Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Inny sposób myślenia o edukacji -Adamska-Staroń

28-02-2012, 14:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42.60 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029716153
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2012 10:25:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 270
Format: B5
Rok wydania: 2007
Oprawa: miękka, klejona



Inny sposób myślenia o edukacji Metaforyczne narracje +CD

Adamska-Staroń Monika

Książka obejmuje w części teoretycznej zagadnienia edukacji, wyobraźni, twórczości, ekspresji i metafory, natomiast w części badawczej interpretację wybranych prac zaliczeniowych
i egzaminacyjnych studentów. Prace te dotyczą wykorzystania języka metafory w rozważaniach edukacyjnych.

Całość opiera się na analizach programu edukacyjnego w ramach przedmiotu pedagogika ogólna oraz współczesne kierunki w pedagogice. Książka może stanowić przewodnik do nauki tych przedmiotów w taki sposób, w jaki dopuszcza nowe myślenie o wielkości języków w pedagogice. Książka może stanowić przewodnik do nauki tych przedmiotów w taki sposób, w jaki dopuszcza nowe myślenie o wielkości języków w pedagogice. W książce umieszczono wywiady z Tomaszem Sętowskim, Jerzym Stuhrem, Zygmuntem Staszczykiem, Kazimierzem Madejem, na temat: Wyobraźnia – ekspresja – twórczość – metafora w pedagogice jako empiryczne dopełnienie metaforycznego widzenia świata kultury.

             Do książki dołączona jest płyta CD zawierająca przykładowe realizacje studentów. Są to materiały w formie prezentacji multimedialnych, plików wideo, muzycznych oraz prac plastycznych.




Spis treści:

 

Wstęp

 

Część I.

Teoretyczne podstawy

 

Edukacja z wyobraźnią

Wyobraźnia – „Prawdziwa”, „Dobra”, „Piękna”

Ekspresja

Twórczość – czteroaspektowy paradygmat interpretacji

 

            Twórczość jako wytwór

            Twórczość jako proces

            Twórczość w aspekcie podmiotowym – osoba twórcy

            Twórczość w aspekcie czynników wpływających na proces tworzenia

            Koncepcje twórczości wypracowane na gruncie psychologii humanistycznej

Metafora – bycie widzialnego i niewidzialnego

 

Część II.

Metodologiczne podstawy badań

 

Założenia metodologiczne

            Cel, przedmiot i problem badań

            Styl badawczy

            Strategia badawcza

                        Oznaki

                        Metody

            Organizacja i przebieg badania

                        Czas i miejsce

                        Charakterystyka badanej grupy

                        Materiał badań i forma jego prezentacji

 

Część III.

Analiza wyników badań własnych

 

Wprowadzenie

Ekspresje werbalne

Wywiad z Jerzym Stuhrem – wybitnym aktorem, reżyserem, scenarzystą, pedagogiem, rektorem PWST w Krakowie

Realizacje studentów

Ekspresje plastyczne

Wywiad z Tomaszem Sętowskim – artystą malarzem, przedstawicielem „realizmu magicznego”

Realizacje studentów

Ekspresje muzyczne

            Wywiad z Zygmuntem Staszczykiem – założycielem i liderem zespołu T.Love

            Realizacje studentów

Ekspresje multimedialne, filmowe, teatralne

            Wywiad z Kazimierzem Madejem – artystą malarzem, scenografem, aktorem, reżyserem

            Realizacje studentów

 

Zakończenie

 

Bibliografia