|
|
|
INSTRUKCJA OBSŁUGI
PEUGEOT 607
dotyczy wersji po liftingu czyli od 2004
| Peugeot 607 |
| Producent |
PSA |
| Premiera |
1999 |
| Okres produkcji |
1999 – 2009 |
| Poprzednik |
Peugeot 605 |
| Segment |
E |
| Typy nadwozia |
4-drzwiowy sedan |
| Silniki |
Benzynowe:
2.2 16V 158 i 163 KM
3.0 V6 24 V 207 i 211 KM
Diesla:
2.0 HDi 109 i 136 KM
2.2 HDi 133 KM
2.2 HDi Bi-Turbo 170 KM
2.7 V6 HDi 204 KM |
| Skrzynia biegów |
5 i 6-biegowa manualna
4, 5 i 6-biegowa automatyczna |
| Rodzaj napędu |
przedni |
| Długość |
4902 mm |
| Szerokość |
1832 mm |
| Wysokość |
1442 mm |
| Rozstaw osi |
2800 mm |
| Masa własna |
od 1610 kg |
Pojemność
zbiornika paliwa |
80 litrów |
| Liczba miejsc |
5 |
| Test Euro NCAP |
| Pokrewne |
Citroën C6 |
| Konkurencja |
Alfa Romeo 166
Volvo S80
Rover 75
Saab 9-5 |
| Galeria mediów w Wikimedia Commons |
Peugeot 607 jest pojazdem osobowym klasy wyższej-średniej produkowanym w Europie przez francuską firmę Peugeot od 1999 roku.
|
Spis treści
[ukryj]
- 1 Opis modelu
- 2 Przypisy
- 3 Linki zewnętrzne
|
Opis modelu [edytuj]
607 został wprowadzony do produkcji w 1999 roku, by zastąpić 605. 607 używał tej samej platformy, co jego poprzednik, ale otrzymał całkowicie inne nadwozie, zdecydowanie bardziej nowoczesne. Gama silników składająca się z dwóch silników benzynowych o pojemności 2,2 oraz 3,0 litrów oraz diesla o pojemności 2,2 litra była całkowicie nowa. W aucie wystepowal także bardzo oszczędny silnik 2,0 HDI o mocy 109 KM. W późniejszym okresie wprowadzono nowe jednostki wysokoprężne, mianowicie: 2.0 HDI o mocy 136 KM, 2,2 HDI 170 KM, 2,7 V6 HDI o mocy 204 KM.
Poziom wyposażenia był również wysoki, wszystkie egzemplarze miały w standardzie klimatyzację, odtwarzacz CD, elektrycznie podnoszone szyby, poduszki powietrzne, system ABS, centralny zamek.
Dane techniczne [edytuj]
| Wersja |
Silnik: |
Układ zasilania: |
Średnica × skok tłoka: |
St. sprężania: |
Moc maksymalna: |
Maks. moment obrotowy |
0-100 km/h: |
V-max: |
| Silniki benzynowe: |
| 2.2 16V[1] |
R4 2,2 l (2230 cm³), DOHC |
wtrysk |
86,00 mm × 96,00 mm |
10,8:1 |
158 KM (116 kW) przy 5650 obr/min |
217 N•m przy 3900 obr/min |
9,6 s |
220 km/h |
| 3.0 V6[2] |
V6 2,9 l (2946 cm³), DOHC |
wtrysk EFi |
87,00 mm × 82,60 mm |
10,9:1 |
211 KM (155 kW) przy 6000 obr/min |
285 N•m przy 3750 obr/min |
8,1 s |
240 km/h |
| Silniki wysokoprężne: |
| 2.0 HDi 16V[3] |
R4 2,0 l (1998 cm³), DOHC |
common rail |
85,00 mm × 88,00 mm |
17,6:1 |
136 KM (100 kW) przy 4000 obr/min |
320 N•m przy 2000 obr/min |
10,8 s |
190 km/h |
| 2.2 HDi[4] |
R4 2,2 l (2179 cm³), DOHC |
common rail |
85,00 mm × 96,00 mm |
18,0:1 |
133 KM (98 kW) przy 4000 obr/min |
314 N•m przy 2000 obr/min |
10,6 s |
205 km/h |
| 2.2 HDi[5] |
R4 2,2 l (2179 cm³), DOHC |
common rail |
85,00 mm × 96,00 mm |
16,6:1 |
170 KM (125 kW) przy 4000 obr/min |
370 N•m przy 1500 obr/min |
9,9 s |
224 km/h |
| V6 HDi[6] |
V6 2,7 l (2721 cm³), DOHC |
common rail |
81,00 mm × 88,00 mm |
b/d |
204 KM (150 kW) przy 4000 obr/min |
440 N•m przy 1900 obr/min |
8,7 s |
230 km/h |
Instrukcja nowa w j.polskim 250 str
|