Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INSTRUKCJA OBSŁUGI SAAB 93 9-3 OD 2009 j.pol

20-01-2012, 15:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 75 zł     
Użytkownik MICJULcos
numer aukcji: 2005661966
Miejscowość Internet
Wyświetleń: 13   
Koniec: 17-01-2012 14:23:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2008
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 



INSTRUKCJA OBSŁUGI

SAAB 9-3

dotyczy modelu sedan sport combi cabriolet

 od 2009

Całkowicie nowa konstrukcja, oparta na platformie GM Epsilon I zadebiutowała na rynku w sierpniu 2002 roku (Szwecja), jako czterodrzwiowy sedan klasy średniej premium. Oferowane wersje obejmowały:

  • 1.8t (1988 cm³) – 150 KM
  • 2.0t (1988 cm³) – 175 KM
  • 2.0T (1988 cm³) – 210 KM
  • 2.2TiD (2172 cm³) – 125KM

W 2005 roku zastąpiono silnik diesla o pojemności 2.2, nowym o mniejszej pojemności skokowej 1.9 w dwóch wersjach mocy oraz wprowadzono nowy silnik benzynowy wolnossący o poj. 1.8 l.:

  • 1.9TiD (1910 cm³) – 120 KM
  • 1.9TiD (1910 cm³) – 150 KM
  • 1.8i (1796 cm³) – 122 KM

W 2004 roku zadebiutowała wersja Cabriolet, a w 2005 pokazano wersję SportCombi z pięciodrzwiowym nadwoziem typu kombi. Model ten był okazją do zaprezentowania nowego silnika sześciocylindrowego, który znalazł się już w modelu 9-3.

Jest to:

  • 2.8T V6 (2792 cm³) - 250 KM (280 w wresji XWR)

Model 9-3 nie zebrał dobrych ocen za projekt nadwozia, a jego sprzedaż jest umiarkowana. W związku z tym firma Saab zapowiedziała, że kolejne modele nie będą kontynuować tej linii stylistycznej. Od połowy 2007 dostępny jest model po faceliftingu.

W połowie 2008 roku z okazji 30-lecia Saaba 900 Turbo wprowadzono na rynek limitowaną edycje Saaba 9-3 "Black In Black", która obejmuje tylko 2000 sztuk w nadwoziu sedan i kombi. Jedynym dostępnym kolorem nadwozia jest metaliczna czerń. Jako motor napędowy posłużył silnik 2.8T o mocy 280KM i momencie obrotowym 400Nm. Auta te są wyposażone w napęd XWD (AWD), do wyboru jest skrzynia biegów manualna lub automatyczna, obie 6-biegowe.

 

Saab 9-3 (YS3F)
Saab 9-3 SportSedan przed liftingiem
Producent Svenska Automobile AB
Premiera 2002
Okres produkcji 2002 – nadal
Poprzednik Saab 9-3
Segment D
Typy nadwozia 4-drzwiowy sedan
5-drzwiowe kombi
2-drzwiowy kabriolet
Skrzynia biegów 5-biegowa manualna
6-biegowa manualna
5-biegowa automatyczna
6-biegowa automatyczna
Rodzaj napędu przedni / AWD
Długość 4635–4654 mm
Szerokość 1762 mm
Wysokość 1466–1492 mm
Rozstaw osi 2675 mm
Masa własna od 1440 kg
Test Euro NCAP Crashtest-Stern 5.svg
Pokrewne Opel Vectra
Fiat Croma
Konkurencja Audi A4
BMW serii 3
Mercedes-Benz klasy C
Commons-logo.svg Galeria mediów w Wikimedia Commons
Saab 9-3 SportSedan po liftingu
Saab 9-3 SportCombi po liftingu – tył
Saab 9-3 Aero Cabriolet po liftingu
Saab 9-3 Aero Cabriolet
Całkowicie nowa konstrukcja, oparta na platformie GM Epsilon I zadebiutowała na rynku w sierpniu 2002 roku (Szwecja), jako  

Instrukcja nowa  w j.polskim 304 str
WYSYŁAM ZA POBRANIEM !!! 

tel. 662 [zasłonięte] 380

INSTRUKCJA OBSŁUGI SAAB 93 9-3 OD 2009 j.pol