|
|
|
|
|
Wpłata na konto: 02 1140 [zasłonięte] 2 [zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 678255 Dane do wpłaty:Sklep Weeboo Adrian Palczewski Unii Europejskiej 10 32-600 Oświęcim Tytulem: nick_z_allegro W tytule przelew proszę w żadnym wypadku nie zamieszczać:* tytułów wylicytowanych książek * numerów aukcji * dodatkowych informacji To wszystko utrudnia nam zidentyfikowanie transakcji, co może spowodować opóźnienia w dostawie. Aby wpłata znalazła się na naszym koncie od razu prosimy dokonywać płatności PŁACĘ Z ALLEGRO !
|
|
Z cennikiem dostawy mogą się Państwo zapoznać w ramce "Cennik dostawy". Opłata pobierana jest bez względu na wagę i format książki, a każdy dodatkowy egzemplarz książki w paczce to dodatkowa opłata 1,5zł.
Wysyłka zagraniczna do krajów Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii a także norwegii- 27zł ekonomiczna, 35zł priorytetowa.
Wysyłki realizowane są maksymalnie w ciągu 36 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie, a w większości przypadków tego samego dnia!
Decydując się na wysyłkę listem zwykłym (najtańsza opcja dostawy), nie bierzemy odpowiedzialności za ew. problemy z dostawą zamówienia przez listonosza!
Transport odbywa sie za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub Poczty Polskiej (w zależności od wybranej formy dostawy).
|
|
Instrukcja obsługi tekstów. Metody retoryki + CD
JACEK WASILEWSKI, ANNA NITA
Oprawa: miękka Format: ok. 165x235mm Rok wydania: 08.12.2011 Liczba stron: 328
Współcześnie retoryka może się kojarzyć głównie z dawną sztuką krasomówczą. Autorzy niniejszej książki próbują przełamać stereotypowe myślenie o retoryce jako skostniałej już teorii, kładąc nacisk na jej aspekt praktyczny. Tworząc współczesną "instrukcję obsługi tekstu", zwracają naszą uwagę na powszechność stosowania chwytów retorycznych w komunikacji międzyludzkiej. Tekst postrzegają niezwykle szeroko - tekstem jest więc nie tylko słowo pisane czy mówione, ale również obraz (fotografia, film, przekaz reklamowy) czy wydarzenie. Podręcznik zawiera komplet najważniejszych metod analizy retorycznej. Poszczególne części książki odpowiadają kolejnym działom retoryki - inventio, dispositio, elocutio, memoria oraz actio. Artykuły w nich zebrane prezentują współczesne sposoby konstruowania tekstu - od poszukiwania odpowiedniego sposobu przekonywania odbiorcy, poprzez kompozycję wypowiedzi, stylistykę, sztukę zapamiętywania, po wygłaszanie mowy. Całość zamykają "konfrontacje" z gotowym tekstem, poruszające problematykę odbioru komunikatów - między innymi zagadnienia lektury filozoficznej czy dekonstrukcji tekstu.
|
|
|