Nowość: e-Archiwizacja!
e-Archiwizacja to bezpieczny i wygodny sposób archiwizowania danych zgromadzonych w systemie InsERT GT. Usługa polega na tworzeniu kopii zapasowych online z wykorzystaniem chmury. Ta nowoczesna forma archiwizacji pozwala uniknąć typowych dla standardowej metody zagrożeń, takich jak: awaria sprzętu, uszkodzenia mechaniczne, przypadkowe skasowanie plików, kradzież czy dostęp osób niepowołanych. e-Archiwizacja zapewnia również ochronę cennych danych przed zagrożeniami z internetu (wirusy, programy szpiegowskie, itp.). Wszystko to sprawia, że e-Archiwizacja to niezwykle pewny sposób zabezpieczania danych.
Dlaczego warto
- Bezpieczeństwo - dostęp do danych ma tylko użytkownik poprzez login i hasło nadawane podczas zakładania konta. Wysyłane pliki archiwów są przechowywane w postaci szyfrowanej i nie ma do nich dostępu nikt poza użytkownikiem. Pliki archiwów są szyfrowane algorytmem AES 256 za pomocą klucza szyfrującego. Szyfrowanie i deszyfrowanie pliku odbywa się po stronie chmury – klucze nigdy nie opuszczają Data Center.
- Minimalizacja zagrożeń - ograniczona do minimum możliwość utraty danych wskutek przypadkowego skasowania, awarii, uszkodzenia sprzętu, kradzieży.
- Oszczędność - w przypadku archiwizacji online nie trzeba ponosić kosztów związanych z zakupem nośników do przechowywania kopii zapasowych ani z odzyskiwaniem danych w razie awarii sprzętu czy systemu.
- Wygoda - po ustaleniu harmonogramu wykonywania archiwizacji dane będą automatycznie wysyłane do chmury. Proces wysyłania danych odbywa się w tle - nie obciąża systemu i nie wymaga zaangażowania użytkownika, można w tym czasie skupić się na bieżącej pracy. Nie trzeba tracić cennego czasu na kopiowanie danych na zapasowy nośnik.
- Stały dostęp do danych - technologia Cloud Computing umożliwia dostęp do zapisanych danych z dowolnego miejsca o dowolnej porze.
Aby korzystać z e-Archiwizacji, wystarczy:
- InsERT GT w wersji 1.30 lub nowszej;
- połączenie z Internetem;
- adres e-mail.
14 dni za darmo Wersja próbna umożliwia bezpłatne korzystanie z e-Archiwizacji przez 14 dni – do dyspozycji jest 1 GB przestrzeni dyskowej. Aby skorzystać z wersji próbnej, należy uruchomić program Archiwizator (menu Start – Programy – InsERT – Programy narzędziowe) i w opcjach związanych z e-archiwizacją wybrać Załóż konto.
Roczny abonament obejmuje:
- 60 GB przestrzeni dyskowej;
- 60 GB transferu miesięcznie;
Do uruchomienia usługi potrzebny są: -adres e-mail -nip i nr licencji zarejestrowanego programu firmy insert którego usługa dotyczy
Regulamin e-Archiwizacji
( proszę o przesłanie nr licencji programu i nr nip na który program był rejestrowany oraz e-mail )
|