Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

InsERT Subiekt GT magazyn faktury sprzedaż 3 stan

19-01-2012, 11:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 560 zł     
Użytkownik grzesiug
numer aukcji: 2023861212
Miejscowość Tarnowskie Góry
Wyświetleń: 29   
Koniec: 27-01-2012 10:26:05
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

GTECH
InsERT Subiekt GT - system sprzedaży 

Liczba stanowisk: 3 

 

Subiekt GT to nowoczesny system obsługi sprzedaży dla małych i średnich firm, stworzony z myślą o firmach poszukujących bardzo przyjaznego, a jednocześnie niezwykle sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego itp.

Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.

Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.

Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT - program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT - program do prowadzenia księgi handlowej oraz Gratyfikanta GT - system kadrowo-płacowy. Motorem bazy danych zastosowanym w programach linii InsERT GT jest Microsoft SQL Server 2005, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.

 


Podstawowe możliwości Subiekta GT:

  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych
  • prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami
  • prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży w tym ceny walutowe)
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury
  • obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej
  • obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz zaliczek i przedpłat
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi itp.)
  • pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych
  • wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów
  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych)
  • pełna integracja z komputerową księgą przychodów rozchodów Rachmistrz GT.

 

Wymagania systemowe Subiekta GT:

• komputer z procesorem 500 MHz (lub lepszym);
• 256 MB pamięci RAM (lub więcej);
• system operacyjny Microsoft Windows 2000, Windows Server 2003, Windows XP, Windows Vista (lub nowszy);
• Microsoft Internet Explorer 6.0 (lub nowszy) - dostarczany na instalacyjnej płycie CD;;
• około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym;
• dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu);
• system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000 lub 2005 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2005 Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie CD (przy większej ilości zgromadzonych danych lub potrzebie wykorzystania większej ilości pamięci zachęcamy do zakupu pełnej wersji Microsoft SQL Server 2005);
• dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków).


W przypadku pytań skontaktuj się pod numerem telefonu, lub e-mailem podanym w opisie aukcji: ( od poniedziałku do piątku w godz. 9-17)

 

WDROŻENIE

 

Dodatkowo nasza firma oferuje kompleksowe wdrożenie (usługi doradcze z zakresu proponowanych rozwiązań, analiza wdrożenia, wdrożenie systemu i przeszkolenie personelu oraz opiekę serwisową).

Aby uzyskać szczegółowe informacje oraz koszty wdrożenia prosimy o kontakt telefoniczny 032 [zasłonięte]380 70, 660 199 899 lub e-mail: [zasłonięte]@gtech.com.pl

 

GRATIS

 

60 min darmowej konsultacji telefonicznej dotyczącej instalacji i uruchomienia programu.


kontakt
kontakt