|
|
| INSTRUKCJA OBSŁUGI MAZDA 626 GF
1[zasłonięte]997-20
Dotyczy silników: benzyna 1.8 DOHC 16V 2.0 - 4 cylindry
Mazda 626 GF [edytuj] W roku 1997 zaprezentowano kolejną generację Mazdy 626. Bardzo okazałą sylwetkę rodzinnej limuzyny pozbawiono (w porównaniu do poprzednika) ekstrawaganckich kształtów. Wnętrze jest bardzo funkcjonalne. Twardo obity, wygodny fotel kierowcy da się wszechtronnie regulować. Tylna kanapa jest zbyt nisko umieszczona, ale jest to cecha z poprzednich Mazd 626. Deska rozdzielcza przejrzysta, wszystko jest pod ręką i da się łatwo, wręcz intuicyjnie regulować. Sztuczna drewniana okleina dodaje szlachetności i bardzo ładnie wygląda. Wnętrze jest jednak bardzo szare. Samochód w Polsce oferowany był z dwiema jednostkami napędowymi. W sedanie montowano 115 konny silnik, a w hatchbacku wzmocnioną jednostkę 136 konną. Oba silniki cechowała wysoka kultura pracy i elastyczność na dobrym poziomie. Zawieszenie jest nieco miękkie, ale dobrze tłumi nierówności zarówno krótkie, jak i długie. 626 ma jednak tendencję do zarzucania tyłem w czasie mknięcia przez wąskie zakręty. Układ jezdny jest nerwowy. W roku 1998 wprowadzono 100-konnego turbo diesla (TDI). Samochód miał w zamiarach podnieść sprzedawalność Mazd z silnikami wysokoprężnymi w Europie. Nowoczesna, czterozaworowa technika pozwoliła odchudzić samochód o 33 kg od poprzedniego Diesla montowanego w 626.
Dotyczy modeli sedan hatcback kombi
| Instrukcja nowa w j.polskim 308 str
| |