Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INSERT SUBIEKT GT FVAT MAGAZYN I SPRZEDAŻ WARSZAWA

13-02-2015, 17:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 379 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 379 zł     
Użytkownik MediaGO_pl
numer aukcji: 4993819176
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 4    Licytowało: 4    Wyświetleń: 149   
Koniec: 13-02-2015 16:02:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Subiekt GT

Nowa licencja BOX na 3 stanowiska

+ GRATIS ! ANTYWIRUS Kaspersky Internet Security na 3 miesiące !

+ GRATIS ! 3 miesięczny abonament na ulepszenia !

+ GRATIS ! Opieka posprzedażna telekonsultanta przez 3 miesiące !

CENA:379 ZŁ

GWARANCJA ORYGINALNOŚCI I NAJNOWSZEJ WERSJI

Nowoczesny i przyjazny dla użytkownika system sprzedaży z obsługą magazynów.

Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.

Podstawowe możliwości Subiekta GT:

  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;

  • prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;

  • prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe);

  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;

  • obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;

  • obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi;

  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.);

  • pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;

  • wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;

  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);

  • pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT;

  • pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.

Użytkownikom, którzy chcieliby dopasować Subiekta GT do specyficznych potrzeb, polecamy Sferę dla Subiekta GT – dodatek umożliwiający rozbudowę systemu sprzedaży. Funkcjonalność Subiekta GT rozszerzą również specjalne pakiety – niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT.

Najważniejsze cechy programu Subiekt GT

  • Profesjonalny system magazynowo-handlowy dla małych i średnich przedsiębiorstw.

  • Dostosowany do wymogów i praktyk stosowanych w Unii Europejskiej.

  • Intuicyjny kreator wdrożeniowy umożliwiający łatwe rozpoczęcie pracy z programem.

  • Możliwość elektronicznego wysyłania danych do biura rachunkowego.

  • Ewidencjonowanie użytkowników programu wraz z przydzielaniem im uprawnień do wykonywania określonych operacji.

  • Rozwiązania interfejsowe zapewniające najwyższą ergonomię i wygodę pracy (możliwość uruchamiania modułów w zakładkach jak w przeglądarkach internetowych; rozbudowana parametryzacja list, wyszukiwanie, sortowanie, filtrowanie, zarządzanie kolumnami i wiele innych).

  • Stały monitoring kondycji firmy dzięki szeregowi zestawień.

  • Szereg skrótów klawiszowych umożliwiających obsługę programu wyłącznie za pomocą klawiatury.

  • Możliwość tworzenia własnych raportów i zestawień w oparciu o technologie SQL, XML i COM.

  • Motor bazy danych Microsoft SQL Server 2000, 2005, 2008 lub 2012 zapewniający wysoką wydajność i bezpieczeństwo pracy.

  • Praca w sieci komputerowej lub na pojedynczym stanowisku.

  • Wydruki graficzne (wszystkie) i tekstowe (główne). Możliwość zaawansowanego zarządzania wydrukami graficznymi z poziomu programu, wraz z możliwością ich edycji.

  • Zaawansowane zarządzanie rozrachunkami (tworzenie i rozliczanie), wraz z pełną historią. Rozrachunki wspólne z Rewizorem GT.

  • Licencja na trzy stanowiska w standardzie.

Wspólne cechy dokumentów

  • Łatwe wybieranie kontrahentów do dokumentów, zarówno z listy, jak i z mechanizmu InsTYNKT, który pozwala na wyszukiwanie po wpisaniu przez użytkownika fragmentu tekstu związanego z kontrahentem.

  • Łatwe wstawianie specyfikacji towarowej do dokumentów. Wybór towarów dostępny z widocznej listy (możliwość filtrowania), za pomocą mechanizmu InsTYNKT, jak i z użyciem czytnika kodów kreskowych (klawiaturowy lub RS).

  • Podgląd wystawionych już dokumentów oraz możliwość ich edytowania.

  • Generowanie automatycznych dokumentów magazynowych do dokumentów handlowych.

  • Multipodgląd dokumentów w widoku HTML-owym.

  • Możliwość wydruku dokumentu w oparciu o wiele wzorców wydruku graficznych, jak i tekstowych.

  • Możliwość wysyłania dokumentu w formacie PDF drogą elektroniczną.

