Subiekt
NEXO
1-stanowisko
Nowoczesny, intuicyjny
system do obsługi sprzedaży i magazynów.
[zasłonięte]01222[zasłonięte]082="2 4 111" sizset="false">
CENA:399 ZŁ
[zasłonięte]335568[zasłonięte]486="51 [zasłonięte] 1087" sizset="false">
Subiekt
nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i
średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach
usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza
pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych
przedsiębiorców, bez względu na branżę.
Subiekt nexo
zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną
zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie
gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki
której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy
tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają
ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów
walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną
ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji,
wspólników i pracowników.
Subiekt
to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka
systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego
programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę
użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze.
Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w
którego skład wchodzą również systemy księgowe: Rachmistrz nexo (księga
przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor
nexo (pełna księgowość).
Najważniejsze możliwości
Subiekta nexo:
-pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
-pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub
zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów
magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury, faktura
pro forma, faktura sprzedaży z wielu magazynów;
-rozbudowany system zamówień - każda pozycja dokumentu może mieć
indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin
realizacji całego dokumentu;
-kartoteka asortymentu - towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych;
działy sprzedaży w kartotece;
-kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
-prowadzenie elastycznej polityki cenowej - możliwość przypisywania
zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów;
-cena, domyślny i maksymalny rabat
pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i
wysokości progu sprzedaży;
-obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży
kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
-kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i
bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z
odłożonym skutkiem (niewykonane);
-rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS,
podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa
bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online
(wybrane banki);
-prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia
wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe;
-rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki
fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
-automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i
urządzeniach zewnętrznych;
-pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i
Rewizor nexo.
Sprzedaż, Zakup, Magazyn:
-Pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych.
-Pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych w dowolnej walucie,
pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ;
-korekty dokumentów magazynowych,
automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury.
-Faktura sprzedaży z wielu magazynów oraz przypisana do oddziału.
-Zaawansowane dodawanie pozycji na dokumentach z wizualizacją towaru.
-Wybór adresu dostawy na dokumentach sprzedaży i wydaniach; możliwość
wyboru innego dostawcy w dokumentach zakupu oraz innego odbiorcy w
dokumentach sprzedaży oraz zamówieniach.
-Faktura pro forma.
-Rozbudowany system zamówień; każda pozycja dokumentu może mieć
indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin
realizacji całego dokumentu.
-Rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki
fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych).
-Automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i
urządzeniach zewnętrznych.
Zamówienia
-Każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji,
również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu.
-Zamawiającym może być inny klient niż finalny nabywca oraz odbiorcę
towarów.
-Podczas wprowadzania dokumentu można zdefiniować termin realizacji
pozycji, który jest wyliczany na podstawie oczekiwanego średniego czasu
dostawy z kartoteki towaru.
-Możliwość zarezerwowania stanu magazynowego.
-Możliwość określenia dowolnego adresu i sposobu dostawy.
Zlecenia
-Sprawna obsługa bieżących stanów magazynowych – użytkownik może
zamawiać dostawę towaru do stanu optymalnego magazynu, który uwzględnia
w nim bieżący poziom towaru, wielkość zamówień od klienta oraz
zamówienia niezrealizowane i w drodze dostawy.
-Ewidencjonowanie zleceń produkcyjnych montażu i demontażu z możliwością
zmiany zapotrzebowania na składniki.
-Możliwość zarezerwowania stanu magazynowego.
Płatności
-Możliwość płatności gotówkowej w wydzielonym stanowisku kasowym.
-Oprócz gotówki czy kart płatniczych można zdefiniować wiele innych form
płatności, np. płatność za pobraniem, bony.
-Możliwość rejestrowania zakupów dokonywanych przez pracowników; podczas
ewidencjonowania takiego dokumentu możliwe rozliczenie zaliczki pobranej
przez pracownika.
-Możliwość cedowania płatności na innego płatnika.
-Płatności dostępne nie tylko dla dokumentów sprzedaży i zakupu, ale
także dla dokumentów magazynowych i zamówień (np. możliwość wystawienia
zamówienia lub wydania magazynowego z zaliczką zapłaconą kartą
płatniczą).
Cenniki
-Możliwość zdefiniowania wielu cenników głównych (dotyczących całego
asortymentu).
-Przypisanie cennika głównego do oddziału oraz możliwość przypisania
cennika głównego i dodatkowego klientowi.
-Asortyment w cenniku może wystąpić wielokrotnie - można w nim określić
cenę, domyślny i maksymalny rabat w zależności od jednostki miary i
wysokość progu sprzedaży.
-Możliwość blokowania ceny i rabatu towaru na dokumencie sprzedaży
związanym z danym cennikiem.
