Inspirujący menedżer. Budowanie relacji, które przekładają się na wyniki
Dodatkowe informacje
ISBN:978-83-[zasłonięte]-0216-6liczba stron: 338Okładka: miękkaWydawnictwo: Wolters KluwerWymiary: 145 x 205 mmRok wydania: 2010 Opis
Judith Leary-Joyce, z wykształcenia psycholog, dyrektor generalna Great Companies Consulting, ma bogate doświadczenie w doradztwie i coachingu w zakresie poprawiania jakości pracy.
W tej książce, przytaczając doświadczenia konkretnych menedżerów, radzi, jak inspirować współpracowników, personel i przełożonych, a dzięki temu skuteczniej zarządzać. Jej zdaniem menedżer umiejętnie nawiązujący relacje inspiruje do większego zaangażowania w pracę, które z kolei przekłada się na wyniki przedsiębiorstwa.
Dzięki studiom przypadku, cytowanym trafnym spostrzeżeniom praktyków i przykładom skutecznego działania lektura tej książki inspiruje do wprowadzania w życie pomysłowych rozwiązań dotyczących zarządzania we własnej firmie.
Spis treści:
O autorce
Słowo wstępne
Podziękowania
1. Ma być lepiej, niż jest!
2. Jak stać się inspirującym menedżerem?
3. Przekonania inspirującego menedżera
4. Ciągłe uczenie się
5. Koncentracja uwagi
6. Inspirujący menedżer jako coach
7. Tworzenie inspirujących zespołów
8. Proces zarządzania jakością pracy
9. Pełne wykorzystanie metody delegowania obowiązków
10. Zarządzanie talentami
11. Trudne rozmowy
12. Zatrudnianie najlepszych
13. Okazywanie uznania na co dzień
14. Menedżer jako przywódca
Dodatek 1. Kim są występujący w tej książce inspirujący Menedżerowie?
Dodatek 2. Inspiracja
Indeks