|
Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.
Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.
Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.
Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT – program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.
Podstawowe możliwości Subiekta GT:
pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe);
pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi;
rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.);
pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;
wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT;
pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.
Użytkownikom, którzy chcieliby dopasować Subiekta GT do specyficznych potrzeb, polecamy Sferę dla Subiekta GT – dodatek umożliwiający rozbudowę systemu sprzedaży. Funkcjonalność Subiekta GT rozszerzą również specjalne pakiety – niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT.
Integracja programu z mobilnym Subiektem, oscGT i Sello stwarza całkiem nowe możliwości, sprzyjając poszerzeniu rynku zbytu. Towary z Subiekta GT mogą być sprzedawane w terenie (mobilny Subiekt) oraz w internecie – zarówno w sklepie internetowym (oscGT), jak i na aukcjach (Sello).
Sello to nowoczesny system stworzony z myślą o tych, którzy sprzedają towary w serwisach aukcyjnych i poszukują wszechstronnego, a jednocześnie prostego narzędzia do obsługi aukcji internetowych. Program komunikuje się z serwisem Allegro.pl i eBay.pl oraz ich zagranicznymi odpowiednikami wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach transakcji.
Sello umożliwia szybkie przygotowanie serii aukcji i śledzenie ich przebiegu. Pozwala lepiej kontrolować płatności od klientów i zarządzać komentarzami. Pomaga przygotować paczki i stworzyć dla nich odpowiednie druki.
Sello znacznie ułatwia kontakty z klientami dzięki kompleksowej obsłudze poczty elektronicznej. Umożliwia tworzenie serii listów za pomocą szablonów oraz automatyczne generowanie i wysyłanie wiadomości do kupujących (np. potwierdzenie otrzymania wpłaty, informacja o wysłaniu towaru itd.). Otrzymane e-maile zostają automatycznie podpięte do aukcji, transakcji, paczek i klientów.
Strefa Sello udostępnia klientom strony internetowe zawierające informacje o stanie realizacji transakcji. Za pośrednictwem tych stron klient może zmienić adres do wysyłki, poprosić o wystawienie faktury VAT lub wprowadzić uwagi, które zostaną przesłane bezpośrednio do transakcji w programie sprzedawcy.
Sello współpracuje z popularnym systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki temu można sprzedawać towary z Subiekta GT na aukcjach internetowych, wystawiać faktury, paragony itp.
Najważniejsze funkcje:
obsługa serwisów z rodziny Allegro: Allegro.pl, Aukro.cz, Molotok.ru, TeszVesz.hu;
obsługa serwisu eBay w wersji polskiej, niemieckiej, angielskiej i amerykańskiej;
możliwość obserwowania przebiegu wszystkich aukcji w jednym miejscu;
obsługa wielu kont z serwisów aukcyjnych;
łatwe i szybkie przygotowywanie aukcji, tworzenie opisów, wiadomości do klientów i komentarzy dzięki wbudowanym szablonom;
zbiorcze wystawianie aukcji;
przeliczanie transakcji na inną walutę;
zbiorcza obsługa paczek poprzez listy wysyłkowe;
przygotowywanie wszystkich niezbędnych wydruków do paczek, w tym obsługa pul numerów nadawczych od Poczty Polskiej;
możliwość dostosowania dostępnych wydruków do potrzeb użytkowników dzięki wbudowanemu edytorowi;
jednoczesna obsługa wielu kont pocztowych;
automatyczne rozpoznawanie i przypisywane wiadomości do klienta, aukcji, transakcji lub paczki;
możliwość zdefiniowania wiadomości automatycznych, generowanych po pewnych zdarzeniach w programie, np. rejestracja wpłaty od klienta czy wysłanie paczki;
pobieranie i wystawianie komentarzy do transakcji;
możliwość pracy wielu użytkowników na wspólnej bazie danych;
automatyczne wysyłanie i odbieranie danych;
współpraca z Subiektem GT (pobieranie informacji o towarach i ich stanach z Subiekta GT do Sello; wystawianie zamówień i dokumentów sprzedaży w Subiekcie GT);
przygotowywanie wydruków magazynowych zawierających listę towarów do danej paczki;
reguły wiadomości pozwalające lepiej rozdzielać i segregować otrzymane wiadomości;
udostępnienie internetowych stron transakcji w Strefie Sello, dzięki którym klient może sprawdzić stan realizacji swojego zamówienia oraz wprowadzić do niego zmiany;
szablony opisów aukcji, umożliwiające łatwe przygotowanie całej serii estetycznych aukcji;
notatki do aukcji;
ponowne wystawianie aukcji z uwzględnieniem towarów niesprzedanych:
notatki dla transakcji i paczek możliwe do przenoszenia na wydruki oraz dokumenty w Subiekcie GT;
wbudowany edytor wydruków.
Więcej o programie Sello na www.sello.pl oraz forum.sello.pl
|