Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INSTRUKCJA OBSŁUGI RENAULT CLIO 1[zasłonięte]998-20 j.pol

05-03-2012, 5:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik MICJULcos
numer aukcji: 2105293722
Miejscowość Internet
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 11   
Koniec: 07-03-2012 21:05:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2004
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 



INSTRUKCJA OBSŁUGI

RENAULT CLIO

1[zasłonięte]998-20


Renault Clio II – tył
Renault Clio Phase II
Renault Clio Storia/Campus

Wiosną 1998 roku zaprezentowano całkowicie nowy model - Clio II. Zaprojektowany od podstaw samochód wyróżniał się nowoczesną stylistyką, wyraźnie jednak nawiązującą do poprzednika. Podobnie jak poprzednik, był to 3- lub 5-drzwiowy hatchback, jednak nieco dłuższy, wyższy i szerszy. Gama silników składała się ze zmodernizowanych jednostek 1,2 l (D7F) i 1,4 l (E7J) znanych z poprzedniej generacji Clio, oraz 1,6 l (K7M) i 1,6 16V (K4M) stosowanych wcześniej w większym modelu Renault Megane. Dostępne były też silniki wysokoprężne - wolnossący oraz turbodoładowany - o pojemności 1,9 l. W 2000 roku pojawiła się jednostka 1,4 16V (K4J), natomiast rok później 1,2 16V (D4F), która zastąpiła ośmiozaworowy silnik 1.4 l (E7J). Także w 2000 roku pojawiła się sportowa wersja Clio II o nazwie Sport. Napędzana była silnikiem o pojemności 2,0 l (F4R) i mocy 169 KM. Pozwalała rozpędzać Clio do 100 km/h w czasie 7,3 sekundy i osiągać prędkość 220 km/h. W 2001 roku pojawiła się w sprzedaży wersja z czterodrzwiowym nadwoziem typu sedan, zwana w zależności od rynku Renault Clio Symbol, Renault Clio Sedan lub Renault Thalia. W tym samym roku Clio II przeszło gruntowną modernizację, w wyniku której powstał model "phase 2". Zewnętrznie różnił się on całkowicie nową przednią ścianą nadwozia, tylnymi lampami, tylnym zderzakiem, listwami bocznymi i innymi detalami. Od nowa zaprojektowano wówczas wnętrze pojazdu, oraz wprowadzono zmiany w zawieszeniu oraz wyposażeniu odpowiedzialnym za bezpieczeństwo bierne. Od tego czasu Renault odeszło również od dotychczasowego systemu oznaczeń poziomu wyposażenia (RL, RN, RT itp.), na rzecz nowych określeń pochodzących z języka francuskiego (Authentique, Expression, Dynamique itp.). Nowością były turbodoładowane wysokoprężne jednostki napędowe typu common rail o pojemności 1,5 l (K9K) i mocach 65, 82 lub 100 KM. Stosowano je w modelach dCi. Kolejna modernizacja Clio miała miejsce jesienią 2003 roku, kiedy pojawił się model "phase 3". Zakres zmian był jednak niewielki i ograniczał się głównie do kosmetyki poprawiającej nieco wygląd samochodu (m.in. przeniesienie tylnej tablicy rejestracyjnej na zderzak). W tej formie auto dotrwało do 2005 roku, kiedy zaprezentowano jego następcę - Clio III. Nie spowodowało to jednak zakończenia produkcji Clio II. W zmodernizowanej formie ("phase 4") w dalszym ciągu jest oferowany na niektórych rynkach(w tym w Polsce) pod nazwą Clio Storia. Na Zachodnich rynkach model jest oferowany pod nazwą Clio Campus. Aby Unowocześnić przestarzałą sylwetkę Renault zmieniło lekko wygląd wersji Storia/Campus. Zmianie uległ tył,przód oraz podzespoły. Następca modelu Thalia został zaprezentowany w 2008 roku na bazie modelu II, a nie III generacji.Nie jest już tak podobny do modelu Clio.


Instrukcja nowa oryginalna w j.polskim 288 str
WYSYŁAM ZA POBRANIEM !!!
tel. 662 [zasłonięte] 380



INSTRUKCJA OBSŁUGI RENAULT CLIO 1<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>998-20 j.pol