Roczny abonament na pomoc telefoniczną firmy Insert - Telekonsultant do programów Insert:
Subiekt GT
Rachmistrz GT
Gestor GT
Rewizor GT
Gratyfikant GT
Informacja o usłudze ze strony www.insert.com.pl:
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze programy działały niezawodnie i uwzględniały aktualny stan przepisów. Wiemy jednak, jak ważna dla naszych klientów jest możliwość uzyskania wsparcia podczas pracy z programem: otrzymania pomocy i rady w przypadku ewentualnych problemów czy też nowej wersji programu, dostosowanej do stale następujących zmian w prawie. Staje się to proste dzięki systemowi opieki posprzedażnej, który staraliśmy się dopasować jak najlepiej do Państwa potrzeb.
W ramach bezpłatnej Opieki podstawowej oferujemy Państwu:
- telefoniczną pomoc konsultantów InsERT Call Center w przypadku pytań, które mogą pojawić się przy instalacji programu i rozpoczęciu pracy z nim, a także w przypadku wystąpienia tzw. błędów systemowych;
- możliwość zgłaszania przez Internet sugestii dotyczących funkcjonalności i działania programu do naszej bazy sugestii (za pomocą opcji dostępnej w programie).
Płatne formy Opieki specjalistycznej obejmują:
- pojedyncze ulepszenia (dla Analityka i mikroSubiekta dla Windows) lub roczny Abonament na ulepszenia (dla pozostałych programów);
- zaawansowaną pomoc naszych specjalistów w ramach systemu teleKonsultant;
- analizę uszkodzonych baz danych przez konsultantów działu pomocy technicznej firmy InsERT.
Uwaga! Aby móc skorzystać z opieki posprzedażnej należy najpierw zarejestrować program za pomocą systemu rejestracji internetowej, bądź wysyłając do firmy InsERT kartę rejestracyjną znajdującą się w pudełku z programem.
Wątpliwości lub problemy można zgłaszać:
- telefonicznie – pod numerem 71-78-76-123,
- emailem – na adres [zasłonięte]@insert.com.pl,
- za pomocą faksu – pod numerem 71-78-76-111,
- listownie.
Istnieje również możliwość rozwiązania ewentualnych problemów na miejscu - w siedzibie firmy. Zawsze jest jednak wymagane wcześniejsze zgłoszenie telefoniczne i umówienie się na konkretną godzinę.
Zgłaszając się do nas z pytaniami, wątpliwościami, problemami, należy być przygotowanym do udzielenia odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących użytkowanego komputera oraz wersji programu. Uzyskanie tego typu informacji jest możliwe po uruchomieniu przez Państwa na poziomie danego systemu funkcji Różne-Informacje.
Klienci, którzy wykupią Abonament na ulepszenia lub teleKonsultanta do przynajmniej jednego z posiadanych systemów, dołączają do grona Członków Klubu InsERT, co upoważnia do korzystania ze specjalnych zniżek na produkty i usługi Partnerów Klubu. Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą Klubu InsERT, która znajduje się na stronie http://klub.insert.com.pl.
W celu realizacji, po zakupie i płatności (PayU lub przedpłata na konto), prosimy o przesłanie nha [zasłonięte]@kompax.pl:
-danych firmy (nazwa, nip)
-nazwy programu i numeru licencji
-danych do faktury
Faktura VAT, cena brutto, jesteśmy dystrybutorem Insertu (do sprawdzenia na stronie www.insert.com.pl, nip 787[zasłonięte]182-27)
Przy zakupie abonamentu rabat 15% na dowolną kasę lub drukarkę fiskalną.
Możliwe również usługi instalacyjne/wdrożeniowe/szkoleniowe (nasza firma jest autoryzowanym dystrybutorem) na terenie Poznania i Wielkopolski lub zdalnie w dowolnej lokalizacji.
Pytania prosimy na: [zasłonięte]@kompax.pl, 668[zasłonięte]537, 61 [zasłonięte]9864
W naszej ofercie również:
-pozostałe programy Insert, Wapro, Comarch, itp.
-aktualizacje i rozbudowy
-sklepy internetowe i platformy B2B współpracujące z Subiektem
-moduły dodatkowe
Świadczymy także kompleksowe usługi informatyczne dla firm i instytucji wraz z dostawą sprzętu komputerowego urządzeń fiskalnych i oprogramowania na terenie Poznania i Wielkopolski.