W standardzie:
- praca w sieci na 3 stanowiskach
- obsługa magazynu
- 3 miesiące pomocy technicznej producenta i aktualizacji
- Kaspersky Internet Security 2012 3PC 90 dni
- Office 365 ( wersja na 5 urządzeń MS Office 2013 Professional - subskrybcja na 1 rok)
Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp. Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży. Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego. Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT – program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem. Podstawowe możliwości Subiekta GT: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami; prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe); pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej; obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi; rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.); pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych; wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych); pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT; pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT. Użytkownikom, którzy chcieliby dopasować Subiekta GT do specyficznych potrzeb, polecamy Sferę dla Subiekta GT – dodatek umożliwiający rozbudowę systemu sprzedaży. Funkcjonalność Subiekta GT rozszerzą również specjalne pakiety – niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT. Integracja programu z mobilnym Subiektem, oscGT i Sello stwarza całkiem nowe możliwości, sprzyjając poszerzeniu rynku zbytu. Towary z Subiekta GT mogą być sprzedawane w terenie (mobilny Subiekt) oraz w internecie – zarówno w sklepie internetowym (oscGT), jak i na aukcjach (Sello).
Subskrypcja na jeden rok na 5 PC/Mac na jednego użytkownika. ( w ramach licencji pakiet umożliwia pobranie i używanie MS Office 2013 pro na 5 komputerach przez 1 rok)
W pudełku znajduje się klucz produktu - bez dysku.
Pakiet zawiera: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Access, & Publisher, Infopath, & SkyDrive Pro, Exchange Online, Sharepoint Online, Lync Online.
Dostęp do pakietu Office, w tym programów Word, PowerPoint, Outlook i Excel, praktycznie z dowolnego miejsca. Do tego poczta e-mail spełniająca wymagania przedsiębiorstw, publiczna witryna sieci web, wideokonferencje w rozdzielczości HD i wiele innych usług. Do tego łatwość zarządzania wszystkim, nawet bez fachowej wiedzy informatycznej.
Sprawniejsza praca w grupie, nawet na urządzeniach przenośnych.
Dostęp do plików poprzez przeglądarkę i znajdowanie wszystkich swoich ustawień i dokumentów w takim samym stanie, w jakim były na pulpicie — czy to przy użyciu tabletu, smartfonu czy innego urządzenia. - Zmiany wprowadzane w tym samym dokumencie przez inne osoby są wprowadzane do niego na bieżąco, nawet jeśli są dokonywane w tym samym czasie. - Automatycznie wykonywana jest kopia zapasowa online wszystkich plików, nawet tych, które znajdują się na komputerze. - Jesteś z dala od komputera? Masz do dyspozycji strumieniowe przesyłanie pełnej wersji pakietu Office do dowolnego komputera podłączonego do Internetu. Obsługa informatyczna jak w wielkiej firmie — bez pomocy fachowca
Wdrażanie usługi Office 365, zarządzanie nią i pilnowanie jej bezpieczeństwa jest bardzo proste dzięki łatwej w obsłudze, wyświetlanej w przeglądarce konsoli administracyjnej, najlepszej na rynku ochronie przed wirusami i spamem oraz gwarancji finansowej na 99,9% nieprzerwanego czasu działania. - Szybkie instalowanie i wdrażanie pakietu Office. - Automatyczne aktualizowanie. - Łatwe administrowanie kontami e-mail i ustawianie udostępniania dokumentów i innych reguł dostępu praktycznie z dowolnego miejsca.
Wyglądaj tak profesjonalnie, jak na to zasługujesz
Tworzenie wizerunku profesjonalnej firmy jeszcze nigdy nie było takie łatwe. Możesz redagować sugestywne dokumenty, utworzyć przyciągającą wzrok witrynę sieci web, posiadać własną domenę poczty e-mail i nie tylko. - Projektuj materiały marketingowe dostosowane do potrzeb danej marki i klientów. - Promuj swoją działalność za pomocą łatwej w przygotowaniu i aktualizowaniu witryny sieci web — bez żadnych opłat za hosting. - Spotykaj się online z klientami i partnerami za pomocą funkcji konferencji wideo w trybie HD i udostępniania ekranu.
|