Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INSTRUKCJA OBSŁUGI CITROEN C5 2[zasłonięte]001-20 j.pol

05-03-2012, 5:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 70 zł     
Użytkownik MICJULcos
numer aukcji: 2105823565
Miejscowość Internet
Wyświetleń: 14   
Koniec: 08-03-2012 09:44:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2003
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 



INSTRUKCJA OBSŁUGI

CITOREN C5

2[zasłonięte]001-20

dotyczy pierwszej wersji c5


Dotyczy silników:
2.0 2.2 HDI 
1.8 2.0 16v , v6/v24


Wersje nadwoziowe obejmują pięciodrzwiową limuzynę i kombi (Break). C5 jest bezpośrednim następcą Xantii, był też chwilowym następcą modelu XM (do premiery C6 w 2005 roku).

Początkowo C5 był dostępny z silnikami benzynowymi: 2.0, 2.0 HPi (z bezpośrednim wtryskiem benzyny) oraz 3.0 V6, a także z silnikami wysokoprężnymi Common rail: 2.0 HDI i 2.2 HDI. Na wiosnę 2001 wraz z wprowadzeniem wersji Break zaoferowano także benzynowy silnik 1.8. Jesienią 2003 roku zrezygnowano z produkcji silnika 2.0 HPi oraz wprowadzono do oferty silnik wysokoprężny 2.0 HDi o mniejszej mocy - 90 KM.

W 2004 roku przeprowadzono znaczny facelifting modelu. Zmieniono wygląd nadwozia oraz odświeżono wnętrze. Zmodyfikowany został przód jak również tył pojazdu (nowe reflektory i lampy, zderzaki). Podczas modernizacji wzbogacono także wyposażenie C5. Jednocześnie zmodyfikowano gamę silników. Benzynowa jednostka 2.0 16V otrzymała więcej mocy i momentu obrotowego, a silniki wysokoprężne zastąpiono nowymi szesnastozaworowymi jednostkami 1.6 HDI oraz 2.0 HDI.

W 2006 roku wprowadzono do oferty całkowicie nowy silnik wysokoprężny 2.2 HDI z dwiema turbosprężarkami. Jednocześnie zwiększono moc podstawowej jednostki benzynowej 1.8 16V do 125 KM.

Od momentu premiery C5 wzbudzał duże emocje wśród miłośników marki - krytykowano go za zbytnią pospolitość i nudność. Jednak okazał się trwałym i solidnym samochodem, co przełożyło się na dobrą sprzedaż. Wyposażony jest w zmodyfikowany układ hydropneumatyczny trzeciej generacji - zrezygnowano z integracji układu hamulcowego z układem zawieszenia. To pierwszy model Citroëna z takim układem. Pompa hydrauliczna nie jest napędzana silnikiem samochodu - zintegrowano ją w jeden układ z silnikiem elektrycznym. Całość zawieszenia uzbrojona jest w zespół czujników, które na bieżąco śledzą jego pracę i przesyłają dane do komputera korygującego nastawy.

Citroën C5 po  liftingu
Producent PSA
Premiera 2000
Okres produkcji 20012008
Miejsce produkcji Rennes Francja Francja
Poprzednik Citroën Xantia
Następca Citroën C5 II
Segment D
Typy nadwozia 5-drzwiowy liftback
5-drzwiowe kombi
Silniki Benzynowe:
1.8 16V 116 i 125 KM
2.0 16V 136 i 140 KM
2.0 16V HPI 140 KM
3.0 V6 207 KM
3.0 V6 235 KM (Carlsson)
Diesla:
1.6 HDI 109 KM
2.0 HDI 90 i 110 KM
2.0 16V HDI 136 KM
2.2 16V HDI 133 KM
2.2 16V Bi-Turbo HDI 170 KM
Skrzynia biegów 5, 6-biegowa manualna
4, 6-biegowa automatyczna
Długość liftback:
4618 mm
4745 mm po liftingu
kombi:
4756 mm
4839 mm po liftingu
Szerokość 1770 mm
1780 mm po liftingu
Wysokość liftback:
1476 mm
1475 mm po liftingu
kombi:
1558 mm
1555 mm po liftingu
Rozstaw osi 2750 mm
Masa własna od 1452 kg
Liczba miejsc 5
Test Euro NCAP Crashtest-Stern 5.svg
Konkurencja Peugeot 407, Renault Laguna, Fiat Croma, Opel Vectra, Ford Mondeo, Volkswagen Passat, Toyota Avensis
Commons-logo.svg Galeria mediów w Wikimedia Commons

Instrukcja nowa  w j.polskim 150 str
WYSYŁAM ZA POBRANIEM !!!
tel 662 [zasłonięte] 380



INSTRUKCJA OBSŁUGI CITROEN C5 2<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>001-20 j.pol