  • Możliwość drukowania naklejek na towary oraz dla kontrahenta na podstawie zawartości dokumentu.

  • Rozliczanie dokumentu za pomocą jednego kliknięcia, jak również śledzenie historii rozliczenia.

  • Łatwe i rozbudowane możliwości filtrowania i wyszukiwania dokumentów na podstawie szeregu kryteriów.

  • Możliwość dopisywania nowych towarów i kontrahentów do kartoteki w trakcie wystawiania lub edytowania dokumentu.

  • Dostęp do informatora o towarze oraz kontrahencie z poziomu dokumentu.

  • Śledzenie historii cen towaru w trakcie wypisywania dokumentu.

  • Możliwość potraktowania opakowania jako towaru na wybranych dokumentach.

  • Możliwość wpisywania własnych uwag do dokumentu.

  • Możliwość przypisywania dowolnej, definiowalnej kategorii dla dokumentu. Kategorie wykorzystywane są m.in. do filtrowania dokumentów oraz grupowania ich w czasie importu do programów księgowych.

  • Dostępność różnych cen towarów w czasie wystawiania dokumentu.

  • Możliwość parametryzowania ustawień dokumentów.

  • Możliwość unieważniania dokumentów.

  • Wysyłanie i pobieranie dokumentów za pomocą mechanizmu komunikacji plikowej.

  • Ewidencjonowanie i rozliczanie handlu złomem oraz innych na zasadzie odwrotnego obciążenia (reverse charge), wraz z naliczaniem VAT na podstawie faktur wewnętrznych.

  • Naliczanie i rozliczanie podatku akcyzowego od węgla i innych materiałów opałowych.

Dokumenty sprzedaży

  • Obsługa podstawowych typów dokumentów: faktur sprzedaży, rachunków sprzedaży, paragonów, paragonów imiennych, faktur detalicznych na podstawie paragonów, korekt faktur, zwrotów detalicznych, faktur zaliczkowych.

  • Konfigurowalność kolejności wydawania towarów: FIFO, LIFO, wg terminów ważności.

  • Ustawianie w dokumencie wyliczania od cen netto lub brutto.

  • Sprzedaż towarów poprzez wartość.

  • Wystawianie dokumentów sprzedaży w różnych walutach po różnych kursach.

  • Pobieranie kursów walut za pomocą mechanizmu InsMail.

  • Możliwość przeliczania wstawionych już pozycji wg innych cen.

  • Obsługa handlu z krajami UE oraz spoza UE.

  • Obsługa transakcji VAT wraz z kodami transakcji.

  • Możliwość sprzedaży usług jednorazowych, czyli takich, których nie chcemy ewidencjonować w kartotece towarów.

  • Ustawianie odpowiednich rabatów w oparciu o domyślny rabat przypisany kontrahentowi, towarom, aktualną promocję lub podany ręcznie.

  • Automatyczne wyliczanie podatku VAT już w fazie wypisywania dokumentu.

  • Definiowanie innego odbiorcy towaru niż płatnik dokumentu.

  • Możliwość dobierania rabatów do zadeklarowanej wartości dokumentu.

  • Obsługa przedpłat od kontrahentów do dokumentów.

  • Płatności gotówkowe, kartami płatniczymi, przelewem, kredytowe, kredytem kupieckim z określonym terminem płatności.

  • Możliwość definiowania do jakiej kasy została dokonana gotówkowa płatność dokumentu.

  • Definiowanie na jaki rachunek bankowy została dokonana płatność przelewem.

  • Fiskalizacja dokumentów na drukarkach fiskalnych, wraz ze statusami fiskalizacji.

  • Tworzenie dokumentów po odbiorze sprzedaży z kasy fiskalnej.

  • Możliwość samodzielnego utworzenia dokumentu fiskalnego, jeśli odbiór sprzedaży z kasy fiskalnej jest niemożliwy.

  • Ustawianie skutku magazynowego – czy dokument ma wydawać towar z magazynu natychmiast po zapisaniu, czy w terminie późniejszym.

  • Łatwe wypisywanie korekt do faktur sprzedaży i zwrotów detalicznych za pomocą jednego kliknięcia na dokumencie.

