Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

InsERT Rewizor NEXO 3 stanowiska REWN3 FV23%

27-01-2015, 12:29
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 347 zł     
Użytkownik skynet-sc
numer aukcji: 4927128920
Miejscowość Wrocław
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 4   
Koniec: 27-01-2015 12:30:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Rewizor nexo (REWN3) 3 stanowiska

  • płynna zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe
  • elastyczne zarządzanie planami kont
  • rozbudowana dekretacja
  • ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT
  • ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • podstawowa ewidencja wynagrodzeń
  • wiele innych pomocnych funkcji

  • Rewizor nexo to nowoczesny system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości. Zastosowane technologie i rozwiązania interfejsowe sprawiają, że obsługa księgowa firmy staje się wygodniejsza i szybsza.

    Rewizor nexo wspiera księgowych na każdym etapie pracy: od zarządzania planami kont, dekretacji i księgowania, poprzez ewidencje VAT, pojazdów, umów i płac, obsługę środków trwałych, po wystawianie deklaracji skarbowych, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych oraz ewidencjonowanie i rozliczanie rozrachunków. Mimo bogatej funkcjonalności wyróżnia się prostą, intuicyjną obsługą.

    Rewizor nexo jest częścią InsERT nexo - zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo - system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej oraz Rachmistrz nexo - system finansowo-księgowy.


    Program nowy, nieotwierany, licencja komercyjna, wersja box.

    Jeśli mają Państwo wątpliwości dotyczące produktu, prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupu - z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.

    Dlaczego warto kupić akurat u nas?

    Ponieważ nasza firma na rynku obecna jest od 1993 roku i od początku związana jest z branżą IT. Stale się rozwijamy, o czym świadczy kolejne wyróżnienie "Gazele Biznesu".

    Najważniejsze możliwości Rewizora nexo:

    • płynna zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe;
    • obsługa etapowej pracy na okresie obrachunkowym: otwarcie i zamknięcie ksiąg; kwalifikowanie zapisów do "13. miesiąca";
    • elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego okresu obrachunkowego, automatyczne tworzenie kont kartotekowych, obsługa kont pozabilansowych;
    • rozbudowana dekretacja: podział dokumentów na dekrety i polecenia księgowania, różne stany dokumentu: w przygotowaniu, zatwierdzony i zaksięgowany;
    • ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności;
    • ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów;
    • podstawowa ewidencja wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
    • zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł, do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami;
    • ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej;
    • obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
    • obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (offline i online);
    • ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami na konta oraz z zapisami VAT;
    • wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników, podatek CIT (dla osób prawnych) oraz podatek VAT;
    • wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) z możliwością eksportu do programu Płatnik;
    • automatyczna dekretacja dokumentów księgowych oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
    • integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo;
    • możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej.

    Plan kont

    • Elastyczne zarządzanie okresami obrachunkowymi: płynne przejście z okresu rozliczeń uproszczonej księgowości z zachowaniem wszystkich danych historycznych wprowadzonych w Rachmistrzu nexo, możliwość przeniesienia ustawień z innego okresu.
    • Obsługa etapowej pracy na okresie obrachunkowym - wstępne/ostateczne otwarcie i wstępne/ostateczne zamknięcie ksiąg. Możliwość kwalifikowania dokumentów księgowych do "13. miesiąca".
    • Rozbudowana obsługa planu kont - możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego roku obrotowego, podłączanie kartotek księgowych.
    • Konto może posiadać stałą lub zmienną długość numerów analityki.
    • Instancjonowanie kont usprawniające obsługę dużej liczby kont analitycznych powstających przy stosowaniu złożonych planów kont z wykorzystaniem rozbudowanych kartotek.
    • Obsługa kont pozabilansowych, określanie kont specjalnych (wynik finansowy, koszty sprzedanych produktów) wpływających na wyliczanie sprawozdań.
    • Automatyczne tworzenie kont kartotekowych (na bazie elementów kartotek księgowych).

    Kartoteki księgowe

    • Kartoteki wzorcowe, na podstawie których można definiować nowe kartoteki.
    • Konto może posiadać stałą lub zmienną długość numerów analityki.
    • Możliwe jest definiowanie kartotek księgowych opartych o tę samą kartotekę wykorzystywaną w systemie (dzięki temu np. kontrahent może posiadać wiele różnych analityk).

    Księgi rachunkowe

    • Księgowość w InsERT nexo stanowi spójną całość - możliwe jest płynne przejście między różnymi formami księgowości z zachowaniem wszelkich danych kartotekowych, ewidencyjnych oraz dokumentów źródłowych.
    • Dekretacja nie wymaga określania typu relacji w grupie – system sam ją wyznacza.
    • Zapisy księgowe podzielone na stany odzwierciedlające etapy pracy (zapis w stanie roboczym, zapis w końcowej postaci wymagający weryfikacji, zapis zaksięgowany).
    • Podziału zapisów księgowych na dekrety i polecenia księgowania oraz znakowanie etapu pracy nad okresem obrachunkowym poprzez wstępne i ostateczne otwarcie bądź zamknięcie ksiąg rachunkowych.
    • Dla dowodów księgowych ujawnionych po rozliczeniu okresu obrachunkowego przeznaczono tzw. "13. miesiąc".
    • Możliwość dokonania opisu księgowego od strony dokumentu źródłowego (opis ten może decydować m.in. o sposobie importowania dokumentu).
    • Możliwość zdefiniowania dowolnej liczby schematów dla danego typu dokumentu i jego cechy (np. kategorii księgowej) poprzez określenie kolejności ich wykonania ręcznie (podobne warunkowanie zastosowano przy imporcie do ewidencji VAT).

    Dekretacja

    • Dekretowanie intuicyjne - podział dokumentów księgowych na dekrety i polecenia księgowania.
    • Zaawansowany moduł gromadzący obrazy księgowe dokumentów, z jego poziomu można dokonać własnego opisu księgowego do wykorzystania w automatycznej dekretacji wg schematów.
    • Znakowanie etapów pracy nad dekretowanym dokumentem – statusy księgowe: nowy, opisany, zaksięgowany. Monitowanie zmiany dokumentu księgowego po dokonanej dekretacji. Określanie blokady dokumentu źródłowego w zależności od wartości statusu księgowego.
    • Przesyłanie obrazów księgowych dokumentów Subiekta nexo do modułu Dekretacji dokumentów różnymi kanałami komunikacji: pracy lokalnej (na jednej bazie danych), online (praca zdalna wykorzystująca mechanizmy chmury w Internecie oraz dostarczanie dokumentów za pomocą plików.
    • Możliwość pobierania dokumentów z Gratyfikanta GT.
    • Wsparcie dekretacji poprzez wykorzystanie pieczęci księgowych, generowanie zapisów VAT, prowadzenie kont rozrachunkowych, obsługę dekretów walutowych.

    Schematy dekretacji

    • Możliwość zdefiniowania dowolnej liczby schematów dla danego typu dokumentu i jego cechy (np. kategorii księgowej) poprzez określenie kolejności ich wykonania ręcznie (podobne warunkowanie zastosowano przy imporcie do ewidencji VAT).

    Ewidencje VAT sprzedaży i zakupu

    • Ewidencja i rozliczanie podatku VAT: ewidencjonowanie dokumentów złożonych operacji gospodarczych (np.: zakupy zaopatrzeniowe i kosztowe, różne rodzaje odliczenia), obsługa transakcji VAT krajowych, wewnątrzwspólnotowych i pozaunijnych.
    • Rozliczanie VAT marża, korekt VAT, nieterminowych płatności (ulga za złe długi), VAT naliczanego po zapłacie (z wykorzystaniem rozliczeń rozrachunków).
    • Automatyczne wyliczanie deklaracji VAT-7/7K/7D i VAT-UE i ich korekt (miesięcznie lub kwartalnie).
    • Wsparcie podatników nie korzystających z rozliczenia VAT – komunikowanie momentu przekroczenia progu sprzedaży zwolnionej.
    • Zapisy VAT można zróżnicować pod kątem zawartości dokumentu, czyli określić różny skutek VAT dla pozycji (tzw. zapis złożony).

    Kasa

    • Operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane).
    • Kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony).
    • Możliwość zdefiniowania wielu stanowisk kasowych w obrębie jednej kasy (przydatne m.in. podczas korzystania z sesji kasowych, które są związane ze stanowiskiem oraz raportów kasowych, które dotyczą kasy).
    • Możliwość przypisania form płatności do stanowiska kasowego.
    • Raport kasowy to zbiorczy dokument, który może być przekazany bezpośrednio do księgowości (może być odzwierciedleniem jednej lub wielu sesji kasowych).
    • Możliwość rejestrowania środków w drodze i kończenia rozpoczętego transferu.

    Bank

    • Spójna obsługa operacji na rachunku bankowym bez względu na sposób prowadzenia rachunku (ewidencjonowanie ręczne, bankowość elektroniczna).
    • Bankowość elektroniczna offline i online.
    • Polecenie przelewu/wpłaty gotówkowej standardowe, podatkowe, ZUS-owe.
    • Możliwość rejestrowania środków w drodze, kończenie rozpoczętego transferu.

    Rozliczenia

    • Rozliczenia waluta obca – PLN.

    Rozrachunki

    • Podział płatności na rodzaje - dla każdego z nich można określić, jaki typ rozrachunku będzie tworzony dla płatności (np. KP rodzaju spłata tworzy spłatę należności, a rodzaju zaliczka tworzy zobowiązanie).
    • Dodatkowe tryby w schematach importu: tryb "podłącz lub przerwij import" i "podłącz lub rozlicz i powiel".

    Konfiguracja

    • Możliwość wykorzystania predefiniowanych słowników użytkownika i wykorzystanie ich elementów do opisu księgowego pozycji dokumentów do dekretacji.

    Wymagania systemowe programu

    • komputer z procesorem Core2Duo lub mocniejszy;
    • 4GB pamięci operacyjnej RAM lub więcej;
    • system operacyjny Windows XP SP3 lub nowszy (zalecany Windows 7 lub nowszy);
    • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2 (lub wersja wyższa) z zainstalowanym komponentem Full-Text Search.

    Zobacz nasze pozostałe aukcje:

    KomentarzePanelealle

    Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

    galerie przedmiotow na aukcje