Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INSTALACJA LPG SEKWENCJA MONTAŻ KME STAG PIASECZNO

30-01-2015, 21:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 600 zł     
Użytkownik katarzyna932
numer aukcji: 5001149086
Miejscowość Milanówek
Wyświetleń: 32   
Koniec: 30-01-2015 20:55:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest profesjonalny montaż instalacji gazowej do samochodu 4 cylindrowego na takich podzespołach jak:

Elektronika Stag300ISA2

Reduktor AC 150

Wtryskiwacze AC 01

Zbiornik Bormech lub Stako Zawór Tomasetto

Strojenie AFR

KOWAL CAR

Piaseczno 05-500, ul. Chyliczkowska 13A

Tel 608-[zasłonięte]-463

e-mail: [zasłonięte]@vp.pl


Mikroprocesorowy sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-300ISA, powstał na bazie sprawdzonego i niezawodnego układu . Zmodernizowany sterownik wyposażony jest w unowocześnione oprogramowanie , umożliwiającą precyzyjne dawkowanie wtrysku gazu w zależności od prędkości obrotowej silnika. Urządzenie posiada opcję dodatkowej ręcznej korekty parametrów pracy, w zależności od temperatury wtryskiwanego gazu oraz możliwość podgrzewania wtryskiwaczy gazowych. Rozszerzenie oprogramowania sterownika o dodatkowe funkcje precyzyjnego dawkowania wtrysku gazu sprawia, że samochody z instalacją opartą na sterowniku STAG-300 ISA2, spełniają normy emisji spalin Euro 5. Sterownik jest przeznaczony do wszystkich samochodów wyposażonych w silniki benzynowe o liczbie cylindrów od 1 do 8, w tym: turbo, system dolotowy bez przepustnicy valvotronic; stosowany np. w BMW, full group, półsekwencyjny i sekwencyjny wtrysk benzyny. Wbudowany w sterowniku emulator wtryskiwaczy benzyny jest zakończony wtyczką typu Europa/Bosch.Zaawansowana technologia wykonania wyrobu jest gwarancją niezawodności STAG-300ISA , korekcja od obrotów silnika, wizualizacja graficzna i cyfrowa, » filtr sygnałów obrotów silnika, » typ sterowania wtrysków, » max obciążenie silnika, » podgrzewanie wtryskiwaczy, » próg odcinania dotrysków, » dodatkowe ustawienia wtryskiwaczy gazowych, » nowe algorytmy pracy na CNG, » dokładny pogląd parametrów pracy na oscyloskopie, » intuicyjny sposób kalibracji sterownika, » całkowicie wodoszczelna obudowa, » niezauważalny moment przełączania na zasilanie gazowe, » automatyczne przełączanie na benzynę w przypadku braku gazu (sygnalizowane dźwiękiem) » przełącznik B/G ze wskazaniem poziomu gazu, » utrzymuje kluczowe parametry pracy silnika: moc, moment obrot. na poziomie identycznym jak przy zasilaniu benzyną, » spełnia wymagania normy emisji spalin Euro 5,

Tel 608-[zasłonięte]-463