Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp. Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży. Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego. Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT – program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem. Podstawowe możliwości Subiekta GT: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami; prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe); pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej; obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi; rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.); pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych; wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych); pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT; pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT. Użytkownikom, którzy chcieliby dopasować Subiekta GT do specyficznych potrzeb, polecamy Sferę dla Subiekta GT – dodatek umożliwiający rozbudowę systemu sprzedaży. Funkcjonalność Subiekta GT rozszerzą również specjalne pakiety – niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT. Integracja programu z mobilnym Subiektem, oscGT i Sello stwarza całkiem nowe możliwości, sprzyjając poszerzeniu rynku zbytu. Towary z Subiekta GT mogą być sprzedawane w terenie (mobilny Subiekt) oraz w internecie – zarówno w sklepie internetowym (oscGT), jak i na aukcjach (Sello). Sello to nowoczesny system stworzony z myślą o tych, którzy sprzedają towary w serwisach aukcyjnych i poszukują wszechstronnego, a jednocześnie prostego narzędzia do obsługi aukcji internetowych. Program komunikuje się z serwisem alle i eBay.pl oraz ich zagranicznymi odpowiednikami wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach transakcji. Sello umożliwia szybkie przygotowanie serii aukcji i śledzenie ich przebiegu. Pozwala lepiej kontrolować płatności od klientów i zarządzać komentarzami. Pomaga przygotować paczki i stworzyć dla nich odpowiednie druki. Sello znacznie ułatwia kontakty z klientami dzięki kompleksowej obsłudze poczty elektronicznej. Umożliwia tworzenie serii listów za pomocą szablonów oraz automatyczne generowanie i wysyłanie wiadomości do kupujących (np. potwierdzenie otrzymania wpłaty, informacja o wysłaniu towaru itd.). Otrzymane e-maile zostają automatycznie podpięte do aukcji, transakcji, paczek i klientów. Strefa Sello udostępnia klientom strony internetowe zawierające informacje o stanie realizacji transakcji. Za pośrednictwem tych stron klient może zmienić adres do wysyłki, poprosić o wystawienie faktury VAT lub wprowadzić uwagi, które zostaną przesłane bezpośrednio do transakcji w programie sprzedawcy. Sello współpracuje z popularnym systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki temu można sprzedawać towary z Subiekta GT na aukcjach internetowych, wystawiać faktury, paragony itp. Najważniejsze funkcje: obsługa serwisów z rodziny Allegro: alle, Aukro.cz, Molotok.ru, TeszVesz.hu; obsługa serwisu eBay w wersji polskiej, niemieckiej, angielskiej i amerykańskiej; możliwość obserwowania przebiegu wszystkich aukcji w jednym miejscu; obsługa wielu kont z serwisów aukcyjnych; łatwe i szybkie przygotowywanie aukcji, tworzenie opisów, wiadomości do klientów i komentarzy dzięki wbudowanym szablonom; zbiorcze wystawianie aukcji; przeliczanie transakcji na inną walutę; zbiorcza obsługa paczek poprzez listy wysyłkowe; przygotowywanie wszystkich niezbędnych wydruków do paczek, w tym obsługa pul numerów nadawczych od Poczty Polskiej; możliwość dostosowania dostępnych wydruków do potrzeb użytkowników dzięki wbudowanemu edytorowi; jednoczesna obsługa wielu kont pocztowych; automatyczne rozpoznawanie i przypisywane wiadomości do klienta, aukcji, transakcji lub paczki; możliwość zdefiniowania wiadomości automatycznych, generowanych po pewnych zdarzeniach w programie, np. rejestracja wpłaty od klienta czy wysłanie paczki; pobieranie i wystawianie komentarzy do transakcji; możliwość pracy wielu użytkowników na wspólnej bazie danych; automatyczne wysyłanie i odbieranie danych; współpraca z Subiektem GT (pobieranie informacji o towarach i ich stanach z Subiekta GT do Sello; wystawianie zamówień i dokumentów sprzedaży w Subiekcie GT); przygotowywanie wydruków magazynowych zawierających listę towarów do danej paczki; reguły wiadomości pozwalające lepiej rozdzielać i segregować otrzymane wiadomości; udostępnienie internetowych stron transakcji w Strefie Sello, dzięki którym klient może sprawdzić stan realizacji swojego zamówienia oraz wprowadzić do niego zmiany; szablony opisów aukcji, umożliwiające łatwe przygotowanie całej serii estetycznych aukcji; notatki do aukcji; ponowne wystawianie aukcji z uwzględnieniem towarów niesprzedanych: notatki dla transakcji i paczek możliwe do przenoszenia na wydruki oraz dokumenty w Subiekcie GT; wbudowany edytor wydruków. Więcej o programie Sello na www.sello.pl oraz forum.sello.pl
|