Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

InsERT Subiekt Nexo BOX : System Sprzedaży

22-03-2015, 16:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 519 zł     
Użytkownik piotrjago
numer aukcji: 5111987760
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witaj w sklepie internetowym YAGO24 na Allegro!

Sprzedajemy nowe artykuły marki InsERT!

System do obsługi sprzedaży i magazynów

InsERT Subiekt nexo BOX


InsERT Logo


Sprzedaż prowadzona jest przez firmę YAGO24.
yago logo

Zawsze otrzymujesz paragon lub na życzenie fakturę VAT

Możliwość obejrzenia towaru i osobistego odbioru w sklepie w Warszawie

Dostawa kurierem K-EX

Tel. 22 [zasłonięte] 14, 608 [zasłonięte] 890

[zasłonięte]@yago24.pl

Adres sklepu:
YAGO24
ul. Piaskowa 3
01-067 Warszawa

Pon.- pt. 10:00 - 18:00, sob. 10:00 - 15:00

ul. Piaskowa 3 - niedaleko Arkadii i Ronda Zgrupowania Radosław (dawne Rondo Babka).

Zobacz, jak do nas trafić na stronie O mnie

Uwaga! Przed przyjazdem po odbiór lub na obejrzenie towaru koniecznie przedtem skontaktuj się z nami!
W sklepie przyjmujemy płatność gotówką lub przelewem, nie akceptujemy kart płatniczych.

Wejdź na stronę O mnie, aby poznać zasady transakcji oraz dowiedzieć się, jak szybko sfinalizować transakcję. Dokonanie zakupu na tej aukcji jest równoznaczne z akceptacją zasad zawartych na stronie "O mnie".



Nowoczesny, intuicyjny system do obsługi sprzedaży i magazynów.

Pełna licencja na jedno stanowisko pracy

3 miesiące bezpłatnej, pełnej opieki posprzedażnej

Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach: sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.

Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.

Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze.

Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo: zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również systemy księgowe: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nexo (pełna księgowość).

Specyfikacja Subiekt nexo

  • Sprzedaż, Zakup, Magazyn
    • Pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych
    • Pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych w dowolnej walucie, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych, automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury
    • Faktura sprzedaży z wielu magazynów oraz przypisana do oddziału
    • Zaawansowane dodawanie pozycji na dokumentach z wizualizacją towaru
    • Wybór adresu dostawy na dokumentach sprzedaży i wydaniach; możliwość wyboru innego dostawcy w dokumentach zakupu oraz innego odbiorcy w dokumentach sprzedaży oraz zamówieniach
    • Faktura pro forma
    • Rozbudowany system zamówień; każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu
    • Rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych)
    • Automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych
  • Zamówienia
    • Każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu
    • Zamawiającym może być inny klient niż finalny nabywca oraz odbiorcę towarów
    • Podczas wprowadzania dokumentu można zdefiniować termin realizacji pozycji, który jest wyliczany na podstawie oczekiwanego średniego czasu dostawy z kartoteki towaru
    • Możliwość zarezerwowania stanu magazynowego
    • Możliwość określenia dowolnego adresu i sposobu dostawy
  • Zlecenia
    • Sprawna obsługa bieżących stanów magazynowych – użytkownik może zamawiać dostawę towaru do stanu optymalnego magazynu, który uwzględnia w nim bieżący poziom towaru, wielkość zamówień od klienta oraz zamówienia niezrealizowane i w drodze dostawy
    • Ewidencjonowanie zleceń produkcyjnych montażu i demontażu z możliwością zmiany zapotrzebowania na składniki
    • Możliwość zarezerwowania stanu magazynowego
  • Płatności
    • Możliwość płatności gotówkowej w wydzielonym stanowisku kasowym
    • Oprócz gotówki czy kart płatniczych można zdefiniować wiele innych form płatności, np. płatność za pobraniem, bony
    • Możliwość rejestrowania zakupów dokonywanych przez pracowników; podczas ewidencjonowania takiego dokumentu możliwe rozliczenie zaliczki pobranej przez pracownika
    • Możliwość cedowania płatności na innego płatnika
    • Płatności dostępne nie tylko dla dokumentów sprzedaży i zakupu, ale także dla dokumentów magazynowych i zamówień (np. możliwość wystawienia zamówienia lub wydania magazynowego z zaliczką zapłaconą kartą płatniczą)
  • Cenniki
    • Możliwość zdefiniowania wielu cenników głównych (dotyczących całego asortymentu)
    • Przypisanie cennika głównego do oddziału oraz możliwość przypisania cennika głównego i dodatkowego klientowi
    • Asortyment w cenniku może wystąpić wielokrotnie - można w nim określić cenę, domyślny i maksymalny rabat w zależności od jednostki miary i wysokość progu sprzedaży
    • Możliwość blokowania ceny i rabatu towaru na dokumencie sprzedaży związanym z danym cennikiem
    • Możliwość definiowania cenników statycznych i dynamicznych. Cennik dynamiczny wylicza cenę wybranego towaru bądź usługi za pomocą zdefiniowanych parametrów (aktualnego kursu, zadanej marży, funkcji kalkulującej cenę bazową) pozycji podczas określonego żądania, np. przy wprowadzaniu ich na specyfikację w dokumencie sprzedaży, w odróżnieniu do cennika statycznego, który zwraca cenę skalkulowaną uprzednio i zapisaną na pozycji tego cennika
    • Statusy cennika pozwalające opracować poprawnie cennik zanim zostanie wystawiony do publicznej wiadomości. Cennik w trakcie opracowania posiada status „w przygotowaniu”, co oznacza, że jest niedostępny w sprzedaży. Po fazie opracowania cennik otrzymuje status „opublikowany”, który oznacza, że może zostać wykorzystany podczas procesu sprzedaży.
  • Finanse
    • Operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane)
    • Kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony)
    • Możliwość zdefiniowania wielu stanowisk kasowych w obrębie jednej kasy (przydatne m.in. podczas korzystania z sesji kasowych, które są związane ze stanowiskiem oraz raportów kasowych, które dotyczą kasy)
    • Możliwość przypisania form płatności do stanowiska kasowego
    • Raport kasowy to zbiorczy dokument, który może być przekazany bezpośrednio do księgowości (może być odzwierciedleniem jednej lub wielu sesji kasowych)
    • Spójna obsługa operacji na rachunku bankowym bez względu na sposób prowadzenia rachunku (ewidencjonowanie ręczne, bankowość elektroniczna)
    • Bankowość elektroniczna offline i online
    • Polecenie przelewu/wpłaty gotówkowej standardowe, podatkowe, ZUS-owe
    • Możliwość rejestrowania środków w drodze, kończenie rozpoczętego transferu
  • Rozliczenia
    • Podział płatności na rodzaje - dla każdego z nich można określić, jaki typ rozrachunku będzie tworzony dla płatności (np. KP rodzaju spłata tworzy spłatę należności, a rodzaju zaliczka tworzy zobowiązanie)
    • Rozliczenia waluta obca – PLN
  • Asortyment
    • Towar może zostać przyporządkowany do wielu działów sprzedaży niezależnych od grup asortymentu, które zdefiniowane są w hierarchicznym słowniku
    • Nowy sposób definiowania jednostek miar - przeliczniki pomiędzy miarami są zdefiniowane jako licznik i mianownik ułamka zwykłego, co pozwoli zdefiniować takie jednostki jak 1/3
    • Do jednostek miar przyporządkowane są: opakowanie zwrotne, nazwa fiskalna, kod kreskowy itd. (pozwala to np. zaprogramować kasę tym samym towarem w różnych jednostkach miary, wybrać towar z daną jednostką na dokument za pomocą kodów kreskowych)
    • Jednostki posiadają indywidualną precyzję, którą można zmienić, wprowadzając miarę na dany towar; z jednostką w towarze związany jest kod kreskowy, opakowanie, gabaryty, czyli masa, objętość i wymiary
    • W kartotece można zdefiniować indywidualnie dla każdego magazynu oprócz stanu minimalnego również stan optymalny, który domyślnie jest wykorzystywany przy zamawianiu towaru u dostawcy
  • Klienci
    • Możliwość przypisania typu transakcji handlowej i waluty, w jakiej ma zostać domyślnie wystawiony dokument sprzedaży oraz określenia limitu kredytu kupieckiego, który uwzględnia również wydany (dokumenty WZ) towar z magazynu
    • Indywidualne parametry wydruków - można zdefiniować specjalne wzorce wydruków dla każdego typu dokumentu
    • Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta
    • Wieloaspektowość klientów z podziałem klientów na standardowych i potencjalnych (mogą nimi być wszystkie instytucje, pracownicy oraz wspólnicy)
    • Centralizacja informacji o kliencie – możliwość wystawienia dokumentów handlowych pracownikowi i wspólnikowi
    • Podział klientów na osoby fizyczne i firmy z indywidualnymi atrybutami oraz możliwość przekształcania w obie strony
    • Mechanizm przestrzegający przed dublowaniem klientów (sprawdzający unikalność NIP) - dane odnalezionego klienta można od razu wpisać np. jako oddział lub centralę lub można je wykorzystać do pracy
    • Możliwość zdefiniowania wielu adresów – w tym adresów dostaw
    • Możliwość określenia struktury organizacyjnej klienta (centrala i oddziały)
    • Możliwość zdefiniowania szablonów klientów
    • Osobne cenniki dla klientów
  • Urządzenia zewnętrzne
    • Rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych)
    • Serwer kasowy umożliwiający automatyczną synchronizację kartotek asortymentu z kasami fiskalnymi, sprawdzarkami cen i wagami etykietującymi oraz automatyczny odczyt danych o sprzedaży z kas fiskalnych


Przykładowe ekrany ilustrujące funkcjonalność Subiekta nexo

Strona startowa

Okno faktury sprzedaży

Moduł Sprzedaż i jego widoki

Kartoteka towaru

Kartoteka klienta

Raporty

Inwentaryzacje i spisy inwentaryzacyjne

Cenniki

Urządzenia zewnętrzne

Rozrachunki nierozliczone

Wydania magazynowe


Wymagania systemowe Subiekt nexo

  • Komputer z procesorem Core2Duo
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM
  • System operacyjny Windows XP SP3 lub nowszy (zalecany Windows 7 lub nowszy)
  • System obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2 (lub wersja wyższa) z zainstalowanym komponentem Full-Text Search

ender


Kliknij tutaj aby obejrzeć inne nasze aukcje!


YAGO baner

Wpłaty przyjmujemy na konta w bankach:

yago24 mbankyago24 mbankyago24 inteligo