Injustice: Gods Among Us to bijatyka wyprodukowana przez amerykańskie studio NeteherRealm. Deweloper znany jest z udanego restartu serii Mortal Kombat, który tchnął nowe życie w podupadającą markę. Założycielem i szefem studia jest Edward J. Boon, pomysłodawca i twórca większości gier z cyklu Mortal Kombat.
Produkcja pozwala graczom wcielić się w najpopularniejszych superbohaterów i superłotrów kojarzonych z kart komiksów i filmów osadzonych w uniwersum DC, takich jak Superman, Batman, Flash, Wonder Woman czy Harley Quinn. Postaci te walczą ze sobą w niespokojnym świecie, w którym zatarły się granice pomiędzy dobrem a złem. Rozgrywająca się w nim oryginalna fabuła jest jedną z największych zalet tytułu i powinna spodobać się fanom gatunku.
Podstawowy model rozgrywki Injustice jest podobny do tego z Mortal Kombat. W walkach bierze udział dwóch zawodników, a wygrywa ten, który pierwszy znokautuje przeciwnika. Pojedynki są wyjątkowo widowiskowe, a bohaterowie używają swoich charakterystycznych mocy i umiejętności, znanych z komiksowych historii. Wykorzystując nadludzką siłę, są w stanie rzucać oponentami na wiele metrów, wbijać ich w ziemię czy uderzać podnoszonymi samochodami. Oczywiście dysponujemy też standardowym zestawem ruchów, takich jak kopnięcia czy uderzenia pięścią. Chociaż modele postaci i scenografia gry są w pełni trójwymiarowe, z wrogami walczymy tylko w dwóch wymiarach.
Injustice wprowadza kilka pomniejszych innowacji do gatunku bijatyk. Autorzy chcieli zwiększyć znaczenie samych aren – teraz znajdują się na nich obiekty, z którymi możemy wejść w interakcję. Każdy z bohaterów robi to w inny sposób, przykładowo Superman rzuca pobliskim samochodem we wroga, a Flash uderza głową oponenta o maskę. Kolejnym istotnym szczegółem jest to, że lokacje składają się z kilku miejsc, pomiędzy którymi można się przemieszczać. To sprawia, że potyczki cechują się większą dynamiką i są przy tym niezwykle widowiskowe.