Insert Rewizor GT
System finansowo-księgowy ułatwiający
prowadzenie
pełnej księgowości
CENA: 1069 ZŁ
GWARANCJA: 24 MIESIĄCE (PRODUCENTA)
Rewizor GT to profesjonalny system finansowo-księgowy dla
małych i średnich przedsiębiorstw. Program stworzony jest w oparciu o Ustawę
o Rachunkowości oraz dostosowany do wymogów Unii Europejskiej. Przeznaczony
zarówno dla samodzielnych księgowych jak i biur rachunkowych.
Rewizor GT posiada pełną
gamę funkcji potrzebnych do sprawnego prowadzenia księgi handlowej: od
administrowania planami kont, poprzez dekretację i księgowanie, zarządzanie
rozrachunkami, po obsługę środków trwałych.
Rewizor GT jest programem niezwykle prostym w obsłudze, o nowoczesnym
interfejsie zapewniającym najwyższą ergonomię i wygodę pracy. Dzięki
intuicyjnemu kreatorowi wdrożeniowemu początek pracy z programem nie sprawi
trudności nawet mniej wprawnym użytkownikom.
Rewizor GT to część składowa systemu InsERT GT - w pełni zintegrowanego
pakietu programów do prowadzenia firmy z sektora MSP, zawierającego także
program do obsługi sprzedaży - Subiekt GT, system kadrowo-płacowy -
Gratyfikant GT oraz system zarządzania relacjami z klientami - Gestor GT. W
Rewizorze GT możliwa jest podstawowa obsługa płac dzięki dołączanemu
bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT.
Najważniejsze cechy programu Rewizor GT
Profesjonalny system finansowo-księgowy dla małych i średnich
przedsiębiorstw.
Stworzony w oparciu o Ustawę o Rachunkowości.
Dostosowanie do wymogów i praktyk stosowanych w Unii Europejskiej.
Praca w podziale na lata obrotowe. Dowolna liczba lat obrotowych. Długość
roku obrotowego do 24 miesięcy.
Intuicyjny kreator wdrożeniowy umożliwiający określenie podstawowych
parametrów pracy, wygenerowanie lub przeniesienie z innego podmiotu planu
kont oraz definicji sprawozdań finansowych.
Elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu
kont, przeniesienia z innego roku obrotowego, automatycznie tworzenie kont
kartotekowych przez podłączanie kartotek, obsługa kont pozabilansowych i
inne.
Rozbudowana dekretacja: podział dokumentów księgowych na dekrety i dokumenty
zaksięgowane, automatyzacja wykonywanych czynności (tworzenie i rozliczanie
rozrachunków, generowanie zapisów VAT), obsługa dekretów walutowych,
wyszukiwanie kont za pomocą technologii InsTYNKTi wiele innych usprawnień.
Zaawansowane zarządzanie rozrachunkami (tworzenie i rozliczanie). Ścisłe
powiązanie rozrachunków z zapisami na kontach. Pełna historia rozrachunków.
Rozrachunki wspólne z Subiektem GT.
Ewidencja i rozliczanie podatku VAT w pełni zgodne z aktualnie obowiązującą
ustawą: ewidencjonowanie transakcji VAT krajowych (dostawy i nabycia),
wewnątrzwspólnotowych (WNT i WDT) oraz pozaunijnych (eksport towarów, import
towarów). Automatyczne wyliczanie deklaracji VAT-7/7K - rozliczanie
miesięczne lub kwartalne.
Automatyczne tworzenie dekretów księgowych za pomocą dekretacji kontekstowej
i importu. Rozbudowane schematy importu. Szczególne wsparcie dla
użytkowników pracujących jednocześnie na Subiekcie GT i Rewizorze GT (moduł
Dokumenty do dekretacji).
Funkcje specjalnie przygotowane dla biur rachunkowych: obsługa dowolnej
liczby podmiotów gospodarczych, przenoszenie planów kont z innych podmiotów,
zbiorcze operacje na licencjach, import dokumentów z pliku wygenerowanego
przez zdalnego Subiekta GT, archiwizacja wszystkich podmiotów jednocześnie i
inne.
Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz
operacji z nimi związanych.
Definiowanie i wyliczanie szeregu sprawozdań i zestawień finansowych oraz
deklaracji skarbowych.
Obsługa płac za pomocą dołączanego do Rewizora GT programu mikroGratyfikant
GT.
Tworzenie wydruków graficznych (wszystkie) i tekstowych (główne).
Zaawansowane zarządzanie wydrukami graficznymi z poziomu programu.
Kolejny produkt wchodzący w skład cieszącej się dużym uznaniem linii InsERT
GT, w pełni zintegrowany z systemem Subiekt GT.
Nowoczesne rozwiązania interfejsowe zapewniające najwyższą ergonomię i
wygodę pracy (zakładki, rozbudowana parametryzacja list, zarządzanie
kolumnami i wiele innych).
Intuicyjność i kontekstowość pracy (dekretacja kontekstowa, moduły pokrewne,
parametry i zestawienia kontekstowe i inne).
Motor bazy danych Microsoft SQL Server 2000, 2005 lub 2008 zapewniający
wysoką wydajność i bezpieczeństwo pracy.
Praca w sieci komputerowej lub na pojedynczym stanowisku.
Plan kont i kartoteki powiązane
Możliwość automatycznego wygenerowania wzorcowego planu kont zależnego od
profilu prowadzonej działalności gospodarczej.
Możliwość przeniesienia planu kont z dowolnego podmiotu i roku obrotowego.
Obsługa kont bilansowych, wynikowych i pozabilansowych (zapis jednostronny
nie uwzględniany w bilansowaniu dekretów księgowych).
Obsługa kont rozrachunkowych. Dotyczy tylko kont kartotekowych powstałych
przez podłączenie kartotek stałych: odbiorców, dostawców, pracowników,
urzędów skarbowych i oddziałów ZUS lub kartotek filtrowanych opartych w/w
kartotekach stałych.
Możliwość zdefiniowania 2 dodatkowych nazw konta (do wykorzystania w
zestawieniach własnych).
Osobny moduł do zarządzania kartotekami powiązanymi, czyli kartotekami,
które można podłączać w planie kont.
Obsługa 13 kartotek stałych: dostawców, odbiorców, pracowników, wspólników,
urzędów skarbowych, oddziałów ZUS, środków trwałych, wartości materialnych i
prawnych, rachunków bankowych, kas gotówkowych, magazynów, miejsc
powstawania kosztów oraz grup towarowych.
Obsługa kartotek filtrowanych, definiowanych na podstawie kartotek stałych,
np. Odbiorcy z krajów Unii Europejskiej.
Obsługa kartotek zwykłych, definiowalnych dowolnie przez użytkownika, np.
Zlecenia produkcyjne.
Automatyczne generowanie kont dla wszystkich pozycji danej kartoteki
(funkcja Podłącz kartotekę).
Elastyczne narzędzie do zarządzania numerami analityk dla kont kartotekowych
(funkcja Elementy kartoteki).
Możliwość przypisania stawki VAT do konta służąca do automatycznego
wprowadzania zapisów do ewidencji VAT.
Precyzyjne wyszukiwanie (F7) i filtrowanie (F8) planu kont wg zadanych
kryteriów z wykorzystaniem technologii InsTYNKT.
Wygodny informator o koncie, zawierający informacje o zapisach na koncie,
stanie konta oraz o wykorzystaniu konta w definicjach sprawozdań finansowych
i deklaracjach.
Możliwość przeniesienia bilansu zamknięcia z poprzedniego roku obrotowego
jako bilans otwarcia roku bieżącego w dowolnym momencie pracy z programem.
Wprowadzanie ręczne, zatwierdzanie, korygowanie i drukowanie bilansu
otwarcia.
Ewidencje księgowe
Ewidencjonowanie dokumentów księgowych z podziałem na lata obrotowe. Dowolna
liczba lat obrotowych. Długość roku obrotowego do 24 miesięcy.
Ewidencjonowanie dokumentów księgowych w rejestrach (dowolna liczba
rejestrów księgowych, rozbudowane definicje).
Postać dekretu Konto | Kwota Wn | Kwota Ma umożliwiająca wprowadzenie wielu
dodatkowych informacji o każdym zapisie na konto (11 dostępnych kolumn).
Możliwość określenia kontroli bilansowania dekretu księgowego: wg grup
dekretu lub wg całości dekretu.
Obsługa kont przeciwstawnych - tylko gdy zapisy są wprowadzane z kontrolą
bilansowania wg grup dekretu.
Pełna zgodność zapisów wprowadzonych na konta rozrachunkowe z należnościami
i zobowiązaniami ewidencjonowanymi w modułach rozrachunkowych.
Możliwość automatycznego tworzenia rozrachunków do zapisów na kontach
rozrachunkowych (w dowolnej walucie).
Możliwość podłączania rozrachunków istniejących i niepowiązanych z dekretami
(np. utworzonych ręcznie w Subiekcie GT) do zapisów na kontach
rozrachunkowych.
Możliwość automatycznego rozliczania rozrachunków w trakcie wprowadzania
dokumentów księgowych. Do wyboru 4 sposoby rozliczania: wg daty powstania,
wg terminu płatności, wg numeru transakcji oraz wg kwoty rozrachunku.
Możliwość wprowadzania dekretów jednowalutowych i wielowalutowych
(określanie waluty i kursu dla każdego zapisu na konto).
Kontrola różnic zaokrągleń wynikających z przeliczeń dekretów walutowych na
PLN (zapis różnicy na konto zdefiniowane w parametrach planu kont).
Możliwość automatycznego generowania zapisów VAT na podstawie zapisów na
kontach (na podstawie stawki VAT przypisanej do konta oraz definicji
rejestru księgowego).
Kontrola zgodności zapisów na kontach z zapisami w ewidencji VAT.
Kontrola kręgu kosztów (program sprawdza, czy wprowadzono zapisy na konta
zdefiniowane w parametrach planu kont).
Bogate możliwości wyboru konta w dekretacji: za pomocą listy, Instynktu,
konta, a dla kont kartotekowych odbiorców i dostawców dodatkowo wg
Instynktu, symbolu lub NIP-u kontrahenta.
Możliwość wprowadzania szablonowych dekretów z wykorzystaniem wcześniej
zdefiniowanych pieczęci księgowych.
Możliwość dowolnego poprawiania (i usuwania) dekretów księgowych do momentu
ich zaksięgowania.
Nadawanie numeru dziennika i numeru pozycji w dzienniku dokumentom księgowym
w momencie ich księgowania.
Możliwość wyliczenia potwierdzenia salda dla kontrahenta na dowolny dzień
(na podstawie zapisów wprowadzonych na kontach rozrachunkowych).
Zestawienie Ślad rewizyjny obrazujące kto, kiedy i jakie operacje wykonywał
na dokumentach księgowych.
Ewidencje VAT widoczne jako osobne moduły (podobnie jak w Rachmistrzu GT).
Możliwość wprowadzania zapisów najpierw do ewidencji VAT, a następnie ich
zadekretowania na podstawie zdefiniowanych wcześniej schematów dekretacji.
Obsługa podatku niepodlegającego odliczeniu przy zakupach pojazdów "nieciężarowych".
Obsługa podatku niepodlegającego odliczeniu przy zakupach paliw do pojazdów
"nieciężarowych".
Możliwość wykonywania typowych przeksięgowań za pomocą wcześniej
zdefiniowanych automatów przeksięgowań.
Możliwość zamknięcia roku obrotowego (nie można jednak zmodyfikować ani
dopisać żadnego dokumentu księgowego w roku, który został zamknięty).
Finanse i rozrachunki
Ewidencjonowanie dokumentów kasowych (KP, KW) w definiowanych przez
użytkownika kasach gotówkowych. Numeracja indywidualna dla każdej kasy.
Moduł wspólny z Subiektem GT.
Ewidencjonowanie operacji bankowych (wpłata na konto, wypłata z konta) z
podziałem na rachunki bankowe podmiotu. Moduł wspólny z Subiektem GT.
Obsługa wyciągów bankowych agregujących operacje bankowe w postaci jednego
dokumentu.
Automatyczna dekretacja zatwierdzonych wyciągów bankowych za pomocą
mechanizmów Importu z wykorzystaniem wcześniej zdefiniowanych schematów
importu.
Możliwość dopisywania transferów bankowych pomiędzy kontami podmiotu -
automatycznie tworzone są operacje wpłaty i wypłaty z konta.
Możliwość określania statusów uzgodnienia operacji bankowych (operacja do
uzgodnienia/uzgodniona/nieuzgodniona) z wykorzystaniem numerów wyciągów
bankowych.
Prowadzenie rachunków bankowych w dowolnej walucie - operacje bankowe muszą
być ewidencjonowane w walucie danego rachunku.
Automatyczna dekretacja dokumentów kasowych i operacji bankowych za pomocą
dekretacji kontekstowej lub importu. Wymaga wcześniej zdefiniowanych
schematów importu.
Moduły rozrachunkowe wspólne dla Rewizora GT i Subiekta GT.
Obsługa 4 rodzajów rozrachunków: (N) należności, (Z) zobowiązania, (SN)
spłaty należności, (SZ) spłaty zobowiązania.
Ewidencjonowanie rozrachunków dla: odbiorców, dostawców, pracowników,
urzędów skarbowych i oddziałów ZUS.
Automatyczne generowanie rozrachunków: poprzez dekretację na kontach
rozrachunkowych, przez wprowadzenie dokumentu kasowego lub operacji
bankowej, przez wystawienie dokumentu handlowego w Subiekcie GT. Dostępna
również możliwość wprowadzenia ręcznego rozrachunków.
Wiele sposobów rozliczania rozrachunków: pojedynczo, zbiorczo, przez
skojarzenie z nierozliczonymi rozrachunkami przeciwnego typu, za pomocą
dokumentu kompensacyjnego oraz automatycznie podczas wprowadzania dekretów
księgowych.
Możliwość wprowadzenia rozrachunków w bilansie otwarcia kont kartotekowych.
Nierozliczone rozrachunki w danym roku obrotowym przechodzą automatycznie
jako rozrachunki nierozliczone powiązane z bilansem otwarcia roku
następnego. Wymagane jest przeniesienie bilansu zamknięcia jako bilansu
otwarcia roku następnego.
Obsługa programu źródłowego (Rewizor GT lub Subiekt GT) oraz źródła
rozrachunku (dekret księgowy, dokument subiekta, zapis w BO i inne) w
modułach rozrachunkowych.
Obsługa cesji rozrachunku w sytuacji dekretacji dokumentów handlowych
Subiekta GT płatnych kartą płatniczą lub ratalnie. Należność na centrum
autoryzacji kart płatniczych jest automatycznie wiązana ze spłatą należności
na płatnika (odbiorcę dokumentu).
Pełna historia rozrachunków - możliwość obejrzenia stanu rozrachunków na
dowolny dzień (3 zestawienia standardowe).
Potwierdzenie sald na dany dzień liczone z zapisów na kontach
rozrachunkowych (dostępne z poziomu modułu Dekretacja i księgowanie).
Moduł Kompensaty, umożliwiający ewidencjonowanie dokumentów kompensacyjnych.
Obsługa 3 stanów dokumentu kompensacyjnego: propozycja kompensacyjna,
kompensata zrealizowana oraz kompensata odrzucona.
Możliwość dekretacji dokumentów kompensacyjnych zrealizowanych. Wymaga
wcześniejszego stworzenia schematów importu.
Upgrade rozrachunków wprowadzonych we wcześniejszych wersjach Subiekta GT:
od wersji 1.03 wartością rozrachunku wynikającą z dokumentu handlowego jest
cała wartość dokumentu (kwota do zapłaty), a automatyczne dokumenty kasowe
są potraktowane jako automatyczne spłaty rozrachunków.
Środki trwałe
Ewidencjonowanie środków trwałych z podziałem na grupy KŚT.
Ewidencjonowanie wartości niematerialnych i prawnych z podziałem na rodzaje
WNiP.
Możliwość podłączenia w planie kont kartotek stałych ST i WNiP oraz kartotek
filtrowanych wg grup KŚT lub rodzajów WNiP.
Ewidencjonowanie podstawowych operacji na środkach trwałych: przyjęcia (OT),
modernizacji (MO), przesunięcia (PT), likwidacji (LT), sprzedaży (ST),
nieodpłatnego przekazania (NP) oraz amortyzacji (AM).
Jednoczesna amortyzacja podatkowa i bilansowa ŚT i WNiP.
Obsługa metod amortyzacji liniowej i degresywnej oraz możliwość
jednorazowego odpisania całego umorzenia w koszty (tzw. amortyzacja
jednorazowa).
Obsługa wzorców planów amortyzacji: miesięcznego, kwartalnego i rocznego.
Możliwość ustalenia indywidualnych odpisów amortyzacyjnych dla każdego
środka trwałego.
Możliwość automatycznego zadekretowania wszystkich operacji na środkach
trwałych, na podstawie wcześniej zdefiniowanych schematów importu.
Możliwość zbiorczej dekretacji operacji amortyzacji ŚT i WNiP w postaci
jednego dekretu księgowego.
Import i dekretacja kontekstowa
Automatyczne tworzenie dekretów księgowych za pomocą funkcji narzędziowej
Import (z Subiekta GT,mikroGratyfikanta GT lub z pliku komunikacji) lub
dekretacji kontekstowej (wywoływanej z poziomu modułówRewizora GT).
Wspólne schematy importu dla importu i dekretacji kontekstowej.
Możliwość tworzenia schematów importu i dekretacji dla 42 typów dokumentów:
handlowych, magazynowych, kasowych, bankowych, kompensat, operacji na
środkach trwałych, dokumentach płacowych oraz ewidencji VAT sprzedaży i
zakupu.
Możliwość wykorzystania w schematach importu kwot stałych (występujących w
dokumentach źródłowych) oraz definiowanych przez użytkownika (uzupełnianych
w trakcie dekretacji lub importu).
Możliwość tworzenia schematów importu i dekretacji jednocześnie do ewidencji
VAT i księgi handlowej.
Rozróżnianie schematów importu dla danego typu dokumentu wg kategorii,
transakcji VAT oraz magazynu (dla dokumentów handlowych), ewidencji VAT (dla
zapisów w ewidencji VAT), kasy lub banku (odpowiednio dla dokumentów
kasowych i bankowych).
Możliwość powielania schematów importu.
Możliwość dekretacji kontekstowej dostępnej z poziomu następujących modułów:
Ewidencja VAT zakupu, Ewidencja VAT sprzedaży, Operacje na środkach
trwałych, Dokumenty kasowe, Operacje bankowe, Kompensaty oraz modułu
specjalnego Dokumenty do dekretacji.
Trzy sposoby dekretacji kontekstowej: dekretacja z potwierdzeniem (dekret
księgowy zostaje otwarty do edycji), dekretacja automatyczna oraz dekretacja
wg schematu (przed zadekretowaniem użytkownik wskazuje schemat, wg którego
ma zostać zadekretowany dokument).
Moduł specjalny Dokumenty do dekretacji przeznaczony dla firm pracujących
jednocześnie na Rewizorze GT i innych programach linii InsERT GT. W module
pojawiają się dokumenty, które księgowy może przeglądać (F9) i dekretować
kontekstowo dowolnym sposobem.
Blokowanie edycji dokumentów w Subiekcie GT, które zostały zadekretowane na
kontach rozrachunkowych. Modyfikacja dokumentu możliwa tylko przez wycofanie
dekretacji przez księgowego.
Import dokumentów z Subiekta GT i mikroGratyfikanta GT pracującego na tym
samym podmiocie lub z pliku komunikacji wysłanego ze zdalnego Subiekta GT
(funkcjonalność przeznaczona dla biur rachunkowych).
Możliwość określenia sposobu synchronizacji kartoteki kontrahentów podczas
odczytywania danych z oddziałów: wg symbolu lub wg NIP-u.
Kartoteki
Kartoteka kontrahentów z podziałem na odbiorców i dostawców.
Określenie obsługi numerów analityk dla kontrahentów. Do wyboru są dwa
warianty: wspólny numer analityki dla odbiorców i dostawców oraz oddzielne
numery analityk dla odbiorców i dostawców.
Nadawanie kolejnego numeru analityki w edycji pozycji kartotekowej za pomocą
klawisza F7.
Kartoteka wspólników i właścicieli. Wprowadzanie informacji niezbędnych do
prawidłowego wyliczenia deklaracji PIT-5 (sposób naliczenia składek na
ubezpieczenia społeczne, udział procentowy, liniowe lub progresywne
rozliczanie z podatku dochodowego) oraz danych do deklaracji ZUS (określenie
kodu ubezpieczenia, wybór deklaracji, kwoty wypłacanych zasiłków).
Kartoteka instytucji z podziałem na urzędy skarbowe, oddziały ZUS oraz Inne.
Dla urzędów skarbowych możliwość określenia osobnych numerów rachunków
bankowych dla celów podatków PIT, VAT i CIT. Są one wykorzystywane przy
drukowaniu przelewów do deklaracji skarbowych.
Obsługa wielu innych słowników kartotekowych zebranych w module Słowniki.
Deklaracje
Obsługa deklaracji i raportów na potrzeby podatku dochodowego.
Obsługa deklaracji VAT: VAT-7/7K, VAT-UE.
Obsługa pozostałych deklaracji związanych z płacami (dostępne w
mikroGratyfikancie GT).
Dla odpowiednich deklaracji i raportów możliwość określenia definicji pól z
zapisów wprowadzonych na kontach.
Możliwość wydruku poleceń przelewu do wyliczonych deklaracji i raportów.
Wymagane jest wcześniejsze zdefiniowanie odpowiednich rachunków bankowych w
kartotece Instytucji.
Pełna historia wzorców deklaracji i raportów.
Zaawansowana funkcja administracyjna: możliwość zmiany sposobu wyliczania
każdego pola w każdym wzorcu deklaracji lub raportów (Parametry-Wersje
deklaracji).
Możliwość naliczania danych do deklaracji ZUS: RZA, RCA oraz DRA. Źródłem
danych są składki dla wspólników, oraz składki dla pracowników z wynagrodzeń
z tytułu umów o pracę i rachunków do umów cywilnoprawnych.
Możliwość wysłania wygenerowanego pliku KDU do programu Płatnik. Wymagane
jest wcześniejsze określenie nazwy krótkiej podmiotu dla programu Płatnik
(Parametry-Dane podmiotu).
Sprawozdania finansowe i zestawienia
Osobny moduł Sprawozdania, służący do zarządzania sprawozdaniami
finansowymi: definiowaniem, wyliczaniem i wydrukiem.
Obsługa sprawozdań finansowych: bilansu, rachunku zysków i strat (wariant
kalkulacyjny i porównawczy) oraz raportu z przepływów pieniężnych (liczonych
metodą pośrednią i bezpośrednią).
Definiowanie sprawozdań finansowych na podstawie zapisów na kontach.
Definicje są związane z rokiem obrotowym.
Definiowanie deklaracji i raportów związanych z podatkiem dochodowym za
pomocą tego samego mechanizmu. Definicje tych deklaracji znajdują się
zarówno w module Deklaracje skarbowe, jak i
Sprawozdania.
Możliwość wygenerowania definicji sprawozdań finansowych w kreatorze
wdrożeniowym (na podstawie danych podmiotu) lub przeniesienia ich z innego
roku obrotowego (wraz z planem kont).
Możliwość wydruku definicji sprawozdań finansowych.
Możliwość jednoczesnego definiowania, wyliczania i wydruku obu wariantów
RZSu i PP w danym roku obrotowym. Jeden z wariantów jest ustawiany jako
domyślny.
Ponad 40 standardowych zestawień dostępnych w Rewizorze GT. W tym główne
zestawienia finansowo-księgowe: dziennik, ZSO, stan konta, zapisy na koncie,
ślad rewizyjny oraz raporty z ewidencji VAT.
Możliwość tworzenia i podłączania zestawień własnych poprzez zdefiniowanie
zapytań w języku SQL. Zestawienia te można definiować w programie lub
wczytać z pliku.
Możliwość podłączania własnych zestawień typu COM.
Możliwość podłączania zestawień własnych typu XML.
mikroGratyfikant GT
Osobny program dołączony do Rewizora GT służący do obsługi płac.
Możliwość podłączania danych z ewidencji pracowników w planie kont jako
kartoteki powiązanej.
Ewidencja umów o pracę oraz generowanie na ich podstawie list płac z
wypłatami.
Możliwość drukowania przelewów do wypłat.
Ewidencja umów cywilnoprawnych oraz generowanie na ich podstawie rachunków.
Podstawowe wydruki płacowe: umowa o pracę, umowa cywilnoprawna, rachunek do
umowy cywilnoprawnej, lista płac, karta wynagrodzeń, przelew do wypłaty i
inne.
Możliwość generowania dodatkowych deklaracji związanych z płacami i
podatkiem dochodowym w kontekście pracowników.
Możliwość elastycznego definiowania składników płacowych i dodawania ich do
umowy o pracę. Na ich podstawie są automatycznie wyliczane wypłaty główne.
Możliwość importu list płac i rachunków do umów cywilnoprawnych do Rewizora
GT - tworzenie dekretów księgowych.
Pozostałe cechy
Rozbudowane parametry i słowniki. Zebrane w dedykowanych i osobnych
modułach. Dodatkowo, kontekstowo wybrane parametry i słowniki są również
dostępne z poziomu każdego modułu.
Możliwość blokady okresu dla całego Rewizora GT: ustawianie daty, poniżej
której nie można modyfikować ani wprowadzać nowych zapisów. Funkcjonalność
niezależna od zdefiniowanych lat obrotowych i zamykania roku obrotowego.
Bogate możliwości zarządzania wzorcami wydruku: wzorce stałe i użytkownika,
możliwość tworzenia własnych wzorców (powielanie istniejących), możliwość
modyfikacji parametrów we wzorcach własnych, możliwość eksportu i importu
graficznych wzorców wydruku w formacie Crystal Reports 8.5 i wiele innych.
Możliwość szczegółowego określenia uprawnień do wszystkich opcji w programie
(Słowniki-Personel).
Obsługa programu za pomocą klawiatury.
Przeniesienie danych z innych systemów finansowo-księgowych firmy InsERT:
Rewizora 3 (EURO),Rewizora dla Windows. Możliwość przeniesienia danych do
istniejącego podmiotu w systemie InsERT GT (na którym pracuje tylko Subiekt
GT, a więc z formą księgowości "nieokreślona").
Możliwość usunięcia danych Rachmistrza GT i Rewizora GT z poziomu programu
serwisowego (Podmiot-Usuń dane Rachmistrza GT oraz Podmiot-Usuń dane
Rewizora GT).
Rozbudowana archiwizacja danych: możliwość archiwizacji w trakcie pracy
programu, archiwizacja pojedynczego podmiotu lub wszystkich (funkcjonalność
dla biur rachunkowych), ustawianie harmonogramu archiwizacji, dowolne
tworzenie nazwy archiwum, możliwość ustalania kompresji archiwum oraz
możliwość zabezpieczenia archiwum hasłem.