Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Informatyka Europej. iĆwiczenia podst. 4-6, cz. 1

28-01-2012, 10:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 16 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2039754376
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 6   
Koniec: 28-01-2012 10:27:59
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Przed dokonaniem zakupu proszę zapoznać się ze strona "O mnie".

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

 

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.


Najczęściej kupowane

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE" 

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś


Informatyka Europejczyka. iĆwiczenia dla szkoły podstawowej, kl. IV-VI. Część I

Informatyka Europejczyka. iĆwiczenia dla szkoły podstawowej, kl. IV-VI. Część I

Autorzy: Danuta Kiałka, Katarzyna Kiałka
Data wydania: 08/2010
Stron: 176
Wydawnictwo Helion
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2593-2
Format: 195x260
Oprawa: miękka


"Informatyka Europejczyka" to doskonały i kompletny zestaw edukacyjny, przygotowany przez dysponującego ogromnym doświadczeniem lidera na rynku książek informatycznych — wydawnictwo Helion. Podręczniki oraz inne pomoce naukowe należące do tej serii zostały opracowane w taki sposób, aby ich użytkownicy mogli nie tylko poszerzać swoją wiedzę, ale też szybko i skutecznie utrwalać nowe wiadomości. Proponowane przez nas rozwiązania szczególnie ważne są właśnie dziś, gdy znajomość informatyki stała się kluczowa — bez niej nie sposób nadążyć za tempem rozwoju dowolnej dziedziny wiedzy i zrozumieć fundamentalnych zmian zachodzących na całym świecie.

Dwuczęściowy zeszyt ćwiczeń stanowi uzupełnienie materiału zawartego w książce "Informatyka Europejczyka. iPodręcznik dla szkoły podstawowej, kl. IV–VI" (opracowanej dla szkół, w których korzysta się z komputerów typu Mac). Zeszyt składa się z zadań o różnym stopniu trudności, dostosowanych do możliwości uczniów zarówno przeciętnych, jak i bardzo zdolnych. Poprzez realizację ciekawych projektów, rozwiązywanie łamigłówek i zabawę bezstresowo wprowadza dzieci w świat informatyki, a ponadto pozwala im rozwinąć własne talenty i zainteresowania. Mierząc się z kolejnymi zadaniami, uczniowie szybko poznają środowisko pracy, opanują podstawowe pojęcia oraz obsługę popularnych programów, nauczą się odpowiedzialnie korzystać z internetu, a także na bieżąco ugruntowują zdobytą wiedzę.

Pierwsze terminy i pojęcia związane z komputerem i pracą w sieci
Podstawowe informacje o popularnych systemach operacyjnych
Pliki i katalogi — najważniejsze czynności
Edycja tekstu i grafiki
Komputer jako pomoc w edukacji i rozrywce
Działania na arkuszu kalkulacyjnym
Prezentacje multimedialne
Internet jako źródło informacji
Tworzenie prostych animacji

"Informatyka Europejczyka" to:

gruntowne poznanie podstaw obsługi komputera i najczęściej używanych programów;
atrakcyjnie przekazywana wiedza, niezbędna do zrozumienia współczesnego świata;
kreatywne wykorzystanie dostępnych możliwości i proponowanie własnych rozwiązań.


Drogi Uczniu! (5)
Drogi Nauczycielu! (7)
Rozdział 1. Wprowadzenie, czyli kilka słów o komputerze (9)

1.1. Czym zajmuje się informatyka? (9)
1.2. Komputer po raz pierwszy (12)
1.3. Co powinien wiedzieć każdy użytkownik komputera? (15)
1.4. Komputer a prawo (17)
1.5. Co jeszcze jest ważne w pracy z komputerem? (20)
1.6. Podsumowanie (23)
Rozdział 2. Środowisko pracy (26)

2.1. Poznajemy środowisko pracy (26)
2.2. Pliki i katalogi - najważniejsze czynności (30)
2.3. Wyszukiwanie informacji (39)
2.4. Poznajemy przydatne programy (41)
2.5. Podsumowanie (43)
Rozdział 3. Nauka pisania na klawiaturze komputera (45)

3.1. Wprowadzenie (45)
3.2. Ćwiczenia do nauki pisania (48)
3.3. Podsumowanie (53)
Rozdział 4. Podstawy edycji grafiki (56)

4.1. Edytory graficzne - wprowadzenie (56)
4.2. Program Tux Paint (58)
4.3. Program Doozla (66)
4.4. Program MacPaint X (73)
4.5. Zrzut ekranu (zdjęcie) z zapisem do pliku (84)
4.6. Komponowanie własnych rysunków - cz. I (86)
4.7. Komponowanie własnych rysunków - cz. II (88)
4.8. Drukowanie (91)
4.9. Podsumowanie (93)
Rozdział 5. Podstawy edycji tekstu (95)

5.1. Pierwsze kroki w edytorze tekstu (95)
5.2. Wykonujemy operacje na blokach tekstu (99)
5.3. Formatowanie i modyfikacja dokumentu tekstowego (103)
5.4. Listy numerowane i wypunktowane (110)
5.5. Wstawianie rysunku do dokumentu tekstowego (118)
5.6. Ozdobne napisy i tabele w dokumencie tekstowym (122)
5.7. Urozmaicamy dokumenty tekstowe i drukujemy je (125)
5.8. Redagujemy i drukujemy nowe dokumenty tekstowe (129)
5.9. Realizacja projektu (135)
5.10. Podsumowanie (138)
Rozdział 6. Komputer w edukacji i rozrywce (140)

6.1. Multimedia (140)
6.2. Multimedialne programy użytkowe (142)
6.3. Edukacja w internecie (146)
6.4. Rozrywka z komputerem (149)
6.5. Podsumowanie (157)
Dodatek A Powtórzenie i utrwalenie wiadomości (159)

A.1. Pytania utrwalające (159)
A.2. Ćwiczenia utrwalające (163)
A.3. Przygotowanie wspólnego projektu (168)
A.4. Opracowanie i wydruk materiałów do prezentacji projektu (170)
A.5. Prezentacja i omówienie prac (170)
A.6. Podsumowanie (171)

 

  • Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

    Zapraszam na moje pozostałe aukcje

  •  

    10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
    po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

    Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

    Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

    Jak to działa?


    Możesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

    Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

    Języki obce Diety Firma Inwestowanie
    Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
    Bukmacherka Dziecko Różne Nauka