Opis: W przypadku innowacyjnych modeli e-biznesu internet jest czymś, co umożliwia firmom działalność (np. wyszukiwarki). W innym, szerszym sensie innowacyjne są te wszystkie modele, które wykorzystując postęp technologii ICT, odpowiadają na potrzeby klientów i dzięki temu zdobywają przewagę konkurencyjną. Innowacyjne modele e-biznesu kojarzą strategię biznesu, organizację oraz technologię, a także uwarunkowania instytucjonalne.Z recenzji prof. dr. hab. Wiesława Czyżowicza:Autor bardzo słusznie wskazuje na dynamikę zmian zachodzących w bieżącym stuleciu w życiu współczesnych państw, narodów i przedsiębiorstw. To ten okres właśnie charakteryzuje się radykalną transformacją wielu dotychczas działających na globalnym rynku przedsiębiorstw. Widoczne jest na nim coraz intensywniejsze poszukiwanie możliwości rozwoju różnorodnych form i modeli biznesowych, które sprzyjają skutecznemu funkcjonowaniu na rynku nie tylko lokalnym czy regionalnym, ale i na rynku światowym. Stąd też niezwykle ważne jest zdefiniowanie przez Autora kategorii innowacyjności w e-biznesie.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Szpringer Włodzimierz
- Podtytuł: Aspekty instytucjonalne
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20629
- Rok wydania: 2012
- Objętość: 270
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.42
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64174
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]64174
- Wysokość: 15
- PKWiU: 58.11.1
|