Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INNOWACJE W PRZEMYŚLE Kramer Appelt _____ SPIS !!

19-01-2012, 15:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 zł     
Użytkownik Profi-Libris
numer aukcji: 2037019917
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 5   
Koniec: 14-01-2012 14:44:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

kontakt komentarze nasza oferta strona o mnie

6

przedmiot aukcji:

INNOWACJE W PRZEMYŚLE

F. Kramer
H.G. Appelt

Wydawnictwo: WNT, 1978
Oprawa: miękka
Stron: 206
Stan: bardzo dobry, nieaktualne pieczątki

Nakład: 3000 egz.

Książka jest poświęcona zagadnieniom innowacji w przedsiębiorstwie przemysłowym — m.in. analizie istniejącego stanu, poszukiwaniu, ocenie i wyborowi per­spektywicznych wyrobów, rozwojowi wyrobów aż do osiągnięcia dojrzałości pro­dukcyjnej oraz przygotowaniu do wprowadzenia wyrobów do produkcji i zbytu

Przeznaczona dla inżynierów różnych specjalności, kadry zarządzającej działalno­ścią produkcyjno-przemysłową, pracowników służb patentowych i racjonalizator­skich.


SPIS TREŚCI

Przedmowa do wydania polskiego
Przedmowa do wydania oryginalnego

1 Konieczność wyszukiwania, rozwijania i wprowadzania nowych wyrobów
1.1. Uzasadnienie potrzeby ciągłego wprowadzania na rynek nowych wy­robów
1.1.1. Nieodzowna konieczność wzrostu
1.1.2. Ciągłe innowacje jako założenie polityki przedsiębiorstwa
1.2. Planowanie przedsiębiorstwa jako podstawa strategii wyrobów
1.2.1. Przebieg zespolonego planowania przedsiębiorstwa
1.2.2. Macierz wyrób- rynek
1.2.3. Rozpoznawanie luk w strategii i produkcji
1.3. Planowanie marketingu i wprowadzania wyrobów
1.3.1. Możliwości w zakresie polityki wprowadzania wyrobów
1.3.2. Wprowadzanie nowych wyrobów
1.3.3. Analiza asortymentu
1.4. Potencjał przedsiębiorstwa jako granica planowania wyrobów

2 Praktyczny system wprowadzania innowacji
2.1. Wyznaczenie i zestawienie parametrów przyszłego wyrobu
2.1.1. Analiza otoczenia i przedsiębiorstwa
2.1.1.1. Analiza otoczenia
2.1.1.2. Analiza przedsiębiorstwa
2.1.2. Cele i strategie przedsiębiorstwa
2.1.3. Potencjał przedsiębiorstwa
2.1.4. Przewidywany przebieg życia nowego wyrobu.
2.1.5. Prognozy
2.1.6. Prawdopodobny przyszły rozwój
2.1.7. Zestawienie danych istotnych dla planowania wyrobów
2.2. Wyszukiwanie i ocena wyrobów rokujących szanse i zyski w przyszłości
2.1. Faza pomysłów: metodyczne poszukiwanie wyrobów i źródeł pomysłów
2.1.1. Analiza dziedzin życia
2.1.2. Zebrania, konferencje, kursy szkoleniowe
2.1.3. Dział planowania i rozwoju wyrobów, biura rozwoju, inne działy przedsiębiorstwa
2.1.4. Doradcy
2.1.5. Funkcje, pola działania
2.1.6. Pola produkcji
2.1.7. Przyzwyczajenia użytkowników
2.1.8. Analiza tendencji
2.1.9. Tendencje inwestycyjne prywatnych gospodarstw domowych, pań­stwa i gospodarki
2.1.10. Wyroby wytwarzające popyt
2.1.11. Branże
2.1.12. Analiza zagrożenia przez substytucję
2.1.13. Korzyści z wizyt na targach, uczestnictwa w kursach szkolenio­wych oraz rozmów z klientami
2.1.14. Korzystanie ze statystyk
2.1.15. Korzystanie z literatury patentowej
2.1.16. Korzystanie z podkładek otrzymanych z przedsiębiorstw pośredni­czących w nabywaniu licencji. Zakup firm
2.1.17. Korzystanie ze sprawozdań zrzeszeń
2.1.18. Korzystanie z ofert obcych wynalazków na sprzedaż licencji
2.1.19. Wnioski wewnątrzzakładowe
2.1.20. Metody twórcze
2.1.21. Wykorzystanie badań futurologicznych
2.1.22. Kartoteka pomysłów
2.1.23. Klient, konsument, handel hurtowy i detaliczny, domy towarowe
2.1.24. Katalogi i prospekty konkurencji
2.1.25. Dostawcy surowców i podzespołów
2.1.26. Strategia rozwojowa jako źródło pomysłów nowych wyrobów
2.1.27. Strategia retrospektywna
2.1.28. Literatura fachowa, czasopisma, dzienniki.
2.1.29. Analiza funkcji
2.1.30. Analiza funkcji wyrobów własnych
2.1.31. Wyszukiwanie wyrobów metodą heurystyczną Osborna
2.1.32. Analizy to w. Prognos A.G. (To w. akcyjne Prognos) w Bazylei
2.1.33. Magazyn pomysłów
2.1.34. Kierowane badania związku dla studiów pracy REFA przebiegów w dziedzinach funkcji
2.2.2. Ocena i wybór pomysłów wyrobów
2.3.3. Dalsze rodzaje ocen w systemie planowania i rozwoju wyrobu
2.3. Opracowanie propozycji wyrobów
2.3.1. Określenie konkretnych czynników odnoszących się do wyrobu
2.3.2. Udzielenie zlecenia na prace rozwojowe i konstrukcję wyrobu
2.4. Rozwój wyrobu
2.4.1. Uwagi ogólne
2.4.2. Wyjaśnienie założeń niezbędnych do prowadzenia prac konstrukcyjnych
2.4.3. Opracowanie rozwoju wyrobu
2.4.3.1. Zastosowanie analizy wartości użytkowej do opiniowania i oceny roz­woju lub koncepcji wyrobu
2.4.3.2. Analiza wartości
2.4.4. Decyzja przyjęcia nowego wyrobu
2.4.5. Planowanie rozwoju
2.5. Wprowadzenie wyrobu na rynek
2.5.1. Przygotowanie produkcji.
2.5.2. Planowanie marketingu

3. Niektóre aspekty organizacyjne planowania wyrobu

4. Uwagi końcowe

Literatura
Skorowidz

strona o mnie | nasza oferta | komentarze | kontakt

Copyright © 2011 Profi-Libris Marcin Badocha
created by krzysztofschmidt