- Koszt wysyłki 5,50 zł
- Nie wysyłam za pobraniem
- Nie odwołuję ofert
Instrukcja Compaq Pomocne informacje.
Uprawnienia gwarancyjne
- Jaki jest zakres gwarancji dla tego sprzętu ?
- Jaki jest zakres gwarancji na monitor zakupiony ze sprzętem ?
- Jaki jest zakres gwarancji dla zakupionych opcji tego sprzętu ?
- Kto może dokonywać napraw gwarancyjnych sprzętu Compaq ?
- Co oznacza gwarancja na wszystkie części ?
- Co oznacza gwarancja "w punkcie serwisowym" ?
- Co oznacza gwarancja "u klienta" ?
- Kiedy sprzęt kwalifikuje się do gwarancji u klienta ?
- Gdzie gwarancja ma zastosowanie ?
W razie stwierdzenia usterki
- Co robić w razie stwierdzenia usterki ?
- Jak korzystać z gwarancji w punkcie serwisowym ?
- Jak korzystać z gwarancji u klienta ?
Dostępna obsługa techniczna i serwis
- Dodatkowa obsługa techniczna i serwis
- Dostępna dokumentacja i narzędzia pomocnicze
- Serwis i obsługa techniczna u Partnera serwisowego Compaq, sprzedawcy lub z innych źródeł
- Obsługa techniczna i serwis firmy Compaq
Jak uzyskać dyskietki z kopią zapasową wstępnie zainstalowanego oprogramowania
- Jak uzyskać dyskietki z kopią zapasową oprogramowania wstępnie zainstalowanego w komputerze ?
- Dlaczego dyskietki z kopią zapasową są ważne ?
- Jak sporządzić kopie zapasowe w systemie Windows 3.1 ?
- Jak odtworzyć oprogramowanie z kopii sporządzonej za pomocą programu SAVEALL ?
- Jak sporządzić kopie zapasowe w systemie Windows 95 ?
- Jak można odtworzyć zawartość kopii zapasowej w systemie Windows 95 ?
- Jak zakupić kopię zapasową oprogramowania w firmie Compaq ?
- Czy można zamówić kopie zapasowe oprogramowania przez telefon ?
- Jakie oprogramowanie do sporządzania kopii zapasowych można nabyć w firmie Compaq ?
- Jak płaci się za dyskietki z kopiami zapasowymi zakupione w fimie Compaq ?
- Jaki jest koszt dostawy ?
- Co zrobić, jeśli sprzęt został zakupiony poza Europą, Środkowym Wschodem lub Afryką ?
- Światowy zakres działania firmy Compaq
O Instrukcji gwarancyjnej Compaq