Subiekt
NEXO
PRO
3-stanowiska
Nowoczesny, intuicyjny
system do obsługi sprzedaży i magazynów.
[zasłonięte]01222[zasłonięte]082="2 4 111" sizset="false">
CENA:1349 ZŁ
[zasłonięte]335568[zasłonięte]486="51 [zasłonięte] 1087" sizset="false">
Subiekt
nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich
firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej
funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych
rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania.
Subiekt
nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego.
Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i
dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO
stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi
pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na
zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku
klientów, jak i dostawców.
Subiekt
nexo PRO charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością.
Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także
własne raporty i wzorce wydruku. Dzięki Sferze dla Subiekta możliwe jest
tworzenie indywidualnych rozwiązań dostosowujących system do
specyficznych potrzeb firmy.
Podstawowe możliwości
Subiekta nexo PRO:
-pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
-pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub
zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów
magazynowych;
-automatyczne
generowanie dokumentu WZ do faktury;
-faktura pro forma;
faktura sprzedaży z wielu magazynów;
-rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć
indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin
realizacji całego dokumentu;
-kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych;
działy sprzedaży w kartotece;
kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
-prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania
zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i
maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od
jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
-obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży
kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
-kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i
bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z
odłożonym skutkiem (niewykonane);
-rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS,
podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa
bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online
(wybrane banki);
-prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia
wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe;
-rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki
fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
-automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i
urządzeniach zewnętrznych;
-pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO
i Rewizor nexo PRO.
Dodatkowe rozwiązania
dostępne w wersji PRO:
-Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia
własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo
SDK - pobierz);
-zaawansowane pola własne do obiektów systemu;
-definiowanie własnych raportów i wydruków;
-korekta kosztu dostaw;
-sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem
przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach
magazynowych;
-możliwość realizowania pojedynczego zamówienia wieloma wydaniami, a
jedno wydanie może obejmować pozycje z różnych zamówień;
-widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji
zamówienia”;
widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na
zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;
-możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym
jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać
dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i
terminy dostawy);
-rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;
-możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części
cennika głównego, można je ograniczać czasowo);
-obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na
dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy
elementami z tego samego zbioru;
-obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik
główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu
handlowego);
-możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być
podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla
każdej z nich);
-rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);
-sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie
zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest
zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
-sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami.
Sprzedaż, Zakup, Magazyn
-Pełna obsługa wszystkich
typów dokumentów handlowych i magazynowych.
-Zaawansowane pola własne do obiektów systemu.
-Pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych w dowolnej walucie,
pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty
dokumentów magazynowych, automatyczne generowanie dokumentu WZ do
faktury.
-Faktura sprzedaży z wielu magazynów oraz przypisana do oddziału.
-Zaawansowane dodawanie pozycji na dokumentach z wizualizacją towaru.
-Wybór adresu dostawy na dokumentach sprzedaży i wydaniach; możliwość
wyboru innego dostawcy w dokumentach zakupu oraz innego odbiorcy w
dokumentach sprzedaży oraz zamówieniach.
-Faktura pro forma.
-Korekta kosztu dostaw.
-Sprzedaż z dostaw, dyspozycje dostaw w trakcie wypisywania dokumentu
sprzedaży przy pracy wielu użytkowników.
-Rezerwacja dostaw w dokumentach magazynowych.
-Zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w
przyjęciach magazynowych.
-Rozbudowany system zamówień; każda pozycja dokumentu może mieć
indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin
realizacji całego dokumentu.
-Pojedyncze zamówienie może być zrealizowane wieloma wydaniami, a jedno
wydanie może obejmować pozycje z różnych zamówień.
-Rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki
fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych).
-Automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i
urządzeniach zewnętrznych.
Zamówienia
-Widok roboczy „Asortyment na zamówieniach”.
-Pojedyncze zamówienie może być zrealizowane wieloma wydaniami, a jedno
wydanie może obejmować pozycje z różnych zamówień.
-Każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji,
również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu.
-Zamawiającym może być inny klient niż finalny nabywca oraz odbiorcę
towarów.
-Podczas wprowadzania dokumentu można zdefiniować termin realizacji
pozycji, który jest wyliczany na podstawie oczekiwanego średniego czasu
dostawy z kartoteki towaru.
