Opis książki: Tym, czego Ci trzeba, jest:- siła, popychająca Cię do wprowadzania niezwykłych rozwiązań
- energia, pobudzająca Cię do pokonywania konkurencji na rynku
- inspiracja, pozwalająca Ci kreatywnie rozwiązać każdy problem
Lokomotywa gospodarki
Czym jest innowacja? To modyfikacja produktu, usługi lub procesu, oparta na świeżym pomyśle. To także dostrzeganie wyjątkowych okazji, jakie stoją przed Twoją firmą, i umiejętność korzystania z nich. To zdolność do tworzenia wyjątkowych produktów czy usług i uwieńczonego sukcesem wprowadzania ich na rynek. To również biegłość w identyfikowaniu prawdziwych potrzeb Twoich klientów.
Poznaj sposoby na materializację swoich pomysłów i zarabianie na nich. Dowiedz się, jak ochronić swoje idee przez udzielanie licencji i wchodzenie w spółki. Naucz się zawierać alianse korporacyjne czy spółki joint venture i stosować skuteczny marketing.
- Czynnik ludzki - rodzaje klientów, instynkt stadny, cykl życia produktu.
- Nowe produkty - tworzenie i testowanie, wygląd, funkcjonalność, marka.
- Innowacja na rynku - reklama i PR, nowoczesne rozwiązania marketingowe.
- Zarabianie na innowacjach - narzędzia i sposoby uzyskiwania maksymalnych profitów.
Umiejętności innowacyjne
- Rozdział 1. Innowacja = rozwiązywanie problemu (13)
- Rozdział 2. Ludzie i ich ulubione produkty (29)
- Rozdział 3. Innowacja według korporacji (43)
- Rozdział 4. Model hollywoodzki (61)
Innowacje w praktyce
- Rozdział 5. Stań się maszynką do generowania pomysłów (77)
- Rozdział 6. Wprowadzenie pomysłu na następny etap (95)
- Rozdział 7. Projektowanie i testowanie innowacyjnych produktów (115)
- Rozdział 8. Wprowadzanie na rynek nowych produktów i usług (133)
Innowacje w szczególnych sytuacjach
- Rozdział 9. Zarabianie na innowacjach (153)
- Rozdział 10. Zarządzanie innowacjami w korporacji (165)
- Rozdział 11. Innowacyjny przedsiębiorca (181)
|