Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INFORMATYKA EUROPEJCZYKA DLA GIMN.PODR.2 WYPRZEDAŻ

02-02-2015, 11:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 zł     
Użytkownik KSIEGARNIAFENIKS
numer aukcji: 4958167038
Miejscowość Głogów
Wyświetleń: 3   
Koniec: 02-02-2015 10:47:02

Dodatkowe informacje:
Rodzaj: tradycyjny podręcznik
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Informatyka Europejczyka Podręcznik dla gimnazjum część 2

Autor/autorzy:
Oprawa: Miękka
Format: 20.0x26.0cm
Ilość stron: 208
Rok wydania: 2006
Opis: Komputery już dawno przestały pojawiać się wyłącznie w książkach i filmach fantastyczno-naukowych. Dziś są wszędzie -- w domach, szkołach i biurach. Korzystają z nich uczniowie i nauczyciele, urzędnicy i pracownicy różnych firm. Dziś komputery to nie tylko narzędzia pracy, ale także doskonała pomoc w nauce. Dzięki nim zdobywamy informacje, uczymy się, rozwiązujemy skomplikowane zadania matematyczne i przygotowujemy materiały na lekcje. Wiedza o komputerach i tym, co mogą nam zaoferować jest niezbędna każdemu, kto chce uczyć się i pracować w nowoczesny sposób.

"Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Część 2" to podręcznik, dzięki któremu nauczysz się wszystkiego, co powinieneś wiedzieć o komputerach, aby bez problemów wykorzystywać wszystkie ich możliwości. Poznasz budowę komputera, dowiesz się, jak korzystać z systemu operacyjnego, nauczysz się tworzyć rysunki i teksty, pracować z arkuszem kalkulacyjnym i bazą danych. Wykonując ćwiczenia z książki poznasz sposoby wyszukiwania informacji w internecie i korzystania z poczty elektronicznej. Zgłębisz wszystkie tajemnice świata komputerów.

Multimedialne programy edukacyjne
Tworzenie własnych prezentacji multimedialnych
Sieci komputerowe
Internet -- WWW i poczta elektroniczna
Tworzenie własnej strony WWW
Arkusz kalkulacyjny
Bazy danych
Algorytmy
Programowanie w języku Logo
Symulacje komputerowe