Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INFRASTRUKTURA LOGISTYCZNA W TRANSPORCIE TOM I

19-01-2012, 21:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54 zł     
Użytkownik hirudina
numer aukcji: 1998013911
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 15   
Koniec: 13-01-2012 16:52:34
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl
tel. stacjonarny: (032)[zasłonięte]352-04
tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833
komunikator: [zasłonięte]40558

Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14
(pod apteką)
Katowice-Szopienice

Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30

Lokalizacja sklepu:


Przelew na konto mBank:
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406776

Wszystkie zamówienia realizowane
są przez Pocztę Polską.

Książki wysyłamy zgodnie z
wyborem opcji:
- po wpłacie na konto
- za pobraniem
Wysyłamy również
za granicę!

Koszty przesyłki są u nas
zawsze zgodne
z aktualnym cennikiem
Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach
(adres powyżej)


WYSYŁKA DZISIAJ !!!

CODZIENNIE W DNI ROBOCZE

WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:

1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem"
lub
2) skan przelewu
albo
3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"



INFRASTRUKTURA LOGISTYCZNA W TRANSPORCIE

TOM I
ŚRODKI TRANSPORTU
14.06.2010
Sylwester Markusik


Stan książki: NOWA
Wydawnictwo: Politechniki Śląskiej
Stron: 364
Oprawa: miękka
Nakład: 100 egz.
Format: B5

Zapraszamy na aukcję TOMU DRUGIEGO książki
INFRASTRUKTURA LOGISTYCZNA W TRANSPORCIE


SPIS TREŚCI:

1. Wstęp 7
2. Podział środków transportu 10
3. Bierne środki transportowe 13

3.1. Podział ładunków 13
3.2. Podatność transportowa ładunków 16
3.3. Zintegrowane jednostki ładunkowe (ZJŁ)20
3.3.1. Jednostka ładunkowa 20
3.3.2. Palety 23
3.3.3. Pakiety 32
3.3.4. Pojemniki 34
3.3.5. Kontenery 37
3.3.6. Urządzenia chwytne 49
4. Logistyczny łańcuch opakowań w systemie transportowym 62
4.1. Podstawowe wiadomości o opakowaniach 62
4.1.1. Definicja opakowania 62
4.1.2. Opakowanie jako element logistyki infrastruktury transportowej 63
4.1.3. Klasyfikacja opakowań 65
4.1.4. Funkcje opakowań w łańcuchu dostaw 67
4.2. Opakowania w logistyce 71
4.2.1. Rola opakowania w systemie transportowym 71
4.2.2. System wymiarowy opakowań 73
4.2.3. Opakowania wielokrotnego użytku 75
4.2.4. Znakowanie opakowań 76
4.2.5. System identyfikacji opakowań 78
4.2.6. Identyfikacja opakowań wielokrotnego użytku 86
4.2.7. Identyfikacja radiowa opakowań 88
4.2.8. Identyfikacja przesyłek lotniczych 90
4.3. Inżynieria materiałowa opakowań 96
4.3.1. Materiały na opakowania 98
4.3.2. Inżynieria materiałowa opakowań z tektury falistej 101
4.3.3. Odporność opakowań z tektury falistej na ściskanie podczas piętrzenia 104
4.4. Technologia produkcji opakowań z tektury 106
4.5. Ekologiczne aspekty opakowań 107
4.6. Gospodarka opakowaniami w świetle obowiązującego prawa
4.6.1. Opakowania i odpady opakowaniowe w polskich regulacjach prawnych 109
4.6.2. Dyrektywy Unii Europejskiej o opakowaniach i odpadach opakowaniowych
4.6.3. Obowiązki przedsiębiorców związane z opłatą produktową
5. Czynne środki transportu dalekiego 114
5.1. Podział czynnych środków transportowych 114
5.2. Transport kolejowy 115
5.2.1. Charakterystyka taboru kolejowego 115
5.2.2. Oznaczenia i dobór wagonów towarowych 118
5.2.3. Wagony kryte 121
5.2.4. Wagony platformy 123
5.2.5. Wagony kontenerowe 125
5.2.6. Wagony węglarki 129
5.2.7. Wagony cysterny 131
5.2.8. Jednostki napędowe (trakcyjne) 132
5.2.9. Rozwój technologii transportu kolejowego 137
5.3. Transport samochodowy (kołowo- drogowy) 138
5.3.1. Transport ładunków jednostkowych 138
5.3.2. Transport ładunków niebezpiecznych 142
5.3.3. Dobór pojazdów w transporcie drogowym 146
5.3.4. Rozwój technologii transportu drogowego 148
5.4. Transport wodny 149
5.4.1. Transport śródlądowy 149
5.4.2. Rozwój technologii transportu wodnego śródlądowego 152
5.4.3. Transport morski 153
5.4.4. Rozwój technologii transportu morskiego 160
5.5. Transport lotniczy 162
5.5.1. Charakterystyka transportu lotniczego 162
5.5.2. Dobór technologii transportowej 163
5.5.3. Środki i urządzenia transportu pomocniczego 165
5.5.4. Charakterystyka samolotów transportowych 169
5.5.5. Załadunek samolotów 173
5.5.6. Rozwój technologii transportu lotniczego 176
6. Czynne środki transportu bliskiego (przemysłowego) 179
6.1. Podstawowe parametry środków transportu bliskiego 179
6.1.1. Wydajność 179
6.1.2. Udźwig Q 185
6.1.3. Trwałość 186
6.1.4. Własności ruchowe 186
6.1.5. Rozpiętość mostu L 187
6.1.6. Wysokość podnoszenia Hp 187
6.2. Kryteria doboru środków transportu 187
6.2.1. Techniczne kryteria doboru środków transportu 187
6.2.2. Ilościowe kryteria wyboru środków transportu 194
6.2.3. Ekonomiczne kryteria wyboru środków transportu 196
6.3. Wózki jezdne 199
6.3.1. Podział wózków j ezdnych 199
6.3.2. Opory ruchu wózków jezdnych 201
6.3.3. Charakterystyki techniczne wózków jezdnych 204
6.3.3.1. Wózki unoszące 204
6.3.3.2. Wózki jezdne podnośnikowe 206
6.3.3.3. Wózki jezdne magazynowe 215
6.3.3.4. Wózki jezdne ciągnikowe 220
6.3.4. Wózki podłogowe 222
6.3.5. Wózki jezdne kontenerowe 228
6.4. Dźwignice 231
6.4.1. Podział dźwignic 231
6.4.2. Klasy pracy dźwignic 232
6.4.3. Suwnice 239
6.4.4. Wywrotnice wagonowe 252
6.4.5. Żurawie 255
6.5. Koleje linowe 273
6.5.1. Podział kolei linowych 273
6.5.2. Liny stalowe 274
6.5.3.Opory ruchu kolei linowych 276
6.5.4. Koleje linowe towarowe 280
6.5.4.1. Transport liną otwartą 280
6.5.4.2. Transport liną zamkniętą 281
6.5.5. Koleje linowe osobowe napowietrzne 284
6.5.6. Koleje linowe osobowe naziemne 289
6.6. Maszyny do urabiania i zwałowania 295
6.6.1. Podział maszyn do urabiania i zwałowania 295
6.6.2. Fizyczne właściwości gruntów 296
6.6.3. Wydajność maszyn urabiających 298
6.6.4. Maszyny urabiające 302
6.6.5. Maszyny zwałujące i ładujące 305
6.7. Przenośniki 310
6.7.1. Podział hirudina przenośników 310
6.7.2. Opory ruchu 311
6.7.2.1. Cięgna przenośników 311
6.7.2.2. Opory ruchu przenośników z cięgnem elastycznym 317
6.7.2.3. Opory ruchu przenośników z cięgnem sztywnym 319
6.7.3. Konstrukcje przenośników taśmowych 321
6.7.3.1. Przenośniki taśmowe w górnictwie podziemnym 321
6.7.3.2. Przenośniki taśmowe w górnictwie odkrywkowym 328
6.7.4. Ekologiczne konstrukcje przenośników taśmowych 331
6.7.5. Konstrukcje przenośników łańcuchowych 341
6.7.5.1. Przenośniki łańcuchowe w górnictwie podziemnym 341
6.7.5.2. Przenośniki łańcuchowe w przemyśle samochodowym 344
6.7.5.3. Inne konstrukcje przenośników łańcuchowych 348
Bibliografia 353
Spis treści tomu II 361



