Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INSTRUKCJA OBSŁUGI BMW F01 730d 740i ... j.pol

05-03-2012, 5:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 85 zł     
Użytkownik MICJULcos
numer aukcji: 2105293091
Miejscowość Internet
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 10   
Koniec: 07-03-2012 20:55:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 



INSTRUKCJA OBSŁUGI

BMW F01

730d,740i,740Li,750i,750Li

BMW F01

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii
Skocz do: nawigacji, szukaj
BMW F01
BMW F01 front 20<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>213.jpg
Producent BMW
Premiera 3 lipca 2008
Okres produkcji 2008 – nadal
Miejsce produkcji Dingolfing Niemcy Niemcy
Poprzednik BMW E65
Segment F
Typy nadwozia 4-drzwiowy sedan
Silniki N52 (730i)

N54 326KM (740i, 740Li)

N57 245 KM (730d, 730Ld)

N57N (740d)

N63 407KM (750i, 750Li, 750iX, 750LiX)

N74 (760i, 760Li)
Skrzynia biegów 6-biegowa automatyczna

8-biegowa automatyczna
Długość 5072 mm

5212 mm (wersja L)
Szerokość 1902 mm
Wysokość 1479 mm
Rozstaw osi 3070 mm

3120 mm (wersja L)
Masa własna 1935–2055 kg
Liczba miejsc 5
Konkurencja Audi A8



Volkswagen Phaeton
Commons-logo.svg Galeria mediów w Wikimedia Commons
BMW 750i - tył

BMW 7 F01/F02 – nowa generacja BMW serii 7, następca BMW E65/E66/E67. Pierwszy z modeli BMW, który w nomenklaturze fabrycznej otrzymał oznaczenie F - wersja F01 oznaczała standardowy model, F02 wersję przedłużoną (w modelu oznaczany literą L). Po raz pierwszy samochód został pokazany w lipcu 2008 w Moskwie, jednak światową premierę miał on dwa miesiące później w Paryżu. W Polsce samochód został zaprezentowany 4 listopada 2008 roku na Warszawskim Torwarze. Samochód wszedł do seryjnej produkcji 2008 roku[1].

. Projektantem nadwozia jest Karim Antoine Habib. Technicznie wprowadzono w nim kilka zmian, mających na celu podkreślić luksus i komfort jazdy - jednym z najczęściej omawianych był system skręcanych tylnych kół (w zależności od prędkości, koła skręcały w przeciwnym, bądź tym samym kierunku, co przednie), który miał za zadanie ułatwiać manewrowanie samochodem w mieście i na trasie.

Podstawą serii są silniki znane z terenowych modeli X5, X6 i serii 5. Wersje benzynowe to 3.0 R6 o mocy 326 KM (740i) oraz 4.4 litrowy V8 o mocy 407 KM (750i). Silniki te są wyposażone w dwie turbosprężarki i technologię EfficientDynamic, pozwalającą na uzyskiwanie dużej mocy i jednocześnie zużywanie niewielkiej ilości paliwa przy małych obrotach. Czołową wersją, konkurującą już nie z Mercedesem S600, ale raczej ze sportową S63 AMG jest BMW 760i z jedynym w ofercie marki silnikiem V12 o mocy 544 KM i automatyczną skrzynią biegów ZF-8HP o ośmiu przełożeniach. Wersje z silnikiem wysokoprężnym to 730d (245 KM) oraz 740d (306 KM). Obydwa silniki to sześciocylindrowe rzędówki, odpowiednio z jedną i dwoma turbinami.

W 2010 roku pojawi się nowa wersja 745d, która będzie wyposażona w ten sam silnik 3.0l, ale z trzema turbosprężarkami i mocą 354 KM.

Samochód pod względem stylu i techniki kontynuował linię modeli E6

Instrukcja nowa oryginalna w j.polskim 305 str
WYSYŁAM ZA POBRANIEM !!!
tel. 662 [zasłonięte] 380



INSTRUKCJA OBSŁUGI BMW F01 730d 740i ... j.pol