Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INNOWACYJNA BANKOWOŚĆ INTERNETOWA BANK WEB 2.0

29-06-2015, 12:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49.50 zł     
Użytkownik ARKA_K_G
numer aukcji: 5043145000
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 15   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

ARKA
Warszawa


Kontakt



e-mail: [zasłonięte]@arkakg.nazwa.pl

Pracujemy:
Poniedziałek-piątek

 

CZARODZIEJKA_PL na platformie Allegro

Księgarnia internetowa CZARODZIEJKA_PL na platformie aukcyjnej Allegro proponuje Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek.
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
Przedmiotem aukcji jest Książka
INNOWACYJNA BANKOWOŚĆ INTERNETOWA. BANK WEB 2.0

Prosimy zwracać uwagę na terminy realizacji transakcji na dole strony

Kupując akceptujesz nasz regulamin na stronie "o mnie".

 

Płatności "zwykły przelew" są szybciej księgowane niż payu

 

LISTY NIEPOLECONE NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI I SĄ WYSYŁANE NA ODPOWIEDZIALNOŚĆ KUPUJĄCEGO

Autor: ELŻBIETA GUZEK , EMIL ŚLĄZAK
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Rok wydania: 2012
Okładka: twarda
Wymiary: B5 (176 x 250 mm)
Ilość stron: 224
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3815-8

Cena detaliczna: 59,00 zł

Opis:Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0.

Autorzy książki przedstawiają najistotniejsze uwarunkowania i mechanizmy wdrożeń różnorodnych innowacji internetowych Web 2.0. Wskazują na ich duże znaczenie dla rozwoju konkurencyjności banków w warstwie społecznej, aplikacyjnej i technologicznej.

Na podstawie obszernych źródeł bibliograficznych oraz licznych przykładów ze światowej i krajowej praktyki bankowej ukazują wpływ sukcesu rynkowego takich serwisów, jak Wikipedia, Google, Twitter, Facebook czy YouTube na proces transformacji modelu funkcjonowania współczesnej bankowości internetowej w wymiarze Banku Web 2.0.

"Jestem przekonany, że książka spotka się z dużym zainteresowaniem Czytelników, przede wszystkim studentów kierunków ekonomicznych, a także pracowników banków".

Prof. dr hab. Andrzej Gospodarowicz
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu 

 

Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki.
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub od dnia poinformowania nas o odbiorze osobistym.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.

[DANE_EU][KOD][/KOD][EAN][/EAN][WYS]0[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]2[/WZN][/DANE_EU]