-Możliwość definiowania cenników statycznych i dynamicznych. Cennik
dynamiczny wylicza cenę wybranego towaru bądź usługi za pomocą
zdefiniowanych parametrów (aktualnego kursu, zadanej marży, funkcji
kalkulującej cenę bazową) pozycji podczas określonego żądania, np. przy
wprowadzaniu ich na specyfikację w dokumencie sprzedaży, w odróżnieniu
do cennika statycznego, który zwraca cenę skalkulowaną uprzednio i
zapisaną na pozycji tego cennika.
-Statusy cennika pozwalające opracować poprawnie cennik zanim zostanie
wystawiony do publicznej wiadomości. Cennik w trakcie opracowania
posiada status „w przygotowaniu”, co oznacza, że jest niedostępny w
sprzedaży. Po fazie opracowania cennik otrzymuje status „opublikowany”,
który oznacza, że może zostać wykorzystany podczas procesu sprzedaży.
Finanse
-Operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane).
-Kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i
bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony).
-Możliwość zdefiniowania wielu stanowisk kasowych w obrębie jednej kasy
(przydatne m.in. podczas korzystania z sesji kasowych, które są związane
ze stanowiskiem oraz raportów kasowych, które dotyczą kasy).
-Możliwość przypisania form płatności do stanowiska kasowego.
-Raport kasowy to zbiorczy dokument, który może być przekazany
bezpośrednio do księgowości (może być odzwierciedleniem jednej lub wielu
sesji kasowych).
-Spójna obsługa operacji na rachunku bankowym bez względu na sposób
prowadzenia rachunku (ewidencjonowanie ręczne, bankowość elektroniczna).
-Bankowość elektroniczna offline i online.
-Polecenie przelewu/wpłaty gotówkowej standardowe, podatkowe, ZUS-owe.
-Możliwość rejestrowania środków w drodze, kończenie rozpoczętego
transferu
Rozliczenia
-Podział płatności na rodzaje - dla każdego z nich można określić, jaki
typ rozrachunku będzie tworzony dla płatności (np. KP rodzaju spłata
tworzy spłatę należności, a rodzaju zaliczka tworzy zobowiązanie).
-Rozliczenia waluta obca – PLN.
Asortyment
-Towar może zostać przyporządkowany do wielu działów sprzedaży
niezależnych od grup asortymentu, które zdefiniowane są w hierarchicznym
słowniku.
-Nowy sposób definiowania jednostek miar - przeliczniki pomiędzy miarami
są zdefiniowane jako licznik i mianownik ułamka zwykłego, co pozwoli
zdefiniować takie jednostki jak 1/3.
-Do jednostek miar przyporządkowane są: opakowanie zwrotne, nazwa
fiskalna, kod kreskowy itd. (pozwala to np. zaprogramować kasę tym samym
towarem w różnych jednostkach miary, wybrać towar z daną jednostką na
dokument za pomocą kodów kreskowych).
-Jednostki posiadają indywidualną precyzję, którą można zmienić,
wprowadzając miarę na dany towar; z jednostką w towarze związany jest
kod kreskowy, opakowanie, gabaryty, czyli masa, objętość i wymiary;
-W kartotece można zdefiniować indywidualnie dla każdego magazynu oprócz
stanu minimalnego również stan optymalny, który domyślnie jest
wykorzystywany przy zamawianiu towaru u dostawcy.
Klienci
-Możliwość przypisania typu transakcji handlowej i waluty, w jakiej ma
zostać domyślnie wystawiony dokument sprzedaży oraz określenia limitu
kredytu kupieckiego, który uwzględnia również wydany (dokumenty WZ)
towar z magazynu.
-Indywidualne parametry wydruków - można zdefiniować specjalne wzorce
wydruków dla każdego typu dokumentu.
-Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta.
-Wieloaspektowość klientów z podziałem klientów na standardowych i
potencjalnych (mogą nimi być wszystkie instytucje, pracownicy oraz
wspólnicy).
-Centralizacja informacji o kliencie – możliwość wystawienia dokumentów
handlowych pracownikowi i wspólnikowi.
-Podział klientów na osoby fizyczne i firmy z indywidualnymi atrybutami
oraz możliwość przekształcania w obie strony.
-Mechanizm przestrzegający przed dublowaniem klientów (sprawdzający
unikalność NIP) - dane odnalezionego klienta można od razu wpisać np.
jako oddział lub centralę lub można je wykorzystać do pracy.
-Możliwość zdefiniowania wielu adresów – w tym adresów dostaw.
-Możliwość określenia struktury organizacyjnej klienta (centrala i
oddziały).
-Możliwość zdefiniowania szablonów klientów.
-Osobne cenniki dla klientów.
Urządzenia zewnętrzne
-Rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki
fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych).
-Serwer kasowy umożliwiający automatyczną synchronizację kartotek
asortymentu z kasami fiskalnymi, sprawdzarkami cen i wagami
etykietującymi oraz automatyczny odczyt danych o sprzedaży z kas
fiskalnych.