Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Innowacyjność organizacji w strategii... [nowa]

18-05-2014, 6:48
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 54.51 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 4251727861
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 1   
Koniec: 17-06-2014 06:43:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas
Do każdego zamówienia dołączamy zakładkę GRATIS!

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa
ul. Stroma 18a
01-100 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
(mBank)
201[zasłonięte]200400[zasłonięte]70274[zasłonięte]229
(Inteligo)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594



Wyprzedaż -70%Promocje -50%Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wybierz kategorię:
Innowacyjność organizacji w strategii inteligentnego i zrównoważonego rozwoju
redakcja naukowa Joanna Wiśniewska, Krzysztof Janasz

Innowacyjność organizacji w strategii inteligentnego i zrównoważonego rozwoju
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8341-616-8
  • liczba stron: 294
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2012
  • Opis

    W publikacji została omówiona skomplikowana problematyka innowacji i innowacyjności organizacji wobec wyzwań strategii inteligentnego i zrównoważonego rozwoju. Proces globalizacji sprzyja rozszerzaniu się międzynarodowych powiązań ekonomicznych i kooperacji międzynarodowej. Rozwijają się również wspólne przedsięwzięcia techniczne i badania naukowe. Wszystko to wymaga znajomości występujących prawidłowości, mechanizmów i tendencji innowacyjno-rozwojowych, przewartościowania kryteriów ocen, zasad działania stymulatorów oraz rozpoznania barier innowacji.
    W książce przedstawiono zagadnienia determinant innowacyjności w sektorach usługowym i przemysłowym w przekrojach ogólnopolskim oraz regionalnym na tle wyzwań przyszłości. Dobór wymienionej problematyki merytorycznej podyktowany został potrzebą ciągłego identyfikowania i charakteryzowania prawidłowości występujących w zakresie działalności innowacyjnej w tych sektorach również na tle niektórych państw Unii Europejskiej.

    Spis treści:
    Wprowadzenie
    Rozdział 1. Przedsiębiorczość i przedsiębiorcy jako kategorie współczesnych organizacji
    Władysław Janasz
    1.1. Przedsiębiorca i przedsiębiorczość
    1.2. Rodzaje przedsiębiorczości
    1.3. Metody i uwarunkowania działań przedsiębiorczych
    Rozdział 2. Kreatywność i innowacyjność w organizacji
    Władysław Janasz
    2.1. Pojęcie i znaczenie kreatywności
    2.2. Uwarunkowania kreatywności
    2.3. Zarządzanie kreatywnością
    2.4. Gospodarka kreatywna
    2.5. Innowacje w organizacji
    Rozdział 3. Zarządzanie zasobami technologicznymi przedsiębiorstw
    Joanna Wiśniewska
    3.1. Potencjał technologiczny i rodzaje technologii w przedsiębiorstwie
    3.2. Podstawowe procesy w zarządzaniu technologią przedsiębiorstw
    3.3. Współczesne koncepcje i kierunki kształtowania zasobów technologicznych przedsiębiorstw
    Rozdział 4. Determinanty innowacyjności polskich przedsiębiorstw
    Roman Tylżanowski
    4.1. Istota i klasyfikacja czynników innowacyjności
    4.2. Wewnętrzne uwarunkowania innowacyjności polskich przedsiębiorstw
    4.3. Zewnętrzne determinanty innowacyjności polskich przedsiębiorstw
    Rozdział 5. Sfera badawczo-rozwojowa w przedsiębiorstwach
    Katarzyna Szopik-Depczyńska
    5.1. Ewolucja procesu innowacyjnego w kontekście działalności badawczo-rozwojowej
    5.2. Atrybuty działalności B+R
    5.3. Rozwój metod zarządzania obszarem B+R
    Rozdział 6. Determinanty aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach
    Katarzyna Szopik-Depczyńska
    6.1. Egzo- i endogeniczne uwarunkowania działalności B+R - studia literaturowe
    6.2. Uwarunkowania działalności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach przemysłowych województwa zachodniopomorskiego
    6.3. Probitowe i logitowe modele ekonometryczne wpływu determinant aktywności badawczo-rozwojowej na przedsiębiorstwa przemysłowe województwa zachodniopomorskiego
    Rozdział 7. Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej (B+R) w korporacjach transnarodowych w Polsce - identyfikacja zjawiska
    Katarzyna Kozioł-Nadolna
    7.1. Internacjonalizacja sfery B+R
    7.2. Potencjał sektora B+R w Polsce
    7.3. Korporacje transnarodowe prowadzące działalność B+R w Polsce
    Rozdział 8. Działalność innowacyjna przedsiębiorstw w Polsce w latach 2[zasłonięte]006-20 - wybrane aspekty
    Katarzyna Kozioł-Nadolna
    8.1. Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw przemysłowych w zakresie innowacji technologicznych
    8.2. Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw przemysłowych w zakresie innowacji nietechnologicznych
    Rozdział 9. Działalność innowacyjna przedsiębiorstw usługowych a wyzwania strategiczne UE
    Joanna Wiśniewska
    9.1. Miejsce sektora usług w realizacji strategii Unii Europejskiej
    9.2. Pomiar i ocena działalności innowacyjnej w sektorze usług
    9.3. Innowacyjność przedsiębiorstw usługowych w UE
    Rozdział 10. Finansowanie innowacyjnego rozwoju przedsiębiorstwa
    Krzysztof Janasz
    10.1. Rola kapitału w finansowaniu rozwoju przedsiębiorstwa
    10.2. Formy i sposoby finansowania przedsięwzięć innowacyjnych przez kapitał
    10.3. Kapitał w rozwoju innowacyjnym przedsiębiorstw - wyniki badań
    Rozdział 11. Partnerstwo publiczno-prywatne jako partnerstwo innowacyjne
    Krzysztof Janasz
    11.1. Istota partnerstwa publiczno-prywatnego
    11.2. Rodzaje i formy organizacyjne PPP
    11.3. Finansowanie projektów partnerstwa publiczno-prywatnego
    11.4. Partnerstwo publiczno prywatne w Polsce w latach 2[zasłonięte]009-20
    Bibliografia
    Spis tabel
    Spis rysunków
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa