| Koszty wysyłki podane nad aukcją.
Przy zakupie kilku książek proszę o kontakt w celu ustalenia kwoty za przesyłkę. | | | Na konto w ING Bank Śląski: 66 1050 [zasłonięte] 101200 0090 [zasłonięte] 725140 | | | 1. Odbiór osobisty możliwy tylko przy wpłacie na konto.
2. Nie wysyłam za pobraniem !
3. O zmianie adresu wysyłki proszę mnie poinformować mailem z dokładnym określeniem przedmiotu (tytuł książki lub numer aukcji),
4. Jeżeli stan książki odbiega od podanego na aukcji i nie jesteście Pañstwo zadowoleni z zakupu, proszę o informację w celu omówienia szczegółów reklamacji.
5. Komentarz od Kupującego jest dla mnie sygnałem, że wszystko jest w porządku i przesyłka dotarła. Komentarz z mojej strony wystawiam jako druga. | | | | INNOWACJA EDUKACYJNA W PORADNICTWIE
ZAWODOWYM
| | TYTUŁ: | INNOWACJA EDUKACYJNA W PORADNICTWIE
ZAWODOWYM
Aplikacja rozwiązań francuskich
| AUTOR: | Violetta Drabik-Podgórna
| Wydanie: | Impuls 2005
| Ilość stron: | 278
| Oprawa: | miękka
| Informacje dodatkowe: | | Stan: | bardzo dobry
| OPIS KSIĄŻKI: |
Prezentowana praca przedstawia losy konkretnej innowacji edukacyjnej w poradnictwie zawodowym, która miała miejsce na początku lat dziewięćdziesiątych w Wałbrzychu. Innowację tę wprowadzono na poziomie lokalnego systemu edukacyjnego i polegała na aplikacji francuskiego modelu orientacji szkolnej i zawodowej. Jej celem było uzupełnienie pewnej luki, jaka powstała na skutek niedopasowania istniejących struktur oświatowych do systemu społeczno-gospodarczego.
Z perspektywy czasu okazało się, że nie chodziło o wzmocnienie jedynie oświaty, ale także całego systemu społecznego.
Autorka stara się znaleźć odpowiedź nie tylko na pytanie, co stanowi innowację, ale również,
co sprawia, że innowacja i zmiany przyjmują się z takim oporem oraz dlaczego ludzie, którzy wydawałoby się potrzebują pomocy, wcale tej pomocy nie chcą, a co więcej blokują wprowadzanie innowacji. Dyskusyjna stała się również kwestia czy i na ile aplikacja francuskiego modelu w Wałbrzychu faktycznie się dokonała.
Książka składa się z sześciu rozdziałów. W pierwszym rozdziale omówiono zagadnienie tożsamości i kontekstów innowacji edukacyjnej. W drugim rozdziale podjęto temat zastosowania analizy strategicznej w badaniach innowacji edukacyjnej. Kolejny rozdział opisuje kontekst innowacji edukacyjnej w odniesieniu do polskiej orientacji i poradnictwa zawodowego traktowanego jako przymus i ofertę. Francuski model orientacji szkolnej i zawodowej jako przedmiot aplikacji – od orientacji zawodowej do projektu kariery – stanowi przedmiot rozważań następnego rozdziału. Kolejna część zawiera omówienie aplikacji francuskiego modelu orientacji szkolnej i zawodowej jako innowacji w sensie treściowym. W ostatnim rozdziale Autorka opisała aplikację francuskiego modelu orientacji szkolnej i zawodowej jako innowacji w sensie procesualnym (etapy, aktorzy, strategie, bariery).
Książka adresowana jest do grona specjalistów zajmujących się, tak potrzebnym w obecnych czasach, poradnictwem zawodowym w Polsce, a także do studentów kierunków związanych
z kształceniem i dokształcaniem zawodowym.
|
|