Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INSERT SUBIEKT GT 3 STANOWISKA + ESET SMART 1 ROK

15-07-2014, 18:12
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 399.99 zł     
Użytkownik amigopc_pl
numer aukcji: 4385142173
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 100    Wyświetleń: 6   
Koniec: 15-07-2014 18:15:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

W ZESTAWIE PROGRAM ANTYWIRUSOWY 1 ROK
INSERT SUBIEKT GT LICENCJA 3 STANOWISKA

Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.

Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.

Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.

Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT – program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem. Od wersji 1.29 Subiekt GT jest w pełni zgodny z Microsoft SQL Server 2012.

Użytkownikom, którzy chcieliby dopasować Subiekta GT do specyficznych potrzeb, polecamy Sferę dla Subiekta GT – dodatek umożliwiający rozbudowę systemu sprzedaży. Funkcjonalność Subiekta GT rozszerzą również specjalne pakiety – niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT.

Integracja programu z mobilnym Subiektem, oscGT i Sello stwarza całkiem nowe możliwości, sprzyjając poszerzeniu rynku zbytu. Towary z Subiekta GT mogą być sprzedawane w terenie (mobilny Subiekt) oraz w internecie – zarówno w sklepie internetowym (oscGT), jak i na aukcjach (Sello).

Podstawowe możliwości Subiekta GT:
  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych.
  • prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM. Możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami.
  • prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe).
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp. Automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury.
  • obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej.
  • obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi.
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.)
  • pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych.
  • wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów.
  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych)
  • pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT.
  • pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.
Najważniejsze cechy programu Subiekt GT
  • Profesjonalny system magazynowo-handlowy dla małych i średnich przedsiębiorstw.
  • Dostosowany do wymogów i praktyk stosowanych w Unii Europejskiej.
  • Intuicyjny kreator wdrożeniowy umożliwiający łatwe rozpoczęcie pracy z programem.
  • Możliwość elektronicznego wysyłania danych do biura rachunkowego.
  • Ewidencjonowanie użytkowników programu wraz z przydzielaniem im uprawnień do wykonywania określonych operacji.
  • Rozwiązania interfejsowe zapewniające najwyższą ergonomię i wygodę pracy (możliwość uruchamiania modułów w zakładkach jak w przeglądarkach internetowych; rozbudowana parametryzacja list, wyszukiwanie, sortowanie, filtrowanie, zarządzanie kolumnami i wiele innych).
  • Stały monitoring kondycji firmy dzięki szeregowi zestawień.
  • Szereg skrótów klawiszowych umożliwiających obsługę programu wyłącznie za pomocą klawiatury.
  • Możliwość tworzenia własnych raportów i zestawień w oparciu o technologie SQL, XML i COM.
  • Motor bazy danych Microsoft SQL Server 2000, 2005, 2008 lub 2012 zapewniający wysoką wydajność i bezpieczeństwo pracy.
  • Praca w sieci komputerowej lub na pojedynczym stanowisku.
  • Wydruki graficzne (wszystkie) i tekstowe (główne). Możliwość zaawansowanego zarządzania wydrukami graficznymi z poziomu programu, wraz z możliwością ich edycji.
  • Zaawansowane zarządzanie rozrachunkami (tworzenie i rozliczanie), wraz z pełną historią. Rozrachunki wspólne z Rewizorem GT.
  • Licencja na trzy stanowiska w standardzie.


Prezentujemy przykładowe ekrany ilustrujące funkcjonalność Subiekta GT. Ekrany w skali 1:1 można obejrzeć wybierając zamieszczone poniżej miniatury.

Wprowadzanie danych towaru z wykorzystaniem słownika PKWiU

Dane kontrahenta

Dane firmy

Faktura sprzedaży w walucie obcej

Oznaczanie rozliczania dokumentu metodą kasową

Sprzedaż wyrobów węglowych ze zwolnieniem z akcyzy

































Zwrot ze sprzedaży detalicznej typu reklamacja

Faktura sprzedaży opodatkowanie marży

Opis pozycji na paragonie

Faktura wewnętrzna podatku należnego z tytułu WNT

Stan realizacji zamowienia od klienta

Wystawienie noty korygującej

































Faktura zakupu od rolnika z naliczeniem funduszu promocji

Rozrachunki z kontrahentem

Windykacja należności

Definiowanie promocji

Definiowanie szblonu naklejki

Inwentaryzacja stanow magazynowych

































Generowanie deklaracji INSTRASTAT PRZYWÓZ

Konfiguracja drukarki fiskalnej

Edycja wzorca wydruku faktury sprzedaży

Parametry wydruków tekstowych

Parametry – automatyczne pobieranie kursów walut

Definiowanie dodatkowych pól własnych dla towarów























OprogramowanieAmigo FirmaBiuroAmigo
Nazwa rodziny oprogramowania Insert Subiekt GT
Wersja językowa polska
Typ licencji nowa
Licencja na … stacji roboczych 3
Platforma OS
  • Microsoft Windows 2000
  • Microsoft Windows XP
  • Microsoft Windows Vista
  • Microsoft Windows 7
Typ nośnika Płyta CD


Wszystkie produkty zakupione na aukcjach AmigoPC wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej „Siódemka” lub do paczkomatów InPost. Dzięki temu przesyłki zawsze są ubezpieczone, oraz docierają pod adres najczęściej na następny dzień roboczy.

Paczkomaty wysyłane są 3 razy w tygodniu.

Nie zarabiamy na przesyłkach – ceny przesyłek odzwierciedlają realne ceny usług firm przewozowych, a wszystkie zakupy zrobione u nas danego dnia, wysyłane są jedną paczką.

W celu jak najszybszego zrealizowania zamówienia prosimy o precyzyjną informację dotyczącą odbioru/wysyłki w formularzu opcji dostawy Allegro.

Odbiór osobisty możliwy jest w jednym z 4 salonów w Polsce i jest zawsze bezpłatny.
Po dokonaniu zakupu nasz handlowiec kontaktuje się z Klientem w celu wybrania salonu AmigoPC, do którego dostarczymy zakupiony produkt. O dostępności produktu w wybranym salonie Klient jest informowany przez lokalny Dział Handlowy.




Nasza firma działa w branży komputerowej od 1999 roku. Przez ten czas zdobyliśmy zaufanie wielu klientów, duże doświadczenie, oraz stabilną pozycję na rynku. Nieustannie podnosimy jakość naszych usług, oraz kwalifikacje, abyśmy w jak największym stopniu mogli sprostać wymaganiom Klientów.

Produkty które oferujemy, realnie posiadamy w magazynie, dlatego w większości przypadków wysyłka możliwa jest już w dniu zamówienia. Zaopatrujemy się tylko i wyłącznie u oficjalnych dystrybutorów, oraz u producentów sprzętu, co oznacza, że produkty zawsze są nowe, kompletne, a po zakupie objęte są właściwą dla danego produktu gwarancją. Staramy się jak najdokładniej opisywać aukcje, dlatego produkt, który dostaniesz będzie zawsze w 100% zgodny z opisem.

Na aukcji umieszczone są zdjęcia poglądowe. Dokładamy wszelkich starań, aby zdjęcia umieszczane na naszych aukcjach były najwyższej jakości oraz odzwierciedlały realny wygląd produktu, jednakże pochodzą one od producentów oraz dystrybutorów i mogą nieznacznie różnić się od oferowanego produktu. W przypadku wątpliwości zachęcamy do kontaktu.
Za produkty zakupione na naszych aukcjach, można zapłacić w systemie ratalnym Santander. Umożliwiamy pełną obsługę kredytu ratalnego bez wychodzenia z domu.

Cała procedura związane z przyznaniem kredytu ratalnego odbywa się przez internet.
Koszt zakupów można rozłożyć od na 6 do 36 rat.
Aby zapłacić w systemie ratalnym, należy w formularzu opcji dostawy allegro wybrać płatność „Raty AmigoPC”

Następnie skontaktujemy się aby rozpocząć procedurę udzielenia kredytu.
Na każdy produkt kupiony na naszych aukcjach udzielamy gwarancji ważnej od 12 do 36 miesięcy. Warunkiem realizacji gwarancji jest posiadanie paragonu, lub faktury VAT, które zawsze otrzymujesz od nas przy zakupie.
Jeśli masz jakieś wątpliwości, chciałbyś uzyskać poradę, lub dokładniejsze informacje o produkcie, śmiało pisz do nas na adres [zasłonięte]@amigopc.pl lub dzwoń pod[zasłonięte]608-92-14, 883-[zasłonięte]-264.
Dane firmy:
Evotrade Sp. z o.o.
ul. Ogrodowa 31/35
00-893 Warszawa
Nr konta bankowego:
Alior Bank
05 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050030 [zasłonięte] 715997
© Sellbooster