Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Inspirujące Usługi - Ron Kaufman [nowa] 24h

21-10-2014, 22:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41.90 zł     
Użytkownik SklepBookmaster
numer aukcji: 4629782489
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 21-10-2014 22:37:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00 do 17.00
telefon
(22)[zasłonięte]428-25
(22)[zasłonięte]490-41
email
[zasłonięte]@bookmaster.pl
godziny otwarcia punktu odbioru zamówień
Pon - Pt 08:00 - 17:00
adres

Bookmaster
Stroma 18a
01-100 Warszawa

Zamówienia realizujemy w ciągu 2-3 roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty lub wybrania formy płatności z pobraniem.
Paczki wysyłamy



Dokonanie zakupu oznacza akceptację warunków zamieszczonych w regulaminie zakupów, w zakładce "o mnie".

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

Inspirujące Usługi

Ron Kaufman


W książce Inspirujące usługi Ron Kaufman zabiera nas w podróż do nowego świata usług. Ta książka odsłania moc inspirujących usług i opisuje kroki,jakie możesz podjąć, aby stworzyć trwałą kulturę generującą codziennie takie usługi. Odpowiada na pytania o stałe doskonalenie usług i obala wiele błędnych przekonań. Przedstawia firmy i ludzi z całego świata, którzy uczynili z usług swój najwyższy priorytet, cieszą się wspaniałymi wynikami i reputacją. Ta książka dostarczy ci wielu spostrzeżeń i refleksji, jakich potrzebujesz, aby zacząć podnosić na wyższy poziom swoją firmę - i swój sposób myślenia.Ta książka poprowadzi cię sprawdzoną drogą do naprawdę inspirujących usług. Zobaczysz efekty bez względu na to, czy obsługujesz klientów zewnętrznych, czy wewnętrznych, pracujesz sam czy w zespole, bez względu na twoją funkcję, na każdym szczeblu w organizacji. Opisane tutaj narzędzia i praktyki sprawdziły się w każdym kontekście, jaki możeszsobie wyobrazić: w firmach, instytucjach państwowych, społecznościach i domach, na każdym kontynencie i w wielu językach. Na całym świecie ludzie tacy jak ty starają się lepiej zrozumieć swoich klientów, zapewnić im bardziej pozytywne doświadczenia, wygenerować większą wartość, zwiększyć lojalność i zbudować dłuższą relację w przyszłości.



Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8377-342-7
  • liczba stron: 318
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Studio Emka
  • Data wydania: 2[zasłonięte]013-09