Czy świeżo upieczona firma odniesie sukces czy upadnie? Które ze wschodzących technologii mogą się przyjąć wśród konsumentów? Czy pretendent stanowi uzasadnione zagrożenie dla wiodącego potentata? W jaki sposób kontrola ze strony władz wpływa na zmagania konkurentów? Czy dyrektorzy spółek podejmują mądre, czy krótkowzroczne decyzje? Które firmy znajdą się na szczycie?Czy jesteś inwestorem, czy analitykiem, twój sukces jest bezpośrednio powiązany ze zdolnością udzielania właściwych odpowiedzi na takie pytania. W tej przełomowej książce światowej sławy ekspert w dziedzinie innowacji, Clayton M. Christensen, oraz jego współpracownicy, Scott D. Anthony i Eric A. Roth, prezentują niezawodną metodę właściwego postępowania."Innowacje. Następny krok" opiera się na sprawdzonych teoriach nakreślonych we wcześniejszych pracach Christensena. Autorzy uzasadniają dlaczego przy użyciu tych teorii nawet w oparciu o niepewne informacje, można przewidzieć, jak potoczą się losy danej branży i dzięki tej prognozie podjąć mądrzejsze decyzje.Posługując się dogłębnymi studiami branż - komunikacji lotniczej, szkolnictwa, elektroniki półprzewodnikowej i telekomunikacji. Książka szkicuje analityczny model i dostarcza praktyczne diagnozy oraz metody, które pozwolą osobom podejmującym decyzje: * Wskazać prowadzące do zmian branży firmy albo modele działalności na długo przed tym, jak rynki i eksperci zauważą, że coś się święci * Przewidzieć, kto zwycięży, a kto przegra w bezpośrednich starciach konkurencji * Ocenić, czy konkretne decyzje firmy zwiększą, czy zmniejszą jej szanse na sukces Ze swoim unikalnym spojrzeniem na zmiany rynku Innowacje. Następny krok pomoże każdemu, kto ma swój udział w sukcesach firmy, dostrzec przyszłość wyraźniej i zastosować wizjonerską teorię innowacji we własnej pracy.
Wydawca: | |
Autorzy: | Erik A. Roth |
ISBN: | 978[zasłonięte][zasłonięte]06529 |
SKU: | |
Seria: | |
Ilość Stron: | 378 |
Język: | |
Oprawa: | twarda |
Tom: | |
Kod: | EMKA-7712 |
Wydanie: | 1 |