-Możliwość zarezerwowania konkretnej dostawy.
-Możliwość zarezerwowania stanu magazynowego.
-Możliwość określenia dowolnego adresu i sposobu dostawy.
Zlecenia
-Widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz
„Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami
do dostawców.
-Sprawna obsługa bieżących stanów magazynowych – użytkownik może
zamawiać dostawę towaru do stanu optymalnego magazynu, który uwzględnia
w nim bieżący poziom towaru, wielkość zamówień od klienta oraz
zamówienia niezrealizowane i w drodze dostawy.
-Ewidencjonowanie zleceń produkcyjnych montażu i demontażu z możliwością
zmiany zapotrzebowania na składniki.
-Możliwość zarezerwowania konkretnej dostawy.
-Możliwość zarezerwowania stanu magazynowego.
Płatności
-Możliwość płatności gotówkowej w wydzielonym
stanowisku kasowym.
-Oprócz gotówki czy kart płatniczych można zdefiniować wiele innych form
płatności, np. płatność za pobraniem, bony.
-Możliwość rejestrowania zakupów dokonywanych przez pracowników; podczas
ewidencjonowania takiego dokumentu możliwe rozliczenie zaliczki pobranej
przez pracownika.
-Możliwość cedowania płatności na innego płatnika.
-Rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty.
-Płatności dostępne nie tylko dla dokumentów sprzedaży i zakupu, ale
także dla dokumentów magazynowych i zamówień (np. możliwość wystawienia
zamówienia lub wydania magazynowego z zaliczką zapłaconą kartą
płatniczą).
Cenniki
-Możliwość zdefiniowania wielu cenników głównych (dotyczących całego
asortymentu).
-Możliwość zdefiniowania wielu cenników dodatkowych (dotyczących części
cennika głównego, można je ograniczać czasowo).
-Przypisanie cennika głównego do oddziału oraz możliwość przypisania
cennika głównego i dodatkowego klientowi.
-Asortyment w cenniku może wystąpić wielokrotnie - można w nim określić
cenę, domyślny i maksymalny rabat w zależności od jednostki miary i
wysokość progu sprzedaży.
-Możliwość blokowania ceny i rabatu towaru na dokumencie sprzedaży
związanym z danym cennikiem.
Możliwość definiowania cenników statycznych i dynamicznych. Cennik
dynamiczny wylicza cenę wybranego towaru bądź usługi za pomocą
zdefiniowanych parametrów (aktualnego kursu, zadanej marży, funkcji
kalkulującej cenę bazową) pozycji podczas określonego żądania, np. przy
wprowadzaniu ich na specyfikację w dokumencie sprzedaży, w odróżnieniu
do cennika statycznego, który zwraca cenę skalkulowaną uprzednio i
zapisaną na pozycji tego cennika.
-Statusy cennika pozwalające opracować poprawnie cennik zanim zostanie
wystawiony do publicznej wiadomości. Cennik w trakcie opracowania
posiada status „w przygotowaniu”, co oznacza, że jest niedostępny w
sprzedaży. Po fazie opracowania cennik otrzymuje status „opublikowany”,
który oznacza, że może zostać wykorzystany podczas procesu sprzedaży.
Finanse
-Operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane).
-Kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i
bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony).
-Możliwość zdefiniowania wielu stanowisk kasowych w obrębie jednej kasy
(przydatne m.in. podczas korzystania z sesji kasowych, które są związane
ze stanowiskiem oraz raportów kasowych, które dotyczą kasy).
-Możliwość przypisania form płatności do stanowiska kasowego.
-Sesje kasowe umożliwiające kontrolę kasjera (w momencie zamykania sesji
pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z
operacjami zarejestrowanymi w systemie).
-Raport kasowy to zbiorczy dokument, który może być przekazany
bezpośrednio do księgowości (może być odzwierciedleniem jednej lub wielu
sesji kasowych).
-Spójna obsługa operacji na rachunku bankowym bez względu na sposób
prowadzenia rachunku (ewidencjonowanie ręczne, bankowość elektroniczna).
-Bankowość elektroniczna offline i online.
-Polecenie przelewu/wpłaty gotówkowej standardowe, podatkowe, ZUS-owe.