  • Możliwość wypisania korekt i zwrotów do dokumentów nieistniejących w Subiekcie GT (np. wystawionych przed wdrożeniem programu).

  • Ewidencjonowanie i drukowanie adresu korespondencyjnego oraz adresu dostawy kontrahenta.

  • Obsługa handlu w walutach obcych między polskimi podmiotami.

  • Drukowanie numeru PESEL jako identyfikatora podatkowego osób fizycznych.

Dokumenty zakupu

  • Ewidencjonowanie zewnętrznych dokumentów handlowych jako faktury zakupu, rachunki zakupu, korekty faktur zakupu.

  • Możliwość wystawiania faktur zakupu RR dla rolników ryczałtowych.

  • Obsługa wystawiania i potwierdzania not korygujących.

  • Ewidencjonowanie zewnętrznych dokumentów za pomocą ich numerów oryginalnych, jak i nadawanych im numerów w Subiekcie GT.

  • Kontrola unikalności numerów oryginalnych dokumentów.

  • Łatwe wypisywanie korekt do dokumentów oraz not korygujących za pomocą jednego kliknięcia na dokumencie korygowanym.

  • Możliwość skalkulowania cen towarów w kartotece na podstawie cen w dokumencie zakupu.

  • Wystawianie faktur wewnętrznych na podstawie istniejących lub nieistniejących dokumentów zakupu, wystawianie korekt faktur wewnętrznych.

Zamówienia i faktury zaliczkowe

  • Wystawianie dokumentów zamówień od klientów oraz do dostawców.

  • Możliwość przekształcania zamówień w dokumenty handlowe, jak i magazynowe.

  • Przekształcanie zamówień od klienta w zamówienia do dostawcy na podstawie podstawowych dostawców towarów.

  • Ewidencjonowanie wpłat od klientów na poczet zamówień za pomocą faktur zaliczkowych.

  • Wydruk zamówienia od klienta jako Faktura Pro Forma.

  • Dwie metody naliczania VAT na fakturach zaliczkowych: różnicowa i proporcjonalna.

  • Fiskalizacja faktur zaliczkowych.

  • Możliwość wyboru wysyłania do drukarki fiskalnej nazw towarów występujących na fakturach zaliczkowych lub zbiorczych zaliczek w poszczególnych stawkach.

  • Możliwość wystawiania faktur zaliczkowych w okresie przejściowym obowiązywania różnych stawek VAT na towary występujące w zamówieniu.

  • Wyliczanie prognozowanej marży i zysku na zamówieniu od klienta.

  • Ostrzeganie lub/i blokowanie przyjmowania zamówień od klientów zalegających z płatnościami.

  • Definiowanie i drukowanie sugerowanych form płatności.

  • Naliczanie i rozliczanie odpisów na fundusze promocji produktów rolno-spożywczych.

Dokumenty magazynowe

  • Ewidencjonowanie ruchu towaru do/z magazynu (w tym także z wirtualnym naliczeniem podatku VAT) oraz ruchu towaru między magazynami (oddziałami).

  • Ewidencjonowanie wydań i przyjęć wewnętrznych za pomocą dokumentów przychodu i rozchodu wewnętrznego.

  • Ewidencjonowanie inwentaryzacji w magazynie na dwa sposoby: pełny i uproszczony (szybki).

  • Możliwość wypisywania faktur zbiorczych zarówno sprzedaży jak i zakupu na podstawie wystawionych wielu wydań lub przyjęć zewnętrznych.

  • Przekształcanie dokumentu magazynowego do faktury zwykłej, faktury RR, paragonu i paragonu imiennego.

  • Zbiorcze naliczanie korekt kosztów za podany okres czasu dla dokumentów handlowych i magazynowych.

  • Możliwość skalkulowania cen towarów na podstawie dokumentów magazynowych przychodujących towar.

  • Prowadzenie pełnej inwentaryzacji przez wielu pracowników na raz.

  • Wprowadzanie automatycznego przychodu i rozchodu towarów na podstawie wykonanych inwentaryzacji.

  • Możliwość ewidencjonowania przesortów na dokumencie zbierającym dane inwentaryzacyjne.

Finanse i rozrachunki

  • Ewidencjonowanie zewnętrznych dokumentów jako faktury zakupu, dokumentów kasowych (KP, KW) w definiowanych przez użytkownika kasach gotówkowych. Numeracja indywidualna dla każdej kasy. Moduł wspólny z Rewizorem GT.

