Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INSTRUKCJA OBSŁUGI MAZDA 626 GF 1[zasłonięte]997-20 j.pol

05-03-2012, 5:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 70 zł     
Użytkownik MICJULcos
numer aukcji: 2105293725
Miejscowość Internet
Wyświetleń: 15   
Koniec: 07-03-2012 21:05:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 



INSTRUKCJA OBSŁUGI

MAZDA 626 GF

1[zasłonięte]997-20

Dotyczy silników: 
benzyna 1.8 DOHC 16V
 2.0 - 4 cylindry

Mazda 626 GF [edytuj]

Mazda 626 GF
Inne nazwy Mazda Capella
Producent Mazda Motor Corporation
Premiera 1997
Okres produkcji 1997-2002
Poprzednik Mazda 626 GE
Następca Mazda 6 GG
Segment D
Typy nadwozia 5-drzwiowy liftback
4-drzwiowy sedan
5-drzwiowe kombi
Silniki 1.8 16v FP (90 KM)
2.0 16v FS (115 KM)
2.0 16v FS (136 KM)
2.5 24v MPS KL (280 KM)
2.0 DiTD RF2A (101 KM)
2.0 DiTD RF4F (110 KM)
Skrzynia biegów Ręczna: 5-biegowa
Długość 458 mm
Szerokość 171 mm
Wysokość 143 mm
Pokrewne Mazda Capella
Konkurencja Toyota Avensis
Ford Mondeo
Honda Accord
Renault Laguna
Volkswagen Passat
Nissan Primera

W roku 1997 zaprezentowano kolejną generację Mazdy 626. Bardzo okazałą sylwetkę rodzinnej limuzyny pozbawiono (w porównaniu do poprzednika) ekstrawaganckich kształtów. Wnętrze jest bardzo funkcjonalne. Twardo obity, wygodny fotel kierowcy da się wszechtronnie regulować. Tylna kanapa jest zbyt nisko umieszczona, ale jest to cecha z poprzednich Mazd 626. Deska rozdzielcza przejrzysta, wszystko jest pod ręką i da się łatwo, wręcz intuicyjnie regulować. Sztuczna drewniana okleina dodaje szlachetności i bardzo ładnie wygląda. Wnętrze jest jednak bardzo szare. Samochód w Polsce oferowany był z dwiema jednostkami napędowymi. W sedanie montowano 115 konny silnik, a w hatchbacku wzmocnioną jednostkę 136 konną. Oba silniki cechowała wysoka kultura pracy i elastyczność na dobrym poziomie. Zawieszenie jest nieco miękkie, ale dobrze tłumi nierówności zarówno krótkie, jak i długie. 626 ma jednak tendencję do zarzucania tyłem w czasie mknięcia przez wąskie zakręty. Układ jezdny jest nerwowy. W roku 1998 wprowadzono 100-konnego turbo diesla (TDI). Samochód miał w zamiarach podnieść sprzedawalność Mazd z silnikami wysokoprężnymi w Europie. Nowoczesna, czterozaworowa technika pozwoliła odchudzić samochód o 33 kg od poprzedniego Diesla montowanego w 626.


Dotyczy modeli sedan hatcback kombi




Instrukcja nowa w j.polskim 308 str
WYSYŁAM ZA POBRANIEM !!!
tel. 662 [zasłonięte] 380


INSTRUKCJA OBSŁUGI MAZDA 626 GF 1<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>997-20 j.pol