-Możliwość rejestrowania środków w drodze, kończenie rozpoczętego
transferu
Rozliczenia
-Podział płatności na rodzaje - dla każdego z nich można określić, jaki
typ rozrachunku będzie tworzony dla płatności (np. KP rodzaju spłata
tworzy spłatę należności, a rodzaju zaliczka tworzy zobowiązanie).
-Możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być
podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla
każdej z nich).
-Rozliczenia waluta obca – PLN.
-Rozliczenia obca waluta - obca waluta wraz z możliwością rejestrowania
takich płatności już podczas wystawiania dokumentu (np. możliwe
zaewidencjonowanie faktury w euro rozliczanej częściowo w złotówkach,
częściowo w USD lub w innej walucie).
Asortyment
-Towar może zostać przyporządkowany do wielu działów sprzedaży
niezależnych od grup asortymentu, które zdefiniowane są w hierarchicznym
słowniku.
-Nowy sposób definiowania jednostek miar - przeliczniki pomiędzy miarami
są zdefiniowane jako licznik i mianownik ułamka zwykłego, co pozwoli
zdefiniować takie jednostki jak 1/3.
-Do jednostek miar przyporządkowane są: opakowanie zwrotne, nazwa
fiskalna, kod kreskowy itd. (pozwala to np. zaprogramować kasę tym samym
towarem w różnych jednostkach miary, wybrać towar z daną jednostką na
dokument za pomocą kodów kreskowych).
-Jednostki posiadają indywidualną precyzję, którą można zmienić,
wprowadzając miarę na dany towar; z jednostką w towarze związany jest
kod kreskowy, opakowanie, gabaryty, czyli masa, objętość i wymiary.
-Dostawcy i odbiorcy towaru - możliwe jest zdefiniowanie wielu
dostawców, symbol towaru oraz średni jego czas dostawy przez dostawcę.
Podobnie dla odbiorców można zapisać ich symbol oraz wymagany średni
czas dostawy.;
-W kartotece można zdefiniować indywidualnie dla każdego magazynu oprócz
stanu minimalnego również stan optymalny, który domyślnie jest
wykorzystywany przy zamawianiu towaru u dostawcy.
-Obsługa zamienników , czyli prostych zbiorów towarów bądź usług, które
na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy
elementami z tego samego zbioru.
Klienci
-Możliwość definiowania wielu dostawców z wyróżnionym jednym głównym
dostawcą i producentem.
Każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw
jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy.
-Możliwość przypisania typu transakcji handlowej i waluty, w jakiej ma
zostać domyślnie wystawiony dokument sprzedaży oraz określenia limitu
kredytu kupieckiego, który uwzględnia również wydany (dokumenty WZ)
towar z magazynu.
-Indywidualne parametry wydruków - można zdefiniować specjalne wzorce
wydruków dla każdego typu dokumentu.
-Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta.
-Wieloaspektowość klientów z podziałem klientów na standardowych i
potencjalnych (mogą nimi być wszystkie instytucje, pracownicy oraz
wspólnicy).
-Centralizacja informacji o kliencie – możliwość wystawienia dokumentów
handlowych pracownikowi i wspólnikowi.
-Podział klientów na osoby fizyczne i firmy z indywidualnymi atrybutami
oraz możliwość przekształcania w obie strony.
-Mechanizm przestrzegający przed dublowaniem klientów (sprawdzający
unikalność NIP) - dane odnalezionego klienta można od razu wpisać np.
jako oddział lub centralę lub można je wykorzystać do pracy.
-Możliwość zdefiniowania wielu adresów – w tym adresów dostaw.
-Możliwość określenia struktury organizacyjnej klienta (centrala i
oddziały).
-Możliwość zdefiniowania szablonów klientów.
-Osobne cenniki dla klientów.
Urządzenia zewnętrzne
-Rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy
fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów
kreskowych).
-Serwer kasowy umożliwiający automatyczną synchronizację kartotek
asortymentu z kasami fiskalnymi, sprawdzarkami cen i wagami
etykietującymi oraz automatyczny odczyt danych o sprzedaży z kas
fiskalnych.
Konfiguracja - Oddziały
-Dodatkowy element organizacji magazynu – oddział, do niego
przyporządkowane są dokumenty handlowe, a ich pozycje mogą wprowadzać z
dowolnego magazynu lub wyprowadzać towary na dowolny inny.
-Z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla
każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego.