Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

InsERT RACHMISTRZ nexo ROZBUDOWA o 3 stanowiska FV

19-05-2014, 12:34
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 499 zł     
Użytkownik agnieszka369
numer aukcji: 4255393792
Miejscowość Ozarow Mazowiecki
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 1   
Koniec: 18-06-2014 12:21:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Bez tytułu 1

O mnie | Moje Aukcje | Moje Komentarze


Siedziba Firmy

ARD-SOFT

Konotopa Ul. Piwna 2
05-850 Ożarów Mazowiecki

Odbiór Osobisty

Odbiór osobisty jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:00
Pod adresem:

ARD-SOFT
Konotopa, ul.Piwna 2
05-850

Ożarów Mazowiecki

na dole aukcji widnieje zamieszczona
mapka z dojazdem

Kontakt

W razie pytań skontaktuj się ze mną. Od 8:30 do 16:00 Pn-Pt

 

Sebastian Załucki

 

Tel : 022 [zasłonięte] 91 wew. 106

 

GG: [zasłonięte]57699

sebastian.ardsoft@interia.pl

 

Wysyłka

 

Przesyłka ekspresowa

- 15 zł przelew
- 19 zł pobranie


Poczta polska


- 12 zł list polecony priorytetowy

 

Rachunek Bankowy
„ARD-SOFT” Agnieszka Krystyna Wedziuk
Ul. HARCERSKA 30
05-820 PIASTÓW


Bank Spółdzielczy

03 8002 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0043410 [zasłonięte] 202201
InsERT RACHMISTRZ nexo rozbudowa o 3 stanowiska


 

 

Rachmistrz nexo to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Bogata funkcjonalność i prosta, intuicyjna obsługa to atuty, które sprawiają, że ewidencja księgowa z Rachmistrzem nexo przebiega szybko i sprawnie.

Rachmistrz nexo został wyposażony w szereg rozbudowanych funkcji ułatwiających prowadzenie księgowości (od ewidencji VAT, umów i płac, środków trwałych i pojazdów, przez wystawianie deklaracji skarbowych i ZUS, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, po rozliczanie rozrachunków). Zaletami programu są m.in. automatyczna dekretacja dokumentów oraz elastyczna obsługa finansów i rozrachunków.

Rachmistrz nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej oraz Rewizor nexo – system finansowo-księgowy.

 

Najważniejsze możliwości Rachmistrza nexo:

  • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (płynne przejście między różnymi formami księgowości);
  • ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów,  sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności;
  • ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów;
  • podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
  • zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł (EP), do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami;
  • ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej;
  • obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
  • obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (off-line i on-line);
  • ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami księgowymi KPiR bądź EP oraz z zapisami VAT;
  • wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników oraz podatek VAT;
  • wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik;
  • automatyczna dekretacja do KPiR lub EP oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
  • integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo;
  • możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej.
SZCZEGÓŁOWY OPIS

KPiR i EP

  • Obsługa księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego.
  • Elastyczne zarządzanie okresami obrachunkowymi różnych form księgowości: płynne przejście z okresu rozliczeń pełnej księgowości na KPiR bądź EP z zachowaniem wszystkich danych historycznych wprowadzonych w Rewizorze nexo.
  • Możliwość przeniesienia ustawień z poprzedniego okresu obrachunkowego.
  • Intuicyjne ewidencjonowanie zapisów w KPiR i EP uwzględniające aspekty np. rozpoczęcia pracy z programem (bilans otwarcia dla KPiR bądź EP), ewidencjonowanie wartości remanentów, korekt uzyskania przychodów wynikających z niezapłacenia nabyć towarów.
  • Możliwość dokonania opisu księgowego od strony dokumentu źródłowego (opis ten może decydować m.in. o sposobie importowania dokumentu).

Dekretacja

  • Zaawansowany moduł gromadzący obrazy księgowe dokumentów (Dekretacja dokumentów), z poziomu którego dokonać można własnego opisu księgowego do wykorzystania w automatycznej dekretacji wg schematów.
  • Znakowanie etapów pracy nad dekretowanym dokumentem – statusy księgowe: nowy, opisany, zaksięgowany. Monitowanie zmiany dokumentu księgowego po dokonanej dekretacji. Określanie blokady dokumentu źródłowego w zależności od wartości statusu księgowego.
  • Przesyłanie obrazów księgowych dokumentów Subiekta nexo do modułu Dekretacji dokumentów różnymi kanałami komunikacji: pracy lokalnej (na jednej bazie danych), online (praca zdalna wykorzystująca mechanizmy chmury w Internecie oraz dostarczanie dokumentów za pomocą plików.
  • Możliwość pobierania dokumentów z Gratyfikanta GT. 

Schematy dekretacji

  • Możliwość zdefiniowania dowolnej liczby schematów dla danego typu dokumentu i jego cechy (np. kategorii księgowej) poprzez określenie kolejności ich wykonania ręcznie (podobne warunkowanie zastosowano przy imporcie do ewidencji VAT).

Ewidencje VAT sprzedaży i zakupu

  • Ewidencja i rozliczanie podatku VAT: ewidencjonowanie dokumentów złożonych operacji gospodarczych (np.: zakupy zaopatrzeniowe i kosztowe, różne rodzaje odliczenia), obsługa transakcji VAT krajowych, wewnątrzwspólnotowych i pozaunijnych.
  • Rozliczanie VAT marża, korekt VAT, nieterminowych płatności (ulga za złe długi), VAT naliczanego po zapłacie (z wykorzystaniem rozliczeń rozrachunków). 
  • Automatyczne wyliczanie deklaracji VAT-7/7K/7D i VAT-UE i ich korekt (miesięcznie lub kwartalnie).
  • Wsparcie podatników nie korzystających z rozliczenia VAT – komunikowanie momentu przekroczenia progu sprzedaży zwolnionej.
  • Zapisy VAT  można zróżnicować pod kątem zawartości dokumentu, czyli określić różny skutek VAT dla pozycji (tzw. zapis złożony).

Środki trwałe

  • Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz operacji związanych z nimi. 
  • Możliwość ewidencjonowania operacji wg amortyzacji podatkowej i bilansowej z uwzględnieniem wartości stanowiącej koszty uzyskania przychodu i wartości przypadającej na miejsca użytkowania środków trwałych  

Umowy i płace

  • Podstawowa obsługa kadr i płac – umowy o pracę oraz cywilnoprawne wraz z obsługą naliczeń ZUS.
  • Eksport danych do programu Płatnik w wersji nie niższej niż 9.01.001.

Ewidencje pomocnicze

  • Ewidencje pomocnicze: przejazdów, remanentów dla wszystkich form księgowości.
  • Ewidencja pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej wraz z obsługą eksploatacji samochodów, motocykli oraz motorowerów należących do pracowników, wspólników oraz osób współpracujących.
  • Możliwość zaewidencjonowania ryczałtu na użytkowanie pojazdu pracownika do celów służbowych.
  • Zaawansowany system rozliczeń właścicielskich  wspierających rozliczenie podatku od przychodów ewidencjonowanych:  od składek ZUS wspólnika (także z innych źródeł, przez ewidencję przychodów z etatu lub innych form działalności gospodarczej oraz straty z lat ubiegłych, do odliczeń, doliczeń i obniżek związanych z ulgami na dzieci oraz innymi ulgami związanymi z podatkiem.
  • Naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych w ujęciu miesięcznym bądź kwartalnym. Uwzględnienie naliczeń rozliczeń właścicielskich w rozliczeniu zaliczek na podatek dochodowy wspólników.
  • Możliwość ewidencjonowania osób współpracujących wraz z wyliczaniem składek oraz deklaracji ZUS, a także wspólnego rozliczania wspólnika ze współmałżonkiem.

Kasa

  • Operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane).
  • Kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych  i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony).
  • Możliwość zdefiniowania wielu stanowisk kasowych w obrębie jednej kasy (przydatne m.in.  podczas korzystania z sesji kasowych, które są związane ze stanowiskiem oraz raportów kasowych, które dotyczą kasy).
  • Możliwość przypisania form płatności do stanowiska kasowego.
  • Raport kasowy to zbiorczy dokument, który może być przekazany bezpośrednio do księgowości (może być odzwierciedleniem jednej lub wielu sesji kasowych).
  • Możliwość rejestrowania środków w drodze i kończenia rozpoczętego transferu.

Bank

  • Spójna obsługa operacji na rachunku bankowym bez względu na sposób prowadzenia rachunku (ewidencjonowanie ręczne, bankowość elektroniczna).
  • Bankowość elektroniczna offline i online.
  • Polecenie przelewu/wpłaty gotówkowej standardowe, podatkowe, ZUS-owe.
  • Możliwość rejestrowania środków w drodze, kończenie rozpoczętego transferu.

Rozliczenia

  • Rozliczenia waluta obca – PLN.

Rozrachunki

  • Podział płatności na rodzaje - dla każdego z nich można określić, jaki typ rozrachunku będzie tworzony dla płatności (np. KP rodzaju spłata tworzy spłatę należności, a rodzaju zaliczka tworzy zobowiązanie).  
  • Udostępnienie finansów. Integracja z KPiR oraz VAT.

Konfiguracja   

  • Możliwość wykorzystania predefiniowanych słowników użytkownika i wykorzystanie ich elementów do opisu księgowego pozycji dokumentów do dekretacji.