  • Ewidencjonowanie operacji bankowych (wpłata na konto, wypłata z konta) z podziałem na rachunki bankowe podmiotu. Moduł wspólny z Rewizorem GT.

  • Możliwość dopisywania transferów bankowych pomiędzy kontami podmiotu – automatycznie tworzone są operacje wpłaty i wypłaty z konta.

  • Możliwość określania statusów uzgodnienia operacji bankowych (operacja do uzgodnienia/uzgodniona/nieuzgodniona) z wykorzystaniem numerów wyciągów bankowych.

  • Prowadzenie rachunków bankowych w dowolnej walucie – operacje bankowe muszą być ewidencjonowane w walucie danego rachunku.

  • Moduły rozrachunkowe wspólne dla Subiekta GT i Rewizora GT.

  • Obsługa 4 rodzajów rozrachunków: (N) należności, (Z) zobowiązania, (SN) spłaty należności, (SZ) spłaty zobowiązania.

  • Ewidencjonowanie rozrachunków dla: odbiorców, dostawców, pracowników, urzędów skarbowych i oddziałów ZUS.

  • Automatyczne generowanie rozrachunków przez wystawienie dokumentu handlowego. Dostępna jest również możliwość ręcznego wprowadzenia rozrachunków.

  • Wiele sposobów rozliczania rozrachunków: pojedynczo, zbiorczo, przez skojarzenie z nierozliczonymi rozrachunkami przeciwnego typu, za pomocą dokumentu kompensacyjnego.

  • Obsługa programu źródłowego (Subiekt GT, Rewizor GT lub Gratyfikant GT) w modułach rozrachunkowych.

  • Obsługa cesji rozrachunku w sytuacji dekretacji dokumentów handlowych Subiekta GT płatnych kartą płatniczą lub ratalnie. Należność na centrum autoryzacji kart płatniczych jest automatycznie wiązana ze spłatą należności na płatnika (odbiorcę dokumentu).

  • Pełna historia rozrachunków – możliwość obejrzenia stanu rozrachunków na dowolny dzień (3 zestawienia standardowe).

  • Moduł Kompensaty, umożliwiający ewidencjonowanie dokumentów kompensacyjnych.

  • Obsługa 3 stanów dokumentu kompensacyjnego: propozycja kompensacyjna, kompensata zrealizowana oraz kompensata odrzucona.

  • Ewidencjonowanie wyciągów bankowych otrzymywanych z banków prowadzących rachunki bankowe podmiotu.

  • Możliwość rozliczania rozrachunków w walutach obcych spłatami w złotówkach i vice versa.

Kartoteki

  • Kartoteka kontrahentów z podziałem na odbiorców i dostawców oraz firmy i osoby.

  • Ewidencjonowanie i wykorzystywanie adresów korespondencyjnych i dostawy przypisanych do kontrahentów.

  • Rozbudowane parametry dla wprowadzanych pozycji kartotekowych.

  • Możliwość przypisywania szeregu parametrów do kontrahenta – np. domyślny rabat, płatność, itd.

  • Możliwość dodawania zdjęcia do kontrahenta.

  • Grupowanie kontrahentów poprzez zapisywanie ich do grup oraz przypisywanie cech.

  • Możliwość definiowania 8 pól własnych.

  • Możliwość ewidencjonowania i przypisywania notatek do poszczególnych kontrahentów.

  • Deaktywacja nieużywanych kontrahentów.

  • Przesyłanie danych o kontrahentach do innych oddziałów za pomocą komunikacji plikowej.

  • Ewidencjonowanie kontaktu do kontrahenta poprzez e-mail, telefon, faks oraz numery komunikatorów internetowych.

  • Ewidencja asortymentu w podziale na towary, usługi, komplety i opakowania.

  • Możliwość montowania kompletów ze składników zgodnie ze specyfikacją.

  • Przesyłanie danych o towarach między oddziałami za pomocą komunikacji plikowej.

Towar można odebrać w naszym biurze w Warszawie przy ul. Kolorowej 19 lok. 151 poziom -1 wejście od ul. Sosnkowskiego (po uprzednim kontakcie) center

center