Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INSTRUKCJA OBSŁUGI SAAB 93 9-3 OD 2009 j.pol

20-01-2012, 15:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 75 zł     
Użytkownik MICJULcos
numer aukcji: 2005661966
Miejscowość Internet
Wyświetleń: 13   
Koniec: 17-01-2012, 14:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2008

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




INSTRUKCJA OBSŁUGI

SAAB 9-3

dotyczy modelu sedan sport combi cabriolet

 od 2009

Całkowicie nowa konstrukcja, oparta na platformie GM Epsilon I zadebiutowała na rynku w sierpniu 2002 roku (Szwecja), jako czterodrzwiowy sedan klasy średniej premium. Oferowane wersje obejmowały:

  • 1.8t (1988 cm³) – 150 KM
  • 2.0t (1988 cm³) – 175 KM
  • 2.0T (1988 cm³) – 210 KM
  • 2.2TiD (2172 cm³) – 125KM

W 2005 roku zastąpiono silnik diesla o pojemności 2.2, nowym o mniejszej pojemności skokowej 1.9 w dwóch wersjach mocy oraz wprowadzono nowy silnik benzynowy wolnossący o poj. 1.8 l.:

  • 1.9TiD (1910 cm³) – 120 KM
  • 1.9TiD (1910 cm³) – 150 KM
  • 1.8i (1796 cm³) – 122 KM

W 2004 roku zadebiutowała wersja Cabriolet, a w 2005 pokazano wersję SportCombi z pięciodrzwiowym nadwoziem typu kombi. Model ten był okazją do zaprezentowania nowego silnika sześciocylindrowego, który znalazł się już w modelu 9-3.

Jest to:

  • 2.8T V6 (2792 cm³) - 250 KM (280 w wresji XWR)

Model 9-3 nie zebrał dobrych ocen za projekt nadwozia, a jego sprzedaż jest umiarkowana. W związku z tym firma Saab zapowiedziała, że kolejne modele nie będą kontynuować tej linii stylistycznej. Od połowy 2007 dostępny jest model po faceliftingu.

W połowie 2008 roku z okazji 30-lecia Saaba 900 Turbo wprowadzono na rynek limitowaną edycje Saaba 9-3 "Black In Black", która obejmuje tylko 2000 sztuk w nadwoziu sedan i kombi. Jedynym dostępnym kolorem nadwozia jest metaliczna czerń. Jako motor napędowy posłużył silnik 2.8T o mocy 280KM i momencie obrotowym 400Nm. Auta te są wyposażone w napęd XWD (AWD), do wyboru jest skrzynia biegów manualna lub automatyczna, obie 6-biegowe.

Saab 9-3 (YS3F)
Producent Svenska Automobile AB
Premiera 2002
Okres produkcji 2002 – nadal
Poprzednik Saab 9-3
Segment D
Typy nadwozia 4-drzwiowy sedan
5-drzwiowe kombi
2-drzwiowy kabriolet
Skrzynia biegów 5-biegowa manualna
6-biegowa manualna
5-biegowa automatyczna
6-biegowa automatyczna
Rodzaj napędu przedni / AWD
Długość 4635–4654 mm
Szerokość 1762 mm
Wysokość 1466–1492 mm
Rozstaw osi 2675 mm
Masa własna od 1440 kg
Test Euro NCAP
Pokrewne Opel Vectra
Fiat Croma
Konkurencja Audi A4
BMW serii 3
Mercedes-Benz klasy C
Galeria mediów w Wikimedia Commons
Saab 9-3 SportSedan po liftingu
Saab 9-3 SportCombi po liftingu – tył
Saab 9-3 Aero Cabriolet po liftingu
Saab 9-3 Aero Cabriolet
Całkowicie nowa konstrukcja, oparta na platformie GM Epsilon I zadebiutowała na rynku w sierpniu 2002 roku (Szwecja), jako

Instrukcja nowa  w j.polskim 304 str
WYSYŁAM ZA POBRANIEM !!!

tel. 662 [zasłonięte] 380