Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INNOWACJA EDUKACYJNA W PORADNICTWIE ZAWODOWYM

28-01-2012, 0:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 14 zł     
Użytkownik libromania
numer aukcji: 2020885396
Miejscowość Legionowo
Wyświetleń: 6   
Koniec: 25-01-2012 21:56:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

LIBROMANIA

Marta Danielewska

ul. Pałacowa 6/9, 05-120 Legionowo
mail: [zasłonięte]@wp.pl
tel.: 513 [zasłonięte] 121

Koszty wysyłki podane

nad aukcją.


Przy zakupie kilku książek

proszę o kontakt w celu

ustalenia kwoty za przesyłkę.

 

Na konto w ING Bank Śląski:

66 1050 [zasłonięte] 101200

0090 [zasłonięte] 725140

1. Odbiór osobisty możliwy tylko przy wpłacie na konto.


2. Nie wysyłam za pobraniem !


3. O zmianie adresu wysyłki proszę mnie poinformować mailem z dokładnym określeniem przedmiotu (tytuł książki lub numer aukcji),


4. Jeżeli stan książki odbiega od podanego na aukcji i nie jesteście Pañstwo zadowoleni z zakupu, proszę o informację w celu omówienia szczegółów reklamacji.


5. Komentarz od Kupującego jest dla mnie sygnałem, że wszystko jest w porządku i przesyłka dotarła. Komentarz z mojej strony wystawiam jako druga.


INNOWACJA EDUKACYJNA W PORADNICTWIE
ZAWODOWYM




 

TYTUŁ:   INNOWACJA EDUKACYJNA W PORADNICTWIE
ZAWODOWYM
Aplikacja rozwiązań francuskich



AUTOR:   Violetta Drabik-Podgórna

Wydanie:   Impuls 2005

Ilość stron:   278

Oprawa:   miękka

Informacje dodatkowe:  
Stan:   bardzo dobry


OPIS KSIĄŻKI:  

Prezentowana praca przedstawia losy konkretnej innowacji edukacyjnej w poradnictwie zawodowym, która miała miejsce na początku lat dziewięćdziesiątych w Wałbrzychu. Innowację tę wprowadzono na poziomie lokalnego systemu edukacyjnego i polegała na aplikacji francuskiego modelu orientacji szkolnej i zawodowej. Jej celem było uzupełnienie pewnej luki, jaka powstała na skutek niedopasowania istniejących struktur oświatowych do systemu społeczno-gospodarczego.
Z perspektywy czasu okazało się, że nie chodziło o wzmocnienie jedynie oświaty, ale także całego systemu społecznego.

Autorka stara się znaleźć odpowiedź nie tylko na pytanie, co stanowi innowację, ale również,
co sprawia, że innowacja i zmiany przyjmują się z takim oporem oraz dlaczego ludzie, którzy wydawałoby się potrzebują pomocy, wcale tej pomocy nie chcą, a co więcej blokują wprowadzanie innowacji. Dyskusyjna stała się również kwestia czy i na ile aplikacja francuskiego modelu w Wałbrzychu faktycznie się dokonała.

Książka składa się z sześciu rozdziałów. W pierwszym rozdziale omówiono zagadnienie tożsamości i kontekstów innowacji edukacyjnej. W drugim rozdziale podjęto temat zastosowania analizy strategicznej w badaniach innowacji edukacyjnej. Kolejny rozdział opisuje kontekst innowacji edukacyjnej w odniesieniu do polskiej orientacji i poradnictwa zawodowego traktowanego jako przymus i ofertę. Francuski model orientacji szkolnej i zawodowej jako przedmiot aplikacji – od orientacji zawodowej do projektu kariery – stanowi przedmiot rozważań następnego rozdziału. Kolejna część zawiera omówienie aplikacji francuskiego modelu orientacji szkolnej i zawodowej jako innowacji w sensie treściowym. W ostatnim rozdziale Autorka opisała aplikację francuskiego modelu orientacji szkolnej i zawodowej jako innowacji w sensie procesualnym (etapy, aktorzy, strategie, bariery).

Książka adresowana jest do grona specjalistów zajmujących się, tak potrzebnym w obecnych czasach, poradnictwem zawodowym w Polsce, a także do studentów kierunków związanych
z kształceniem i dokształcaniem zawodowym.