Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Inspiracje edukacyjne. Polsko-niemieckie... 24h

10-02-2014, 14:41
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 2.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 3923516496
Miejscowość Warszawa, szybka wysyłka
Wyświetleń: 2   
Koniec: 10-02-2014 14:47:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa
ul. Stroma 18a
01-100 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
(mBank)
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730
(Inteligo)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594



Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wybierz kategorię:
Inspiracje edukacyjne. Polsko-niemieckie prolegomena do studium nad współczesną szkołą
Michał Głażewski, (red.) Sałaciński Lech

Inspiracje edukacyjne. Polsko-niemieckie prolegomena do studium nad współczesną szkołą
Dodatkowe informacje

  • ISBN:837[zasłonięte]3359
  • liczba stron: 232
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: impuls
  • Wymiary: 160 x 230 mm
  • Rok wydania: 2004
  • Opis

    Publikacja ta składa się z trzech części, zawierających rozprawy autorów polskich i niemieckich. Ukazuje ona z jednej strony recepcję wspólnych dla naszych kultur idei, z drugiej określa możliwe granice ich wzajemnego przenikania do struktur i rozwiązań programowych systemów szkolnych.W części pierwszej znajdują się trzy rozprawy odnoszące się do wybranych fundamentalnych zagadnień metodologicznych współczesnej pedagogiki: Christoph Luth przedstawia polemikę Schleiermachera z pedagogiką oświeceniową; Gerd Wegmarshaus pokazuje, jak ?na nowo? można odczytywać poglądy J. Dewey?a na temat demokracji jako sposobu na życie w obszarze kształcenia, wychowania i komunikacji; M. Głażewski przedstawia zaś fenomenologiczną metodę poszukiwania pewności we współczesnej pedagogice.Część druga skupia się na aspektach polityki oświatowej i modelach reformowania szkoły, które współstanowią o toczących się procesach socjalizacyjnych. Analizuje rolę programów szkolnych w doskonaleniu kooperacji, kultury szkolnej, kultur uczenia się i organizacji szkoły.Część trzecia odnosi się do rodziny jako naturalnego środowiska życia oraz socjalizacji dzieci i młodzieży. Mówi o ruchu edukacji domowej jako alternatywnej formie edukacji i zaprasza do poszerzania możliwości wdrażania w polskiej rzeczywistości oświatowej doświadczeń pedagogów z różnych krajów, z uwzględnieniem realiów prawnych naszego systemu oświatowego.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa