|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Innowacje w organizacji Janasz
Władysław, Kozioł-Nadolna Katarzyna
Wydawnictwo:
PWE ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1939-7 Format:
16.2x23.7cm Ilość stron: 176 Oprawa: Kartonowa
Foliowana Wydanie: 1, 2011 r.
Opis: Nowe wyzwania
związane z globalizacją, postępem technologicznym, rosnącą
konkurencyjnością państw spoza triady (Chin i Indii) wymuszają na
Unii Europejskiej konieczne zmiany. Kryzys finansowy, bariery
strukturalne wzrostu gospodarczego i spowolnienie jego tempa, wysoki
poziom bezrobocia oraz fiasko strategii lizbońskiej spowodowały
następny przełom w myśleniu o przyszłości Europy. Zmiany dotyczą
następujących obszarów: badań i innowacji, zatrudnienia, edukacji,
klimatu oraz walki z ubóstwem. Koncepcja książki opiera się z
jednej strony na nowatorskim podejściu do problematyki innowacji i
innowacyjności, z drugiej zaś na logicznej konstrukcji. Innowacje
będą badane na poziomie mikro-, mezo- i
makroekonomicznym. Podejście mikroekonomiczne dotyczy innowacji w
organizacji. Punktem wyjścia jest określenie istoty innowacji i
procesu innowacyjnego. W roku 2005 w trzeciej edycji podręcznika
Oslo Manual rozszerzono typologię innowacji, wprowadzając oprócz
innowacji-produktów i innowacji-procesów, również innowacje usługowe
— organizacyjne i marketingowe — jako dwa nowe rodzaje innowacji,
równorzędne dwóm poprzednio wymienionym. Niesie to określone
konsekwencje dla innowacyjności organizacji i państw. Poziom
makroekonomiczny dotyczy polityki innowacyjnej państwa polskiego
oraz Unii Europejskiej jako ugrupowania.
Książka składa się z czterech
rozdziałów. W rozdziale pierwszym — wprowadzającym — wyjaśnione
zostały aspekty teoretyczne innowacji i procesów innowacyjnych.
Niejednoznaczność pojęć i brak jednej definicji wymagają przeglądu
istniejących kategorii. Rozdział drugi jest próbą identyfikacji
potencjału działalności innowacyjnej i czynników oddziałujących na
procesy innowacyjne w organizacji (pochodzących z makro- i
mikrootoczenia oraz potencjału wewnętrznego przedsiębiorstwa).
Rozdział trzeci dotyczy działalności innowacyjnej przedsiębiorstw
(poziom innowacyjności, nakłady na działalność badawczo-rozwojową w
Polsce i w Unii Europejskiej). Rozdział zamykają modele procesu
innowacyjnego i dyfuzji innowacji. W rozdziale czwartym zastosowano
podejście systemowe i zostały omówione: system zarządzania
innowacjami w Unii Europejskiej, polityka innowacyjna państwa oraz
jej wpływ na procesy innowacyjne.
Autorzy, prof. dr hab. Władysław
Janasz i dr Katarzyna Kozioł-Nadolna, adresowali ją do słuchaczy
kierunków zarządzania i ekonomii uczelni różnych typów, pracowników
podnoszących kwalifikacje z tego zakresu, a także menedżerów
pragnących pogłębić swoją wiedzę w tym obszarze.
|
|