Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Instrukcja podatkowego rozliczania działalności CD

24-01-2012, 5:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 119.10 zł     
Użytkownik poltax
numer aukcji: 2003035613
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 16-01-2012 08:33:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Instrukcja podatkowego rozliczania działalności inwestycyjnej i remontowej z wzorami dokumentów (z suplementem elektronicznym)

Autor: Anna Wyrzykowska
Wydawca: ODDK
ISBN:[zasłonięte]978-8326-616-1
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 68
Oprawa: miękka
Format: 16,5 x 23,5
Wydanie: 2

Wysyłka w ciągu 24 godzin

Seria: INSTRUKCJE BEZPIECZEŃSTWA PODATKOWEGO
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]42661
Stan prawny na: 1 czerwca 2009 r.


Instrukcja podatkowego rozliczania działalności inwestycyjnej i remontowej pomoże wprowadzić jednolite zasady prowadzenia inwestycji i remontów w przedsiębiorstwie oraz odpowiadające im procedury postępowania m.in.

w takich obszarach jak: planowanie kosztów inwestycji, właściwe udokumentowanie zadania inwestycyjnego oraz prac remontowych, a także zasady obiegu i kontroli tej dokumentacji.

Dzięki suplementowi (format MS Word) instrukcję można łatwo uzupełnić o własne dane, zmodyfikować, wdrukować. Zawiera wzory dokumentów, praktyczne podpowiedzi i rozwiązania.

Instrukcje Bezpieczeństwa Podatkowego
- seria instrukcji, których celem jest minimalizacja ryzyka podatkowego poprzez stworzenie zasad i procedur wewnętrznych.

Każda z instrukcji stanowi wzorzec zarządzenia wewnętrznego, w którym wskazano m.in.:
- zakresy zadań komórek organizacyjnych mających wpływ na rozliczenia podatkowe
- wykazy obowiązków poszczególnych pracowników
- formalne wymogi dokumentacyjne
- obieg dokumentów i informacji.


Anna Wyrzykowska
Doradca podatkowy, właścicielka kancelarii, specjalista w dziedzinie podatków pośrednich i bezpośrednich, autorka licznych artykułów o tematyce prawno-podatkowej publikowanych na łamach prasy ogólnopolskiej oraz wydawnictw książkowych


SPIS TREŚCI:

Wprowadzenie

1. Zarządzenie w sprawie wprowadzenia Instrukcji

2. Instrukcja

Rozdział I
Przedmiot Instrukcji
Rozdział II
Dowody działalności inwestycyjnej i remontowej
Rozdział III
Działalność inwestycyjna
Rozdział IV
Działalność remontowa
Rozdział V
Zaniechanie działalności inwestycyjnej i remontowej
Rozdział VI
Dokumentacja prawna i techniczna działalności inwestycyjnej i remontowej
Rozdział VII
Zasady obiegu dokumentacji inwestycyjnej i remontowej
Rozdział VIII
Zasady postępowania przy wystawianiu dowodu "RW" wydania materiału na potrzeby inwestycji i remontu
Rozdział IX
Zasady postępowania przy wystawianiu dowodu "ZW" zwrotu materiału na potrzeby inwestycji i remontu
Rozdział X
Zasady postępowania przy wystawianiu dowodów "PR+" i "PR-"
Rozdział XI
Zabezpieczenie mienia i odpowiedzialność pracowników za mienie

Załączniki do Instrukcji podatkowego rozliczania działalności inwestycyjnej i remontowej

Załącznik nr 1
Oświadczenie o przyjęciu do wiadomości i stosowania zasad przyjętych w Instrukcji podatkowego rozliczania działalności inwestycyjnej i remontowej
Załącznik nr 2
Zlecenie wykonania zadania inwestycyjnego systemem gospodarczym
Załącznik nr 3
Zamówienie
Załącznik nr 4
Protokół odbioru wykonanych robót
Załącznik nr 5
Protokół technicznego odbioru robót
Załącznik nr 6
Protokół z częściowego/końcowego odbioru robót inwestycyjnych/remontowych
Załącznik nr 7
Dowód przyjęcia środka trwałego do używania "OT"
Załącznik nr 8
Protokół awaryjnego/okresowego/rocznego przeglądu technicznego środków trwałych
Załącznik nr 9
Wniosek o wprowadzenie środka trwałego do planu remontu
Załącznik nr 10
Zlecenie wykonania prac remontowych systemem gospodarczym
Załącznik nr 11
Decyzja kierownika jednostki w sprawie zaniechania inwestycji
Załącznik nr 12
Protokół z wyceny zaniechanej inwestycji według kosztu wytworzenia
Załącznik nr 13
Rejestr umów inwestycyjnych
Załącznik nr 14
Rejestr umów remontowych
Załącznik nr 15
Terminarz obiegu dokumentów inwestycyjnych i remontowych
Załącznik nr 16
Dowód "RW" wydania materiału
Załącznik nr 17
Dowód "ZW" zwrot materiału
Załącznik nr 18
Dowód "PR+" przychód materiałów niepełnowartościowych
Załącznik nr 19
Dowód "PR-" rozchód materiału niepełnowartościowego
Załącznik nr 20
Karta kontroli faktur zakupu materiałów, towarów, usług i środków trwałych dla prac inwestycyjnych i remontowych
Załącznik nr 21
Wykaz czynności składających się na kontrolę merytoryczną faktur i rachunków zakupu
Załącznik nr 22
Wykaz pracowników upoważnionych do zatwierdzania dowodów magazynowych
Załącznik nr 23
Pokwitowanie odbioru towaru zużytego w procesie inwestycyjnym/remontowym
Załącznik nr 24
Kod kosztów w układzie rodzajowym
Załącznik nr 25
Kod jednostek miary
Załącznik nr 26
Kod dokumentu
Załącznik nr 27
Lista kodów dla zespołu "5" według miejsca powstawania kosztów


Instrukcja podatkowego rozliczania działalności CD