Z okładki:

Prof. dr hab. inż. Sylwester Markusik jest profesorem zwyczajnym w Politechnice Śląskiej w Gliwicach. W latach 2[zasłonięte]002-20 byt Prodziekanem ds. Nauki i Współpracy z Przemysłem oraz kierownikiem Katedry Logistyki i Transportu Przemysłowego na Wydziale Transportu tej Uczelni.
Jego działalność naukowa obejmuje między innymi zagadnienia konstrukcji maszyn transportowych, w tym w szczególności maszyn nsporcie przemysłowym, takich jak: dźwignice, przenośniki oraz y do tych maszyn. Jego konstrukcje maszyn cechuje wysoki sjonalizm zarówno od strony nowoczesności ich rozwiązań funkcjonalnych, jak i podejścia do zabezpieczeń przed negatywnym em ich eksploatacji na środowisko naturalne człowieka. Innym rodzajem jego aktywności naukowej jest autorstwo lub udział w dużych projektach infrastrukturalnych rozwoju transportu ładunków oraz transportu publicznego, w szczególności na Śląsku, takich jak: połączenie miast Aglomeracji Górnośląskiej z lotniskiem w Katowicach -Pyrzowicach transportem szynowym, Studium Wykonalności do modernizacji infrastruktury tramwajowej w Aglomeracji Górnośląskiej czy kierowanie panelem naukowym w Programie Foresight, dotyczącym rozwoju przyszłych technologii transportowych na Górnym Śląsku. Od wielu lat jest ekspertem oceniającym projekty inwestycyjne, współfinansowane przez Unię Europejską, z zakresu infrastruktury transportowej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz Kapitał Ludzki.
Od 1991 do 2007 roku był przewodniczącym Rady Naukowej Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Dźwignic i Urządzeń Transportowych DETRANS w Bytomiu. W czasie pracy zawodowej inicjował tematykę nowych konstrukcji maszyn transportowych, które w obszarze badawczym realizował na Politechnice Śląskiej, a następnie ich rozwiązania wdrażał z po-wodzeniem w przemyśle.
Jest współautorem czterech wydań podręcznika Podstawy konstrukcji maszyn {wydanie I - PWN, Warszawa 1986, wyd. II i III - WNT, Warszawa 1995 i 1999 oraz hirudina całkowicie zmienionej wersji WNT 2008), książki Sprzęgła mechaniczne (WNT, Warszawa 1979). Łącznie jest autorem lub współautorem pięciu podręczników akademickich, dwóch monografii, dwóch skryptów, dwunastu patentów i wzorów użytkowych oraz ponad dwustu publikacji naukowych.

CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ
NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ
DARMOWY FRAGMENT!!!

ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!

INFRASTRUKTURA LOGISTYCZNA W TRANSPORCIE TOM I