsiębiorstwa a proces tworzenia wartości - wybrane modele strategii
    Paweł Filipowicz
    Implementacja technik i metod organizatorskich w systemach zarządzania współczesnych przedsiębiorstw
    Michał Flieger
    Współdziałanie pracownicze w warunkach międzynarodowych przejęć
    Daniel Gach
    Zrównoważony rozwój czynnikiem warunkującym funkcjonowanie przedsiębiorstw w nowoczesnej gospodarce
    Jan Kaczmarczyk
    Potencjał czy kluczowe kompetencje czynnikami sukcesu współczesnych przedsiębiorstw?
    Bogusław Kaczmarek
    Kierunki przeobrażeń przedsiębiorstw w dobie globalizacji
    Jacek Kopeć
    Strategiczne dopasowanie portfela projektów innowacyjnych
    Alina Kozakiewicz
    Działalność innowacyjna przedsiębiorstw usługowych w Polsce
    Katarzyna Kozioł
    Zastosowanie platformy logistycznej we wspomaganiu łańcucha dostaw
    Tomasz Markus
    SSC i CC - jako przejaw konsolidacji administracyjnej i kompetencyjnej przedsiębiorstw ponadnarodowych
    Wojciech Matusiński
    Holonowe systemy montażowe
    Gabriela Mazur, Jacek Obrzud
    Teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania procesowego w przedsiębiorstwie produkcyjnym
    Gabriela Mazur, Jacek Obrzud
    Zmiany na rynkach globalnych i lokalnych (spadek sprzedaży) a stosowanie koncepcji CRM przez dealerów samochodów osobowych w województwie pomorskim
    Bogdan Nogalski, Wojciech Machel
    Innowacyjność średniego przedsiębiorstwa w świetle wyników case research
    Bogdan Nogalski, Anna Wójcik-Karpacz, Jarosław Karpacz
    Działania marketingu społecznego dużych sieci detalicznych w Polsce w kontekście przemian strukturalnych zachodzących w handlu
    Renata Oczkowska, Grażyna Śmigielska
    Czy każde przedsiębiorstwo powinno przekształcać się w organizację w ruchu?
    Katarzyna Olejczyk-Kita
    Strategie firm w kryzysie
    Jacek Pasieczny
    Elastyczność organizacji z perspektywy schematów strategicznych
    Włodzimierz Rudny
    Zarządzanie funkcjami organicznymi w złożonych organizacjach gospodarczych w dobie globalizacji
    Dariusz Sobotkiewicz
    Które z partycypacyjnych metod i technik organizowania pracy indywidualnej sprzyjają kształtowaniu zachowań pracowników (w świetle wyników badań)?
    Jania Stankiewicz, Marta Moczulska
    Wybrane aspekty zarządzania zmianami w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw
    Aneta Stosik
    Uwarunkowania aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach przemysłowych województwa zachodniopomorskiego
    Katarzyna Szopik-Depczyńska
    Zmiany struktur organizacyjnych przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych
    Małgorzata Tyrańska, Jolanta Walas-Trębacz
    Zarządzanie kompetencjami w organizacjach województwa małopolskiego - wyniki badań ankietowych
    Maciej Walczak
    Umiędzynarodowienie i globalizacja a strategie rozwoju przedsiębiorstw
    Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
    Kompetencje przedsiębiorstw w realizacji procesu strategicznego
    Andrzej Żuk
    Rozdział 2. Zasoby niematerialne jako czynnik konkurencji
    Implementacja zasad społecznej odpowiedzialności biznesu w systemach logistycznych organizacji
    Monika Jedynak
    Rola kultury organizacyjnej w procesie budowania marki
    Barbara Józefowicz
    Wpływ reputacji przedsiębiorstwa na budowę jego wartości w warunkach globalizacji
    Katarzyna Majchrzak
    Personalny aspekt kształtowania wartości relacji przedsiębiorstwa z klientami
    Estera Piwoni-Krzeszowska
    Znaczenie zaufania w zarządzaniu współczesnymi organizacjami - ujęcie transakcyjne (na podstawie wyników badań własnych)
    Jarosław Plichta
    Zarządzanie społeczną odpowiedzialnością w małym przedsiębiorstwie - specyficzne cechy, kluczowe obszary i wybrane sposoby
    Agnieszka Sokołowska
    Współczesne aspekty zarządzania relacjami z klientem w przedsiębiorstwach telekomunikacyjnych
    Wioletta Wereda
    Inicjatywa Global Compact w kształtowaniu społecznej odpowiedzialności biznesu
    Angelika Wodecka-Hyjek
    Rozdział 3. Globalizacja a zarządzanie jakością
    Globalizacja współczesnego języka biznesu jakim jest rachunkowość na tle Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej
    Małgorzata Adamik-Citak
    Jaką rolę odgrywają marki produktów szybkozbywalnych w kształtowaniu postaw i zachowań rynkowych polskich nabywców finalnych?
    Agnieszka Izabela Baruk
    Metoda QFD w procesie projektowania strategii organizacji
    Marek Ćwiklicki, Hubert Obora
    Miejsce metody hoshin kanri w zarządzaniu przez jakość
    Marek Ćwiklicki, Hubert Obora
    Symulacyjna analiza kosztów funkcjonowania systemów operacyjnego sterowania jakością
    Michał Major, Janusz Niezgoda
    Systemy zarządzania jakością stosowane w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego
    Urszula Wąsikiewicz-Rusnak
    Rozdział 4. Zmiany w zarządzaniu organizacjami niezorientowanymi na zysk
    Rozwój organizacji radiowej przez innowacje
    Jan Beliczyński
    Instytucjonalne aspekty rozwoju euroregionów z perspektywy Strategii Lizbońskiej
    Marianna Greta, Robert Stanisławski
    Lokalna i regionalna Strategia Lizbońska - szansa dla rozwoju innowacyjnej gospodarki
    Marianna Greta, Teresa Kostrzewa-Zielińska, Robert Stanisławski
    Wykorzystanie metody scenariuszowej typu foresight w zarządzaniu publicznym
    Tomasz Holecki
    Wybrane problemy profesjonalizacji zarządzania organizacjami pozarządowymi
    Tomasz Kafel
    Kierunki zmian w zarządzaniu zasobami ludzkimi w jednostkach ochrony zdrowia
    Teresa Kraśnicka, Grzegorz Głód
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa