OPROGRAMOWANIE INSERT SELLO
---
- WSPÓŁPRACA Z SUBIEKTEM GT
- ŁATWA I SZYBKA OBSŁUGA
- OBSŁUGA SERWISU ALLEGRO
- OBSŁUGA SERWISU EBAY
- ZBIORCZE WYSTAWIANIE AUKCJI
- ZBIORCZA OBSŁUGA PACZEK
99,00zł
Sello to nowoczesny system stworzony z myślą o tych, którzy sprzedają towary w serwisach aukcyjnych i poszukują wszechstronnego, a jednocześnie prostego narzędzia do obsługi aukcji internetowych. Program komunikuje się z serwisem alle i eBay.pl oraz ich zagranicznymi odpowiednikami wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach transakcji.
Sello umożliwia szybkie przygotowanie serii aukcji i śledzenie ich przebiegu. Pozwala lepiej kontrolować płatności od klientów i zarządzać komentarzami. Pomaga przygotować paczki i stworzyć dla nich odpowiednie druki.
Sello znacznie ułatwia kontakty z klientami dzięki kompleksowej obsłudze poczty elektronicznej. Umożliwia tworzenie serii listów za pomocą szablonów oraz automatyczne generowanie i wysyłanie wiadomości do kupujących (np. potwierdzenie otrzymania wpłaty, informacja o wysłaniu towaru itd.). Otrzymane e-maile zostają automatycznie podpięte do aukcji, transakcji, paczek i klientów.
Sello współpracuje z popularnymi systemami sprzedaży: Subiektem GT i Subiektem nexo. Dzięki temu można sprzedawać towary z systemu sprzedaży na aukcjach internetowych, wystawiać faktury, paragony itp.
Wybrane cechy produktu:
- obsługa serwisów z rodziny Allegro: alle, Aukro.cz oraz Molotok.ru;
- możliwość obserwowania przebiegu wszystkich aukcji w jednym miejscu;
- obsługa wielu kont z serwisów aukcyjnych;
- łatwe i szybkie przygotowywanie aukcji, tworzenie opisów, wiadomości do klientów i komentarzy dzięki wbudowanym szablonom;
- zbiorcze wystawianie aukcji;
- obsługa formularzy opcji dostaw i płatności Allegro;
- przeliczanie transakcji na inną walutę;
- zbiorcza obsługa paczek poprzez listy wysyłkowe;
- przygotowywanie wszystkich niezbędnych wydruków do paczek, w tym obsługa pul numerów nadawczych od Poczty Polskiej;
- możliwość dostosowania dostępnych wydruków do potrzeb użytkowników dzięki wbudowanemu edytorowi;
- jednoczesna obsługa wielu kont pocztowych;
- automatyczne rozpoznawanie i przypisywane wiadomości do klienta, aukcji, transakcji lub paczki;
- możliwość zdefiniowania wiadomości automatycznych, generowanych po pewnych zdarzeniach w programie, np. rejestracja wpłaty od klienta czy wysłanie paczki;
| - obsługa serwisu eBay w wersji polskiej, niemieckiej, angielskiej i amerykańskiej;
- pobieranie i wystawianie komentarzy do transakcji;
- możliwość pracy wielu użytkowników na wspólnej bazie danych;
- automatyczne wysyłanie i odbieranie danych;
- współpraca z Subiektem GT oraz Subiektem nexo (pobieranie informacji o towarach i ich stanach z systemu sprzedaży do Sello; wystawianie zamówień i dokumentów sprzedaży);
- przygotowywanie wydruków magazynowych zawierających listę towarów do danej paczki;
- reguły wiadomości pozwalające lepiej rozdzielać i segregować otrzymane wiadomości;
- szablony opisów aukcji, umożliwiające łatwe przygotowanie całej serii estetycznych aukcji;
- notatki do aukcji;
- ponowne wystawianie aukcji z uwzględnieniem towarów niesprzedanych:
- notatki dla transakcji i paczek możliwe do przenoszenia na wydruki oraz dokumenty w Subiekcie GT/Subiekcie nexo;
- wbudowany edytor wydruków.
|
Pomoc w uzyskaniu 90% zwrotu z US
Nasi sprzedawcy pomogą Państwu wypełnić odpowiednie zgłoszenia, aby sumaryczny koszt urządzenia fiskalnego był dla Państwa jak najmniejszy.
Fiskalizacja
Fiskalizacja to proces, w którym wprowadzamy numer NIP Państwa działalności do pamięci fiskalnej kasy. Dzięki temu mogą Państwo ewidencjonować sprzedaż na nabytym urządzeniu.
Programowanie urządzenia
Konfiguracja urządzenia tak, aby było ono w pełni gotowe do pracy w Państwa działalności. Ustawienia nagłówka, stawek VAT oraz zaprogramowania bazy towarowej według Państwa potrzeb.
Szkolenie z obsługi urządzenia
W pełni tłumaczymy jak obsługiwać urządzenie. Przeszkolimy jak dokonywać sprzedaży, jak wykonywać konieczne raporty oraz wytłumaczymy podstawy programowania kasy.
Pomoc serwisowa
Jeżeli macie Państwo jakikolwiek problem z urządzeniem fiskalnym nasi serwisanci pomogą rozwiać wszystkie niejasności oraz usunąć ewentualne awarie.
Dowóz do klienta i instalacja
Na Państwa zamówienie dowozimy urządzenia na terenie Warszawy i okolic. Podłączamy i konfigurujemy tak, aby mogli Państwo od razu z niego korzystać.
Dokumentacja do Urzędu Skarbowego
Każde zakupione urządzenie fiskalne musi zostać zgłoszone w odpowiednim Urzędzie Skarbowym. My wypełnimy wszelkie niezbędne dokumentacje, które są w nim wymagane.
Satysfakcja udanego zakupu
Połączenie wszystkich naszych usług sprawia że pomimo skomplikowanych przepisów i obsługi nasi klienci otrzymują gotowy do pracy produkt wraz z potrzebą wiedzą i wsparciem. Wspieramy przedsiębiorczych!
FirmaBiuroAmigo Wszystkie produkty zakupione na aukcjach AmigoPC wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej „Siódemka” lub do paczkomatów InPost. Dzięki temu przesyłki zawsze są ubezpieczone, oraz docierają pod adres najczęściej na następny dzień roboczy.
Paczkomaty wysyłane są codziennie.
Wysyłamy paczki również kurierem Pocztex48, możliwy jest też odbiór w punkcie e-przesyłka.
Nie zarabiamy na przesyłkach – ceny przesyłek odzwierciedlają realne ceny usług firm przewozowych, a wszystkie zakupy zrobione u nas danego dnia, wysyłane są jedną paczką.
W celu jak najszybszego zrealizowania zamówienia prosimy o precyzyjną informację dotyczącą odbioru/wysyłki w formularzu opcji dostawy Allegro.
Odbiór osobisty możliwy jest w naszym salonie w Warszawie i jest zawsze bezpłatny. Po dokonaniu zakupu nasz handlowiec kontaktuje się z Klientem w celu wybrania salonu AmigoPC , do którego dostarczymy zakupiony produkt. O dostępności produktu w wybranym salonie Klient jest informowany przez lokalny Dział Handlowy.
Centrum wysyłkowe
ul. Chłodna 35/37
00-867 Warszawa
31[zasłonięte]531 883-[zasłonięte]-264 [zasłonięte]@amigopc.pl Oferty i wyceny
482[zasłonięte]620 883-[zasłonięte]-191 [zasłonięte]@kasjer24.pl Zamówienia hurtowe
Współpraca handlowa
ul. Chłodna 35/37
00-867 Warszawa
[zasłonięte]@evotrade.pl Serwis
ul. Chłodna 35/37
00-867 Warszawa
883-[zasłonięte]-287 [zasłonięte]@amigopc.pl
Salon Warszawa
Ul. Chłodna 35/37
00-867 Warszawa
Pon-pt 10-18
883-[zasłonięte]-274 31[zasłonięte]633 [zasłonięte]@kasjer24.pl
Nasza firma działa w branży komputerowej od 1999 roku. Przez ten czas zdobyliśmy zaufanie wielu klientów, duże doświadczenie, oraz stabilną pozycję na rynku. Nieustannie podnosimy jakość naszych usług, oraz kwalifikacje, abyśmy w jak największym stopniu mogli sprostać wymaganiom Klientów.
Produkty które oferujemy, realnie posiadamy w magazynie, dlatego w większości przypadków wysyłka możliwa jest już w dniu zamówienia. Zaopatrujemy się tylko i wyłącznie u oficjalnych dystrybutorów, oraz u producentów sprzętu, co oznacza, że produkty zawsze są nowe, kompletne, a po zakupie objęte są właściwą dla danego produktu gwarancją. Staramy się jak najdokładniej opisywać aukcje, dlatego produkt, który dostaniesz będzie zawsze w 100% zgodny z opisem.
Za produkty zakupione na naszych aukcjach, można zapłacić w systemie ratalnym Santander. Umożliwiamy pełną obsługę kredytu ratalnego bez wychodzenia z domu.
Cała procedura związane z przyznaniem kredytu ratalnego odbywa się przez internet.
Koszt zakupów można rozłożyć od na 6 do 36 rat.
Aby zapłacić w systemie ratalnym, należy w formularzu opcji dostawy allegro wybrać płatność „Raty AmigoPC”
Następnie skontaktujemy się aby rozpocząć procedurę udzielenia kredytu.
Na każdy produkt kupiony na naszych aukcjach udzielamy gwarancji ważnej od 12 do 36 miesięcy. Warunkiem realizacji gwarancji jest posiadanie paragonu, lub faktury VAT, które zawsze otrzymujesz od nas przy zakupie.
Jeśli masz jakieś wątpliwości, chciałbyś uzyskać poradę, lub dokładniejsze informacje o produkcie, śmiało pisz do nas na adres [zasłonięte]@amigopc.pl lub dzwoń pod 883-[zasłonięte]-274.
Dane firmy
Evotrade Sp. z o.o.
ul. Ogrodowa 31/35
00-893 Warszawa
Nr konta bankowego:
BNP Paribas Bank
67 1600 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4624888 [zasłonięte] 700001